Конспект уроку з правознавства




Скачати 33,74 Kb.
Дата конвертації08.03.2019
Розмір33,74 Kb.
КОНСПЕКТ УРОКУ З ПРАВОЗНАВСТВА

(практичний курс)

9 клас

ЩО ТАКЕ КОНСТИТУЦІЯ.



ЯК КОНСТИТУЦІЯ ВРЕГУЛЬОВУЄ ЖИТТЯ ГРОМАДЯН

Підготувала:

вчитель правознавства

Прилуцької загальноосвітньої

школи I-III ступенів № 12

Кобзиста Людмила Борисівна

Прилуки 2016

Мета:

- вивчити зміст та сутність поняття " конституція", охарактеризувати її основні ознаки; з'ясувати сутність поділу влади на законодавчу, виконавчу та судову гілки;

- формувати в учнів навички роботи зі статтями Конституції України, визначати повноваження кожної з гілок влади;

- виховувати в учнів усвідомлення значення Конституції України для життя кожного громадянина нашої держави.



Обладнання: Конституція України, підручник "Правознавство" (практичний курс): В, Л, Сутковий, Т, М, Філіпенко, Посібник для вчителя; на інтерактивній дошці: вислови на правову тематику, зображення будівель: Верховної Ради, Кабінету Міністрів Верховного Суду України та Конституційного суду України, Ст. 1-3, 161 Конституції України.

Тип уроку: засвоєння нових знань

Хід уроку:

I Організаційний момент

II Мотивація навчально-пізнавальної діяльності:

ви знаєте, що Основним законом нашої держави є Конституція України, прийнята Верховною Радою України 28 червня 1996 року.

На цьому уроці ми вивчимо сутність поняття " конституція", познайомимося зі змістом Конституції України, дізнаємось про особливості поділу влади на три гілки: законодавчу, виконавчу та судову.

III Первинне засвоєння знань:

1. Конституція як Основний Закон держави

- аналіз схеми "Ознаки Конституції України", ст.40 підручника (робота з класом);

- формулювання визначення поняття Конституція;

- аналіз Ст. 1-3 Конституції України;

- завдання випереджаючого характеру: повідомленні про конституції у різні історичні періоди в Україні та світі;

- письмове завдання: заповнити таблицю на ст. 42 підручника «Порівняння Конституції та підзаконного нормативного акта».

2.Органи законодавчої, виконавчої та судової влади в Україні

- розповідь вчителя;

- аналіз Ст. 6 Конституції України (обговорення з класом);

- клас поділено на три групи:

за допомогою Розділів IV, VI, VIII заповнити схему, розподіливши повноваження органів влади у відповідні колонки. Представник кожної групи озвучує результати роботи.



IV Осмислення і систематизація

- кожна з трьох груп має підготувати коротку промову (10-12 речень) на тему "Значення для кожного громадянина Конституції України" за поданою на ст. 43 підручника схемою. Заслухати відповіді та доповнення учнів.



V Підсумок уроку: узагальнююча бесіда за темою уроку

VI Оцінки

VII Домашнє завдання: Параграф 7 - читати й переказувати, опрацювати Розділи IV, VI, VIII Конституції України, продумати відповідь на запитання: "ЧИ повинна Конституція бути зрозумілою всім громадянам?"


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка