Конспект самопідготовки в групі продовженого дня Вихователь гпд водянської сзш



Сторінка1/5
Дата конвертації02.02.2019
Розмір2,33 Mb.
ТипКонспект
  1   2   3   4   5
ТВОРЧІ

ДОРОБКИ

Конспект самопідготовки

в групі продовженого дня





Вихователь ГПД

Водянської СЗШ

Гапон Наталія Олександрівна

Самопідготовка

Мета:  розвивати та вдосконалювати вміння учнів самостійно працювати, формувати навички раціональ­ного використання часу; закріпити і систематизувати знання дітей отримані на уроках у школі, виконати домашнє завдання, працювати над розвитком мовлення , збагаченням словникового запасу, розвивати увагу, спостережливість, виховувати прагнення до знань.
                                             Хід самопідготовки

Створення санітарно-гігієнічних умов для виконання домашніх завдань; підготовка робочого місця до занять; повторення пам’ятки про раціональні шляхи і послідов­ність виконання домашніх завдань.

І. ОРГАНІЗАЦІЙНА ЧАСТИНА

Вихователь.     Сядьте, діти, всі гарненько,

                          Руки покладіть рівненько,

                          Голову вище підніміть,

                          Свої плечі розведіть.

                          На мене уважно подивіться

                          І легенько посміхніться.


Щоб краще і змістовно виконати домашнє завдання, ми будемо сьогодні працювати під девізом.

Девіз уроку:



"Працюй наполегливо, швидко, старанно,

Щоб кожна хвилина не втратилась марно."

ІІ. САМОВИЗНАЧЕННЯ ДО ДІЯЛЬНОСТІ

- Сьогодні ми здійснимо уявний туристичний похід. Допоможе нам у цьому план місцевості. А що ми візьмемо у похід?

(- Пам’ять, увагу, знання.)

( На дошці висить план місцевості.)

ІІІ.ОСНОВНА ЧАСТИНА

Математика

- Наша подорож починається. Ми прийшли на станцію «Хвилинка».



1. Усна лічба. Станція «Хвилинка».

- До перону підійшов швидкісний потяг.



(На магнітофонному записі чути звук потягу, який наближається до перону.)

- На кожному вагоні числа (картки-блискавки) , прочитайте їх.



Картки-блискавки

1. Знайти зайве число.

а) 5, 10, 15, 16, 20 в) 7, 14, 21, 28, 30

б) 6, 12, 14, 18, 24 г) 7, 8, 16, 24, 32



(Відповідь: 16, 14, 30, 7.)

2. Продовжити ряд чисел так, щоб у кожному ряду було вісім чисел.

14, 21, 28, …

12, 16, 20, …

18, 27, 36, …

(Відповідь: 14, 21, 28, 35, 42, 47, 56, 63;

12, 16, 20, 24, 28, 32, 36, 40;

18, 27, 36, 45, 54, 63, 72, 81.

2. Математичний диктант. Станція «Уважна».

- Швидкісний потяг доставив нас до станції «Уважна». На ній ми перевіримо вашу увагу.



- Гра «Влучний стрілець»

18 : 9 · 8 20 30 16 : 4 · 5

4 · (10 – 5) 49 16 8 · 4 – 2

3 · 9 + 22 35 20 25 : 5 · 9

24 : 4 · 8 16 45 6 · 4 : 3

7 · 6 – 7 48 8 56 : 7 · 2


ІV. САМОСТІЙНА ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТАУЧНІВ

С. 94 підручника, № 674 , 675.

1.) Завдання №674 – обчислити вирази.

- Який найбыльший результат обчислень? (495.)

- Який найменший результат обчислень? (4.)

2.) Розв’язування задачі №675.

Повторення правил, запису завдань у зошит.

(Вихователь проходить між рядами, за потреби надає індивідуальну допомогу учням, які слабко встигають, стежить за посадкою учнів під часписьма, правильністю оформлення роботи.)

V. КОНТРОЛЬ ЗА ВИКОНАННЯМДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ

1. Самоперевірка роботи учнями

2. Взаємоперевірка

Учні обмінюються зошитом з сусідом по партіта перевіряють роботи своїх товаришів.



3. Контроль вихователя

Фізкультхвилинка

- Ми мандруємо далі і підходимо до річки «Весела». Тут ми відпочинемо і проведемо фізкультхвилинку



( Під музику діти виконують фізкультхвилинку.)

Ми мандруєм, ми мандруєм,

Україною крокуєм.

Ось побачили Карпати:

Як вершину нам дістати?

Заглядаєм в озерця –

Не торкнутись нам і дна!

Так ми довго, довго йшли

І до мосту підійшли.

І. ПІДГОТОВКА ДО ВИКОНАННЯ ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ

Вихователь:

- А щоб перейти міст нам потрібно виконати роботу з української мови.

- Дорога нас привела до «Мудрого лісу» де на нас чекає самостійна робота з української мови, але перед тим як розпочати її, нам необхідно повторити деякі правила, які знадобляться нам у подальшій роботі.

- Читаємо за мною, доповнюємо речення, наводимо приклади. 




Слова, які

Слова,

Слова, які

відповідають

що називають

називають

на питання

ознаки предметів,

дії предметів,

хто? що?

відповідають

відповідають

і означають

на питання

на питання що ро­-

назву предмета,

яка? який? яке?,

бив? що робить?

називаються

називаються

що зробить?,

іменниками

прикметниками

називаються

дієсловами

 

- Правила ви знаєте гарно, подивимось, як ви вмієте застосовувати їх на практиці.

- А зараз, діти, пограймо у гру.

 1.Гра «Знайди зайве слово»

З ряду зачитаних слів виділити зайве. (слова зачитати одинраз).

орова, кінь, тигр, коза )

( Ромашка, фіалка, троянда, береза)

( Стіл, шафа, машина, стілець)

(Лінійка, пенал,зошит,будинок)

Одночасно потрібно учням аргументувати свій вибір.



2. Гра « Відшукай іменник»

Обладнання: картки зі словами.

Завдання: відшукати іменник, плеснути в долоньки.

Хід гри: вчитель читає слова з карток, а діти, почувши іменник, плескають в долоньки. Переможцем стає той, хто правильно знайде іменник.

Матеріал для гри:

1 картка

Мете, замети, метений, заметіль.



2 картка

Біліє, білий, білизна.



3. Гра «Упізнай іменник»

— Плесніть у долоні, коли почуєте іменник.



Садок, хитрий, ведмідь, зайшов, пролетів, сірий, гумка, футболіст, вишневий, теплий, побіг, стрілець, соловейко, рубає, пісня, ставок,кам’яний.

- Дітки, а тепер давайте пригадаємо, яке домашнє завдання вам потрібно виконати на самопідготовці.

(Відповіді дітей). Ст. 128- вивчити правило, Вправа 307.

Перш ніж приступити до виконання домашнього завдання, давайте повторимо правила виконання письмових завдань.



Памятка при виконанні завдань з української мови

1. Сядь зручніше.

2. Прочитай завдання, подумай, подивись, які правила слід застосовувати при виконанні цього завдання? Якщо забув, подивися у підручник.

3. У разі потреби переглянь аналогічні завдання, виконані в класі під керівництвом учителя.

4. Не поспішаючи, приступай до виконання завдання.

5. Пиши не кваплячись, але і не надто повільно. Не відволікайся.

6. Використовуй час призначений для виконання завдання.

7. Якщо не розумієш, спитай у вихователя.

7. Виконай завдання, перевір правильність його виконання.

Вихователь: Тепер прочитайте завдання. Які правила потрібно тут застосувати? (Відповіді дітей.) Для їхнього виконання потрібно використати правила, які ми з вами повторили. Кому не зрозуміло як виконувати завдання?

Отже, відкриваємо свої зошити, кладемо навскоси. І трішки розімнемо наші пальчики.



Пальчикова гімнастика

Покажіть свої долоньки, складіть пальчики так, щоб були схожі на листочки. А тепер листочок кленовий (розкрити пальчики). Листя опадає на парти і міцно скручується. Тепер взяли ручку і в повітрі намалювали листочок.

Молодці! Приступайте до виконання домашнього завдання самостійно.

Я думаю, що за 10 хвилин ви виконаєте завдання.

Всі активно ми працюєм.

Помилок не буде факт.

Ми уважно помудруєм –

Вийде добрий результат.



Самостійна робота учнів.Стежу за роботою дітей. Здійснюю індивідуальний та диференційований підхід до учнів з огляду на рівень їх самостійності.

КОНТРОЛЬ САМОПІДГОТОВКИ

1. Самоперевірка учнями виконаних завдань

2. Взаємоперевірка в парах

3. Відповіді учнів на запитання підручниказа змістом тексту вправи

4. Заключний контроль вихователя(вибірковий)

Вихователь:Далі наш потяг прибуває на зупинку «Місто кмітливих».

Вправи для втомлених очей.


  1. «Пугач». На рахунок 1—4 закрити очі, а на ра­хунок 5—6 широко розкрити і подивитися вдалину.

2. «Мітли». Часто моргати, не напружуючи очей, на рахунок 1—5

(4—5 разів). Можна супроводжувати моргання промовлянням тексту:

- Ви, мітли, втому зметіть,

Очі нам добре освіжіть.



ІІ. ПІДГОТОВКА ДО ВИКОНАННЯ ДОМАШНІХЗАВДАНЬ З ЧИТАННЯ

- Щоб відвідати місто Кмітливих– треба виконати завдання з читання.

Пригадайте, яке завдання вам було додому.

(Відповіді дітей.) Ст. 103. О.Олесь «Серед краси»- вивчити напамять.


  1. Підготовчі вправи

а)Анаграми

  • Літери у словах стрибали, як хотіли, мінялися місцями. Тепер годі зрозуміти, які це були слова. Можливо, ви зрозумієте? Назвіть ці слова. Скористайтеся підказками.

Підказка школа

ТАРПА, БОГУЛС, КАЗУКА, КІЛАНІЙ, РЕПЕВАР, ДЕРКАЙ, ШАКОД, КУРО, ТИШОЗ, ЦІОВЕЛЬ.



Підказка– фрукти

КУЛЯБА, ШУРІГ, ПЕРИСКИ, КОСИРАБИ, ВИЛИС, АСИЛИПЕНЬ, РАМАНДИНИ.



б) Гра «Замінюємо звуки»

Замінити перший звук : лак - … (мак); лід - …(дід); ніс - … (ліс);

тісто - …(місто); мишка - …(шишка); кашка - …(шашка) тощо.



Замінити останній звук у слові : лід - …(ліс); дім – … (дід); сом - …

(сон); лак - …(лан); плід - …(пліт) тощо.



Замінити другий звук у слові :бик - …(бік); лук - …(люк); кит - …

(кіт); жар - …(жир); дим - …(дім); лупа - …(липа); білка - … (булка);

шишка - …(шашка ) тощо.
Вихователь: Відкрили свої читанки на стор.103. О.Олесь «Серед краси».

ІІІ. САМОСТІЙНА ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТАУЧНІВ

1. Повторне читання вірша учнями мовчки

2. Робота над змістом. Вибіркове читання.

3. Вправи на розвиток швидкості читання:

а) Гра «Дочитай рядок до кінця»

б) Гра «Хто швидше?»

Тепер самостійно, тихенько вчимо віршик, але не забувайте про кількість хвилин виділено для виконання цього завдання.

Самостійна робота. (Діти вчать вірш.)

ІV. КОНТРОЛЬ ЗА ВИКОНАННЯМДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ

1. Взаємоперевірка вивченого віршу.(Робота в парі)

2. Контроль вихователя

V. ПІДСУМКИ САМОПІДГОТОВКИ

- Ну ось ми і прибули до зупинки «Кінцева», тепер ми можемо підвести підсумок нашої подорожі.

1. Аналіз старанності, дисциплінованості,організованості учнів під час роботи

2. Проведення конкурсу «Краща домашняробота»



Спортивна година в ГПД

«Хто із спортом дружить –

той завжди буде дужим»




Каталог: download -> version
version -> Захист навколишнього середовища від забруднення мийними засобами
version -> «Валеологічне виховання дітей дошкільного віку, як фактор формування здорового способу життя»
version -> Виписка з навчального плану
version -> Методичні рекомендації щодо викладання уроків для стійкого розвитку «Моя щаслива планета» розділ Система уроків-зустрічей для 3 класу курсу за вибором «Моя щаслива планета»
version -> Затверджую директор Зіньківської спеціалізованої школи І-ІІІ ст.№2 Л. В. Литус
version -> Наказ №526 " Про затвердження Науково-методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів та оформлення сторінок класних журналів загальноосвітніх
version -> Методичні рекомендації Донецьк  2006 ббк 64. 9 (ІІ) 722 ш 30
version -> Вимоги до оформлення посібника
version -> Програма бібліотечно-бібліографічних знань для учнів 1-11 класів


Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3   4   5


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка