Контрольна робота з теми «Із літератури ХVІІІ ст. Просвітництво» та з теми «Із літератури романтизму




Скачати 35,57 Kb.
Дата конвертації09.12.2018
Розмір35,57 Kb.
9 клас
Тема. Контрольна робота з теми «Із літератури ХVІІІ ст. Просвітництво» та з теми «Із літератури романтизму (Е.Т. А. Гофман)»

Мета: контрольною роботою перевірити рівень знань учнів з вивчених тем; розвивати навички роботи із тестовими завданнями; виховувати самостійність думки і бажання самовдосконалюватися.

Обладнання: картки із завданнями (за варіантами).

Тип уроку: урок контролю знань.
Хід уроку

І. Оголошення теми та мети уроку

ІІ. Ознайомлення із завданнями та їх виконання

9 клас

Із літератури ХVІІІ ст. Просвітництво. З літератури романтизму (Е.Т. А. Гофман)

Варіант І
Рівні І-ІІ


  1. Добою Просвітництва називають …

а) ХVІІ століття;

б) ХVІІІ століття;

в) ХІХ століття.


  1. Одним із центральних понять Просвітництва стала назва …

а) «природна людина»;

б) «вихована людина»;

в) «добра людина».


  1. Учасниками руху «Буря і натиск» були …

а) Ж.-Ж. Руссо і Вольтер;

б) Й.Гете і Ф.Шиллер;

в) Е.Гофман і Й. Ейхендорф.


  1. За жанром твір Вольтера «Простак» є …

а) філософською повістю;

б) історичним романом;

в) пригодницьким романом.


  1. Ідея драми Шиллера «Вільгельм Телль» — це …

а) згубний вплив суспільства на «природну людину»;

б) пошуки сенсу буття людини на землі;

в) справедлива боротьба за незалежність народу.


  1. Кохану поета-мрійника Балтазара звали …

а) Рожа;

б) Марта;

в) Кандіда.
Рівень ІІІ


  1. Заради вищої радості пізнання він погоджується продати дияволові душу.

Назвіть героя, твір, автора.


  1. Як ви ставитесь до вимоги Геслера стріляти в яблуко на голові сина?



Рівень ІV

Схарактеризуйте образ Фауста з однойменної трагедії Гете, аргументуючи власну оцінку.


9 клас

Із літератури ХVІІІ ст. Просвітництво. З літератури романтизму (Гофман)
Варіант ІІ
Рівні І-ІІ


  1. В епоху Просвітництва одним із ключових стало слово …

а) душа;

б) розум;

в) почуття.


  1. Енциклопедистами називали …

а) просвітників;

б) романтиків;

в) реалістів.


  1. Суперечності між світобаченням «природної людини» й європейського цивілізованого суспільства

— це головний конфлікт твору …

а) Гофмана «Крихітка Цахес»;

б) Вольтера «Простак»;

в) Шиллера «Вільгельм Телль».




  1. Сюжет драми «Вільгельм Телль» …

а) Шиллер запозичив з народної легенди;

б) Шиллер вигадав;

в) Шиллеру подарував Гете.


  1. Фауст відвідує «Авербахів склеп» у супроводі …

а) Мефістофеля;

б) Господа;

в) Вагнера.


  1. Ім'я мага, який розкрив таємницю малюка Цахеса, …

а) Фабіан;

б) Проспер;



в) Пафнутій.
Рівень ІІІ


  1. Ім’я цього героя складається з двох давньоєврейських слів, що в перекладі означають: «руйнівник» і «облудник».

Назвіть героя, твір, автора.


  1. «Голова потвори глибоко запала між плечима, на спині виріс горб, як гарбуз, а зразу ж від грудей звисали тонкі, немов ліщинові палички, ноги, тож весь він був схожий на роздвоєну редьку.»

Чий це портрет?

Рівень ІV
Схарактеризуйте образ головного героя драми Шиллера «Вільгельм Телль», аргументуючи власну оцінку.


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка