Методична розробка уроку




Сторінка1/2
Дата конвертації10.06.2018
Розмір0,56 Mb.
  1   2
Свалявський професійний будівельний ліцей

МЕТОДИЧНА РОЗРОБКА УРОКУ

З ПРЕДМЕТУ „БУХГАЛТЕРСЬКИЙ ОБЛІК”



Викладач

Н.Г.Гулович
Свалява 2017

Методична розробка уроку з теоретичного навчання з бухгалтерського обліку (за професійним спрямуванням ) рекомендована для учнів, викладачів та майстрів виробничого навчання.

Мета: формування вмінь, розвинути інтерес учнів до навчання, активізація самостійної творчої діяльності учнів в процесі придбання та використання нових знань, вмінь та навичок.

Розглянуто і затверджено на засіданні методичної комісії


Педагогічне кредо:

Не зупинятися на досягнутому



Бухгалтерський облік – безпомилковий суддя минулого, необхідний керівник теперішнього і постійний консультант майбутнього кожного підприємства.. (І.Шер, німецький економіст).
Враховуючи вимоги сучасної освіти, швидкі темпи розвитку науково-технічного прогресу, зростаючі потреби суспільства, навчально-виховний процес повинен сприяти професійному підходу при вирішенні виробничих завдань у будь-якій сфері діяльності. Кожна молода людина має певні можливості, необхідні їй для діяльності, спілкування, життя. Тому нам, викладачам, необхідно ставити перед собою такі завдання, які визначають оптимальний обсяг знань, максимально забезпечують шляхи їх засвоєння та застосування на практиці.

Для засвоєння учнями програмового матеріалу на уроках бухгалтерського обліку пріоритетними вважаю такі методи: індивідуальні бесіди; тестування, аналіз відповідей на теоретичних та лабораторно-практичних уроках, результати тематичного оцінювання; мотивація на творчий пошук, самостійну роботу. Краще засвоїти теоретичний матеріал з тем і одночасно набути практичні навички заповнення форм допомагає демонстрація типових форм та зразків документів із наступним їх заповненням.

На уроках теоретичного навчання учні здійснюють складання первинних документів з обліку: касових операцій при обліку готівки; руху товарів, матеріалів, готової продукції та інше.

Важливим мотивом до вивчення учнями предмета „Бухгалтерський облік” є формування в них навичок і умінь самоконтролю в навчання, вміння планувати і контролювати свої дії, усвідомлювати, що і як необхідно виконати, свідомо оцінювати і регулювати свою власну діяльність і поведінку, передбачити результати своїх дій, співставляючи їх з вимогами навчальної програми.

Підвалинами бухгалтерії є:економіка, математика, логіка, естетика та етика. Бути добрим обліковцем означає: - уміти точно вираховувати; - уміти правильно комбінувати; - уміти акуратно вести записи; - сумлінно вести господарські та фінансові книги.

Уроки лабораторно-практичнихзанять дають практичні навички в оформленні, прибуткових та видаткових касових ордерів, ведення Касової книги, журналів–одерів, відомостей, Головної книги, здійснення розрахунків та інше.

В процесі навчання учні постійно вивчають нормативні документи, знайомляться з новинками бухгалтерської літератури, з метою подальшого застосування їх на практиці. Обліковець в своїй діяльності виконує роботи на різних ділянках бухгалтерського обліку. Систематизує отримані первинні документи, переносить інформацію, відображену в цих документах, у потрібному аналітичному розрізі у відомості, виводить підсумки цифрової інформації у цих документах за її видами, напрямами та періодами. Готує дані та форми документів для розрахункових операцій та інше.

Вивчення і засвоєння основних понять теми „Облік касових операцій” дозволяє учням орієнтуватися у видах касових операцій, працювати з типовими формами в процесі оформлення первинних документів.


  1   2


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка