Конспект уроку географії взаємозв’язок тектонічних структур з геологічною будовою. Паливні корисні копалини України



Скачати 252,35 Kb.
Сторінка1/2
Дата конвертації27.11.2018
Розмір252,35 Kb.
ТипКонспект
  1   2
КОНСПЕКТ УРОКУ ГЕОГРАФІЇ

Взаємозв’язок тектонічних структур з геологічною будовою.

Паливні корисні копалини України

8 КЛАС

Учитель:

Роскошинська Алла Василівна,

спеціаліст вищої категорії, «старший учитель»

Очікувані результати:

  • поглибити та систематизувати знання учнів про тектонічні структури, форми рельєфу, паливні корисні копалини України.

  • Розвивати вміння виявляти закономірності розташування корисних копалин відносно тектонічних структур та форм рельєфу, зв’язне мовлення, пам'ять, вміння синтезувати, аналізувати, робити висновки.

  • Виховувати : активність , цікавість до географії, формувати риси свідомого господаря своєї країни.

Тип уроку: проблемнно – пошуковий, систематизації вмінь та знань

Хід уроку

  1. Організаційний момент.

Епіграф.

Україно, рідна моя, мила.

Хто тебе так лагідно назвав?

Хто, зібравши серця свого силу ,

Душу ніжну в назву твою вклав?

Може. Сонні трави нашептали

Предковічне лагідне ім’я?

Може в тебе зорі закохались

У колисці вічного буття?

Може, я омився тим коханням

У бузково – місячній ріці,

Щоб сьогодні вранці на світанні

Прошептать слова тобі оці?

Крок до теми: немов бджоли стільники. Так обліпили нашу планету народи, народності, племена, групи. Спільне у нас небо, спільні моря, океани, а ось земля, по якій ходимо, надра, що бережуть камені – самоцвіти, у кожного народу свої, власні. Одним доля дарувала рівнинні простори та ґрунти щедрі, іншим – гори високі, долини глибокі та надра багаті.

Проблемне питання для учнів:


  • Чим же порадувала нас матінка Україна? Який спадок дала вона нам у вічне користування, синам та дочкам? Пов’язати форми рельєфу, тектонічні структури та корисні копалини.

  1. Оголошення теми і мети уроку.

Так, у нас сьогодні проблемний урок. Ми повинні вирішити дуже серйозні проблеми. Тому налаштуємось на роботу під час уроку. Правила роботи згадуємо над проблемним питанням. (Згадали та прикріпили до схеми.)

Діти відповідають :

1. Здатність сприймати думки інших критично

2.Бути компетентним

3. Небайдужість у сприйнятті подій

4. Незалежність думок

5.Допитливість



6. Здатність до діалогу

Мотивація: А я в свою чергу обіцяю вам що буду цінувати ваші думки, вірю у ваші сили, знаю що ви приймете активну участь у дискусії, буду цінувати думки інших та поважати, очікую від вас нових ідей та пропозицій, толерантності у спілкуванні. Так, добре, а тепер давайте ми з вами наповнимо рюкзак тими знаннями , які у нас є для подальшої роботи на уроці.

Методичний прийом « Рюкзак». Пропоную вам попрацювати в парах і дати відповідь на питання термінів, які нам потрібні на уроці для рішення проблем. Відповідаєте на термін і кріпите його до тої частини нашої дошки – рюкзака де є його відділ . Або тектонічні структури або форми рельєфу. Третій ряд малюєте схеми цих структур. 1 хв. Обговорили і лідер кріпить пояснюючи. Малюємо ОЛС.

Рельєф

Тектонічна структура

Рельєф, Щит, Плита,

Геологія, платформа, западина,

Рухливий пояс, рівнини, гори,



Низовини, крайові прогини, конвергенція.

Намалювати схематично : щит, плиту, западину.

Добре справилися із цим завданням, рюкзак знань наповнився наполовину. Ми ж з вами повинні знати свої форми рельєфу на Україні. та ті структури тектонічні які їм відповідають .



Каталог: wp-content -> uploads -> 2016
2016 -> Київський національний лінгвістичний університет базові навчально-методичні матеріали
2016 -> Програма навчальної дисципліни аграрне право опис навчальної дисципліни форма навчання Курс
2016 -> Черкаський інститут банківської справи Університету банківської справи
2016 -> Програма навчальної дисципліни господарське право опис навчальної дисципліни форма навчання Курс Семестр
2016 -> Методичні Рекомендації Запобігання і виявлення
2016 -> Програма додаткового вступного випробування з фаху для вступників на здобуття ос
2016 -> Кз «Веселівська районна різнопрофільна гімназія» Веселівської районної ради
2016 -> Урок №3 Реферативна робота
2016 -> Лекція №1 Вступна лекція: Екологія як наука Екологія мета, завдання, методи, основні терміни та визначення


Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка