Матеріали Ровеньківської спеціалізованої школи №3



Сторінка1/7
Дата конвертації17.01.2017
Розмір0,97 Mb.
  1   2   3   4   5   6   7
Матеріали

Ровеньківської спеціалізованої школи № 3

І-ІІІ ступенів Ровеньківської міської ради Луганської області

з викладання інтегрованого курсу «Мистецтво» та «Художня культура»

2011 рік

Педагогічний колектив Ровеньківської спеціалізованої школи № 3 І-ІІІ ступенів працює над модернізацією художньо-естетичного профільного навчання. Перед нами стоїть завдання створення такої профільної школи, яка б плекала творчу особистість, забезпечувала б умови для повноцінного фізичного, психічного, соціального й духовного розвитку вихованців, формувала б людину, яка здатна будувати демократичну державу. Це вимагає пошуку нової парадигми навчання та виховання, нової логіки, нових інноваційних технологій для створення нової модернізованої системи художньо-естетичної освіти.



Школа проводе науково-експериментальну роботу в межах Всеукраїнського експерименту за темою «Художньо-естетична освіта і виховання учнів у загальноосвітніх навчальних закладах».



Для проведення експериментальної роботи в школі створено творчу групу вчителів у складі: Приньової Алли Юхимівни, вчителя художньої культури; Городець Світлани Михайлівни, вчителя музики та художньої культури; Щербак Римми Анатоліївни, вчителя образотворчого мистецтва; Чернікової Наталії Іванівни, Саутіної Віри Григоріївни, Лубенченко Олени Валентинівни, Верютіної Зої Іванівни, викладачів курсу «Мистецтво» в початкових класах.

Новими тенденціями мистецької освіти в школі є прагнення до синтезу знань через введення в сучасну шкільну практику інтегрованих курсів, які об’єднують навколо певного поняття чи теми різнорідні знання. Синтез цих знань допомагає показати об’єкт з різних боків, розкрити взаємозв’язок явищ, створює можливість формувати в учнів якісно нових знань, що характеризується вищим рівнем осмислення, динамічністю застосування в нових ситуаціях, підвищенням їх дієвості й системності.

Технологія інтегрування є якісно відмінним способом структурування, презентації та засвоєння програмного змісту, що уможливлює системний вигляд знань у нових органічних взаємозв’язках. Інтеграцію вчителі школи здійснюють через систему творчих завдань інтегрованого типу, що передбачають активізацію образних асоціацій учнів у процесі сприймання та художньо-творчої діяльності.





Каталог: Files -> downloads
downloads -> Урок 2 Тема. Архітектура кам'яний літопис століть
downloads -> Уроках «Художньої культури»
downloads -> Науковий керівник : учитель стасюк о. С. Консультанти: батьки, бібліотекар, вчитель географії
downloads -> Реферат з основ корекційної педагогіки та спеціальної психології на тему: Психолого-педагогічна допомога сім'ям, які мають дітей з порушенням у розвитку
downloads -> Образотворче мистецтво
downloads -> Чернігівська міська централізована бібліотечна система
downloads -> Особливості розвитку культури Галицько – Волинської держави
downloads -> Визначні місця України краю незвіданих красот
downloads -> Розрахунок сил І засобів по ліквідації нс


Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3   4   5   6   7


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка