Конспект уроку для учнів 3 класу Тема: Школа стрибків Завдання




Скачати 114,52 Kb.
Дата конвертації29.10.2018
Розмір114,52 Kb.
ПЛАН – КОНСПЕКТ УРОКУ

для учнів 3 класу
Тема: Школа стрибків
Завдання:

1.Навчати стрибкам зі скакалкою на двох ногах,стрибкам через довгу скакалку, яка обертається вперед.

2.Сприяти розвитку швидкості, сили та координації рухів.

3. Виховувати сміливість, рішучість, вміння діяти командою.


Дата проведення: 05.12.2014 року
Місце проведення: спортивний зал
Інвентар :скакалки, довгі скакалки, фішки




п/п

Зміст уроку

Дозування


Організаційно-методичні вказівки

І
1


Підготовча частина
Організуючі вправи.

Вхід до спортивного залу.

Шикування в одну шеренгу.

Рапорт.Привітання.

Повідомлення завдань уроку.

Техніка безпеки на уроці.



10-12`
1’30”

Звернути увагу на зовнішній вигляд,та самопочуття учнів.





2

Стройові вправи на місці: повороти «Праворуч!», «Ліворуч!», «Кругом!»

30”

Дотримуватись чіткого виконання стройових вправ.

3

Різновиди ходьби:










1.Руки вгору – на носках


15 м


Зберігати дистанцію.

Ноги прямі, ступня максимально на носках.






2.Руки за голову – на п’ятках

15 м

Зберігати правильну поставу




3.Руки на пояс – перекатом з п’ятки на носок

10 м

Максимальний перекат з п’ятки на носок.




4.Ходьба з високим підніманням стегна з оплеском у долоні під стегном


18 м


Нога максимально вгору, носок натягнутий.

Руки прямі ,тулуб зберігає вертикальне положення






5.Руки вперед – ходьба у напівприсіді

8 м

Спина пряма




6.Руки на коліна – ходьба у повному присіді

9 м


Зберігати дистанцію.

4

Різновиди бігу










Біг

20 м

Темп середній




Біг «змійкою»

30 м

Не порушувати стрій, зберігати дистанцію




Руки на пояс - приставним кроком правим (лівим)боком

20 м


Зберігати правильну поставу




Біг спиною вперед

9 м

П’ятка не торкається підлоги

5

Вправи на відновлення дихання


30``


Вдих через ніс -руки вгору , видих через рот - руки вниз.

6

Розподіл на 1-3 в русі


15 м


Розподіл виконувати під крок лівою ногою

7

Перешикування із колони по одному в колону по 3 в русі за раніше виставленими орієнтирами


30``


За лицевою лінією майданчика виставити позначки.Поворот ліворуч виконувати, коли права нога буде біля позначки. Зберігати дистанцію два кроки

8

Загально – розвиваючі вправи на місці зі скакалкою

7’


Фронтальним методом




1.ВП-стійка «ноги нарізно» , скакалка вдвоє вниз

1.Руки зігнуті в ліктьових суглобах, нахил голови вперед

2.В.П.

3.Скакалка вгору, нахил голови назад



4.В.П

5-6 р.


Вузький хват скакалки

Максимальний нахил голови







2.В.П.-основна стійка,скакалка вниз

1-4-Накручування скакалки на кістьові суглоби вперед

1-4 – те саме назад


6-7р.

Широкий хват скакалки, руки вперед

Накручування скакалки виконувати на кисті рук.






3.В.П.- стійка «ноги нарізно»,

скакалка вниз (вузький хват)

1.Відведення скакалки ліворуч в лицьовій площині

2. В.П.

3.Відведення скакалки праворуч в лицьовій площині



4.В.П.

5-6 р.


Відведення скакалки без поворота тулуба
Тулуб в лицьовій площині прямо





4.В.П.- стійка «ноги на різну», скакалка вниз (вузький хват)

1-4 –колові оберти скакалки в лицьовій площині ліворуч

1-4 – те саме праворуч


6-7 р.


Руки прямі

Максимальна амплітуда рухів в лицьовій площині






5.В.П. - стійка «ноги нарізно», скакалка вдвоє вниз (широкий хват)

1-2- скакалку через гору назад (скакалка за спиною)



4-5 р.


Руки прямі в ліктьових суглобах





6.В.П.- основна стійка, скакалка вниз

1.Скакалка вгору, ліва нога назад на носок

2.В.П.

3.Скакалка вгору,права нога назад на носок



4.В.П.

5-6 р.


Руки прямі в ліктьових суглобах

Максимальна амплітуда рухів. Нога на носок пряма в колінному суглобі






7.В.П. .- основна стійка, скакалка за голову

1.Крок лівою ногою ліворуч- нахил тулуба ліворуч

2.В.П.

3-4 – те саме



На наступні 4 рахунки те саме праворуч

3-4 р.


В лицьовій площині тулуб прямий





8.В.П.- сновна стійка,скакалка вниз.

1. Крок лівою ногою вперед,скакалка вгору – випад

2.В.П.

3.Крок правою ногою вперед – випад, скакалка вгору.



4.В.П.

5-6 р.


Максимальна амплітуда рухів, руки прямі





9.В.П.- сновна стійка, скакалка за спиною вниз (широкий хват)

1.Перенесення скакалки вперед з одночасним нахилом тулуба вперед.

2.Крок лівою ногою через скакалку

3.Крок правою ногою через скакалку

4.В.П


3 -4р.


Під час переступання через скакалку, скакалка торкається підлоги





10.В.П.- основна стійка , скакалка в лівій руці

1.Мах лівою ногою вперед, передати скакалку в праву руку під стегном

2.В.П.

3.Мах правою ногою вперед, передати скакалку в ліву руку під стегном



4.В.П.

6-7 р.


Ноги в колінних суглобах прямі





11.В.П.- с тійка «ноги нарізно» скакалка вниз(вузький хват)

1.Стрибок,ноги разом. Скакалка вгору

2.В.П.

3.Стрибок ,ноги разом,скакалка вгору



4.В.П.

10-15``


Слідкувати за правильною послідовністю рухів


ІІ

Основна частина

25``




1

В.П. - основна стійка,скакалка в лівій руці

1-4 – Оберти скакалки вперед з торканням скакалки об підлогу, перекласти скакалку в праву руку

1-4 – те саме іншою рукою


7-8 р.


Плече біля тулуба

Звернути увагу на роботу кистей




2

В.П. - основна стійка, скакалка в лівій руці

1.-4 -Оберти скакалки назад з торканням скакалки об підлогу – перекласти скакалку в праву руку.

1-4 – те саме іншою рукою


5-6 р.


Плече максимально близько до тулуба


3

В.П.Основна стійка, скакалка позаду

1.Перенесення скакалки вперед з одночасним наступанням ніг на скакалку

2.Перекатом з п’ятки на носок, вивільнити скакалку с під ніг

3-4 те саме



5-6 р.


Плече біля тулуба.

Наступання та вивільнення скакалки виконувати перекатом з п’ятки на носок



4

В.П.- основна стійка, скакалка позаду

Оберт скакалки вперед з перестрибуванням через скакалку



7-8 р.


Звернути увагу на роботу кисті

5

В.П. Основна стійка, скакалка позаду

1.Стрибок через скакалку

2.Проміжний стрибок

3-4 те саме



7-8 р.


Стрибки виконувати на носках ніг

Після проміжного стрибка скакалка залишається позаду



6

В.П.Основна стійка,скакалка позаду

Стрибки зі скакалкою на двох ногах на місці



3-4 р.


Плече максимально близько до тулуба. Стрибки на носках ніг

7


В.П. 1уч.-2уч-3 уч. Тримають довгі скакалки

1-4 – оберти скакалки вперед з торканням скакалкою підлоги.

1-4 – оберти скакалки назад з торканням скакалкою підлоги


2-3 р.


Звернути увагу на роботу рук.

Скакалка обов’язково торкається підлоги




8

В.П. 1уч.-2уч.-3уч.- тримають довгі скакалки

1-4 –оберти скакалки вперед з одночасним стрибком під час торкання скакалкою підлоги

1-4 –оберти скакалки назад з одночасним стрибком під час торкання скакалкою підлоги


2-3 р.


Стрибки виконувати на носках


9

В.П.1 уч.-2уч.-тримають довгу скакалку стоячи обличчям друг до друга

1уч.-2уч

1-4 . Оберти скакалки вперед з торканням скакалкою підлоги

1-4 поворот стрибком (праворуч, ліворуч)

Оберти скакалки вперед з торканням скакалкою підлоги



3 уч. скакалка позаду

Стрибки з короткою скакалкою на двох ногах



2-3 р.


На четвертому стрибку виконати поворот 1уч. (праворуч) 2уч.(ліворуч)

Після виконання вправи, зміна партнерів




10

В.П.1уч.-3 уч.Тримають довгу скакалку стоячи обличчям один до одного.

2уч. –займає місце між 1уч.-3уч.

Стрибки через скакалку, яка гойдається («гойдалка»)


4р.

Зміна партнерів після виконання вправи. Учень стоїть боком до скакалки


11

1уч.-3уч. Тримають довгу скакалку стоячи боком один до одногою

2 уч. Займає місце між 1уч та 3 уч.-скакалка позаду

Стрибки через скакалку, яку обертає пара


3-4 р.


Зміна партнерів після виконання вправи.


12

Естафета із стрибками через скакалку.

Команди учнів розміщені в колону по одному. Направляючий кожної команди тримає скакалку. За командою вчителя – учень із скакалкою – направляючий рухається до позначки, повертається назад і передає один кінець скакалки учню, який знаходиться першим у колоні. Тримаючи скакалку за кінці вони проносять скакалку під ногами команди, а учні виконують стрибок. Учень, який перший виконував біг залишається в кінці колони, а учень, який отримав передачу естафети (скакалку) – виконує біг до позначки і назад, після чого передає скакалку партнеру по команді і так далі. Перемагає команда яка перша закінчить естафету



2р.

Скакалку під ногами проносити блище до підлоги. Учні зі скакалкою повинні рухатись паралельно.

Стрибки виконувати на двох ногах,приземлятись

на носки. Скакалку передавати з рук в руки.

Під час бігу скакалка згорнута і утримується однією рукою.




ІІІ

Заключна частина

3-5 хв.




1

Вправи для відновлення дихання -.ходьба руки вгору – вдих, руки вниз – видих

30``

М’язи розслаблені

Підйом на носки максимальний, видих повний



2

Вправи для профілактики плоскостопості в русі

2`

Вправи виконуються по розмітці спортзалу

3

Шикування в одну шеренгу.

Підведення підсумків уроку



30``

Відмітити учнів, які найкраще виконували вправи.

Організований вихід учнів із спортивного залу.




Вчитель фізичної культури С.Макаренко


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка