Крапивна Алла Володимирівна




Скачати 15,72 Kb.
Дата конвертації30.12.2017
Розмір15,72 Kb.

Крапивна Алла Володимирівна

  • Освіта вища:
  • Черкаський державний педагогічний інститут
  • Кваліфікаційна категорія
  • Звання, нагороди, відзнаки.
  • Звання “вчитель-методист”, Грамота управління освіти і науки Полтавської ОДА (2006), Диплом обласного комітету профспілки працівників освіти і науки України (2009), Лауреат обласного конкурсу Учитель року в номінації хімія (2005,2010р.р.)
  • Навчальний заклад в якому працюю

Формування критичного мислення учнів на уроках хімії з використанням елементів теорії множинного інтелекту Гарднера

  • Методика розвитку критичного мислення заснована на творчому співробітництві учня і вчителя, на розвитку в учнів аналітичного й творчого підходів до будь-якого матеріалу.
  • Методика орієнтується не на запам'ятовування фактологічного матеріалу, а на постановку проблеми і пошук її розв'язку.
  • Навчання здійснюється у три стадії:
  • виклик;
  • осмислення;
  • рефлексія.
  • Для розвитку критичного мислення учнів, учитель повинен:
  • забезпечити час і можливість для практики критичного мислення;
  • надавати можливість учням міркувати;
  • приймати різні ідеї та думки; заохочувати активну участь їх у навчальному процесі;
  • гарантувати учням відкриту, сприятливу атмосферу;
  • проявляти віру у здатність кожного учня приймати критичне рішення;
  • цінувати критичне мислення.
  • Сприйняття інформації
  • Аналіз висновків з інформації
  • Розробка системи доказів на підтримку своєї точки зору
  • Прийняття рішення, яке ґрунтується на доказах
  • Створення репортажів, казок, повідомлень, написання сенканів.
  • Самостійний аналіз інформації з допомогою методик: «Поміч», «Діаграма Вена»
  • Робота в парах, групах, використання методик: «Мозковий штурм», «Джигсоу»
  • Використання методик:«Асоціативне гронування», «Кубування».
  • Результат:
  • Активне, осмислене усвідомлення програмового матеріалу

Методичний супровід

Найефективніші методи та методичні прийоми

  • дискусії
  • ділові ігри
  • імітаційні ігри
  • написання есе, сенканів
  • асоціативне гроно
  • джигсоу
  • інтерв’ю
  • кубування
  • доповідач-респондент
  • діаграма Вена

Рівень навчальних досягнень учнів

Результати участі учнів у конкурсах та олімпіадах

  • 2011
  • Районна науково-практична конференція “Знання і тільки знання роблять людину вільною та величною”(ІІ місце)
  • Районна екологічна конференція (ІІІ премія)
  • ІХ науково-практична конференція: “Молодь, освіта, наука, культура і національна самосвідомість в умовах студентської інтеграції” (відзнака)
  • 2012
  • Районна олімпіада з хімії (ІІІ місце)
  • Переможець районного (учасник обласного) етапу конкурсу-захисту робіт МАН в секції екологія (базовий предмет хімія)
  • 2013
  • Представлення проекту на регіональний фестиваль “Проектна технологія навчання хімії”
  • ХІ науково-практична конференція: “Молодь, освіта, наука, культура і національна самосвідомість в умовах студентської інтеграції” (відзнака)
  • ІІ місце в районному етапі огляду-конкурсу “Молодь обирає здоров’я”
  • 2014
  • Переможець районного (учасник обласного) етапу конкурсу-захисту робіт МАН в секції екологія (базовий предмет хімія)
  • Переможець районного (учасник обласного) етапу конкурсу-захисту робіт МАН в секції хімія

Переймаю досвід

  • Віртуальний кабінет хімії (електронна шкільна лекція) - Полтавець Сергій Сергійович, учитель хімії Нововоронцовської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 2 Херсонської області.
  • Інформаційно-комунікаційні технології як засіб активізації пізнавального інтересу та розвитку творчих здібностей учнів – Довгуша Галина Василівна. учитель хімії і інформатики Котелевської загальноосвітньої школи  І-ІІІ ступенів №4 Полтавської області
  • Формування критичного мислення учнів засобами технології проблемного навчання при вивченні хімії - Пруц Валентина Володимирівна, учитель хімії Лутугинської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів №1 Луганської області
  • Інноваційні підходи до організації навчальної діяльності учнів в умовах особистісно орієнтованої освіти- Зотова Ольга Іванівна вчитель хімії Долинської ЗШ І-ІІІ ст. №4 Кіровоградської області

Участь у науково-методичній роботі

  • Виступи на засіданнях районного методоб’єднання вчителів хімії з досвіду роботи.
  • Проведення на базі Вікторійської ЗОШ районного семінару практикуму для вчителів хімії (Вікторія, 2012)
  • Участь в організації та проведенні конференції на тему: «Ефективні технології у навчальному процесі «Нової школи» запорука успішного розвитку особистості» (Пирятин, 2012)
  • Виготовлення методичних матеріалів
  • Лауреат обласного конкурсу Учитель року (2005,2010р.р.).
  • Участь у регіональному семінарі “Проектна технологія навчання хімії” (Полтава, 2009) (представлення проекту на фестиваль)
  • Виступ на обласному семінарі «Поєднання традиційних та інноваційних методів навчання хімії» (Полтава, 2009),
  • Виступ на обласному семінарі завідуючих методкабінетами та методистів хімії (Котельва, 2011)
  • Виступ на обласному семінарі методистів інформатики «Впровадження проектної технології в навчання» (Пирятин, 2011 )

Список опрацьованої літератури

  • Загашев І. О., Заїр-Бек С. І. Критичне мислення: технологія розвитку. – Спб.: Видавництво «Альянс «Дельта», 2003.
  • Дженні Л. Стіл, Куртіс С. Мередит та Чарльз Темп. Методична система «Розвиток критичного мислення у навчанні різних предметів». Посібник І та ІІ ч.
  • Кроуфорд А., Саул В., Метьюз С., Макінстер Д.; Наук. ред. Пометун О.І. «Технології розвитку критичного мислення учнів». – К.: Видавництво «Плеяди», 2006
  • Шарко В.Д. Сучасний урок: технологічний аспект. Посібник для вчителів і студентів. – К.: СПД Богданова
  • Говард Гарднер. Структура разума: теория множественного интеллекта. – М.: ООО «И.Д. Вильямс», 2007. – 512 с.
  • Ворон М. Множинний інтелект: від теорії до практики [Електронний ресурс] / М.Ворон, Ю. Найда. – Режим доступу: http://osvita.ua/school/theory/1740
  • Гусак М.Г. Теорія множинного інтелекту як підстава особистісно зорієнтованого навчання / М.Г. Гусак // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. – 2011. – № 3 (13). – С. 12.

Власна друкована продукція

  • «Екологічна осінь» Розробка заходу// «Відкритий урок: розробки, технології, досвід» - 2015. - №2
  • Тестові завдання як один із компонентів сучасного уроку хімії [електронний ресурс]/«Учительський журнал» (2011) – Режим доступу http://www.teacherjournal.com.ua/shkola/ximya/1548
  • Явища фізичні і хімічні. Хімічна реакція.[електронний ресурс]/«Учительський журнал» (2015) – Режим доступу http://teacherjournal.com.ua/shkola/ximya/29495
  • Зошит для лабораторних та практичних робіт з хімії 11 клас. Рівень стандарту[електронний ресурс]/«Учительський журнал» (2015) – Режим доступу http://teacherjournal.com.ua/shkola/ximya/29493
  • Розвиток біології в додарвінівський період [електронний ресурс] / «Методпортал» (2014),- режим доступу http://metodportal.com/node/30894
  • Хімічні властивості солей [електронний ресурс] / «Методпортал» (2015),- режим доступу http://metodportal.com/node/32479
  • Алгоритм розв’язування задач за рівнянням [електронний ресурс] / «Методпортал» (2014),- режим доступу http://metodportal.com/node/32478


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка