Система розподілення (розгалуженість, протяжність – гідравлічні втрати)
Насоси розподільної мережі (заміна, впровадження частотного регулювання)
Зонування приміщень
Налаштування гідравлічної системи (встановлення клапанів, вентилів та засувок для регулювання)
Встановлення термостатичних клапанів
Впровадження поновлювальних джерел енергії (сонячні теплові системи опалення, теплові насоси,…)
Проведення пофасадного регулювання - Економія 3 – 20%
Встановлення на нагрівальних приладах терморегуляторів (місцеве регулювання) - Економія до 6-7%
Зняття декоративних огороджень з радіаторів та встановлення радіаторних рефлекторів (екранів із алюмінієвої фольги) між зовнішньою стіною та нагрівальним приладом - Економія 2 – 10%
Періодичне промивання систем опалення - Економія до 3%
Впровадження поновлювальних джерел енергії (теплові сонячні системи ГВП)
Встановлення ефективних кранів
Система обліку енергоносіїв
Облаштування вузлів обліку теплової енергії, електричної енергії, холодної води
Висновок уроку
Отже, на сьогоднішньому уроці ви навчилися проводити тепловий аудит шкільних помешкань, визначили, втрачає, чи економить теплову енергію те чи інше приміщення школи, розробили рекомендації щодо теплозбереження .
Домашнє завдання
Підготувати звіт, висновки та розробити рекомендації з теплозбереження та підвищення ефективності використання теплової енергії у приміщенні. Оформити інформаційний матеріал (плакат або стінгазета) щодо проведеного аудиту та розмістити їх біля досліджуваних приміщень.
Список використаних джерел:
Підручник для учнів до факультативного курсу для 6 класу «Про теплопостачання та теплозбереження для майбутнього споживача» /К.Р. Сафіуліна - К.:ТОВ «Поліграф плюс», 2013.
Посібник для вчителя до факультативного курсу для 6-8 класів «Про теплопостачання та теплозбереження для майбутнього споживача» /К.Р. Сафіуліна - К.:ТОВ «Поліграф плюс», 2013. 128 с