Методичне об’єднання класних керівників




Сторінка1/5
Дата конвертації16.04.2017
Розмір0,85 Mb.
  1   2   3   4   5



 

Якість виховного процесу школи, його результати повною мірою залежать від учителя, рівня його науково-теоретичної підготовки. З метою підвищення ефективності роботи класних керівників у школах створюються методичні об’єднання (м/о) класних керівників.



 

 



Методичне об’єднання класних керівників - це структурний підрозділ внутрішньої системи управління виховним процесом, який координує науково-методичну та організаційну роботу класних керівників.



  1. Основні завдання м/о класних керівників.

1. Підвищення теоретичного, науково-методичного рівня підготовки класних керівників із питань психології та педагогіки.

2. Забезпечення реалізації єдиних принципових підходів до виховання і соціалізації учнів.

3. Озброєння класних керівників сучасними виховними технологіями та знаннями щодо сучасних форм і методів роботи.

4. Координація планування, організації та педагогічного аналізу виховних заходів класних колективів.

5. Вивчення узагальнення та використання прогресивного педагогічного досвіду роботи класних керівників.

6. Сприяння створенню й розвитку системи виховної роботи класних керівників.



  1. Функції методичного об’єднання класних керівників.


1. Організовує колективне планування й колективний аналіз діяльності класних керівників.

2. Координує виховну діяльність класних колективів та організовує їхню взаємодію в педагогічному процесі.

3. Визначає та узгоджує принципи виховання та соціалізації учнів.

4. Організовує вивчення та застосування класними керівниками сучасних технологій виховання, форм і методів виховної роботи.

5. Здійснює обговорення соціально-педагогічних проблем класних керівників і творчих груп педагогів, матеріалів узагальнення передового педагогічного     досвіду роботи класних керівників.

6. Оцінює роботу членів об’єднання, подає адміністрації школи пропозиції щодо заохочення найкращих класних керівників.




  1. Документація методичного об’єднання класних керівників.


1. Список членів м/о.

2. Річний план роботи м/о.

3. Протоколи засідання м/о.

4. Аналітичні матеріали за підсумками проведення заходів, тематичного адміністративного контролю (копії довідок, наказів).

5. План роботи творчих груп.

6. Теоретичні та практичні розробки з проблемних тем творчих груп.

7. Інструктивно-методичні документи щодо виховної роботи в класних колективах і діяльності класних керівників.

8. Матеріали « методичної скарбнички класного керівника».



Виховуючи окрему особистість, ми повинні      

думати  про виховання всього колективу

А.С.Макаренко

 

 Робота МО класних керівників спрямована на вирішення проблемного питання:



 

«Підвищення ефективності роботи класних керівників шляхом індивідуального підходу до кожного вихованця з метою розвитку його творчого потенціалу »

 

Виховна система школи  направлена на виховання підростаючого покоління на засадах трьох  Л:



                                                        виховувати любов’ю,

                                   виховувати людиною,

                                   виховувати заради людей.

 

Шляхи розв’язання проблеми:


- через підвищення потенційних творчих можливостей класних керівників;

- через впровадження інноваційних технологій в їх діяльність;



- шляхом підвищення методичної компетенції класних керівників в роботі з класним колективом.

Найкращий спосіб зробити дітей хорошими - це зробити їх щасливими.
                                                     О.Уальд





Класний керівник - це педагогічний працівник, який здійснює педагогічну діяльність з колективом учнів класу, навчальної групи професійно-технічного навчального закладу, окремими учнями, їх батьками, організацію і проведення позаурочної та культурно-масової роботи, сприяє взаємодії учасників навчально-виховного процесу в створенні належних умов для виконання завдань навчання і виховання, самореалізації та розвитку учнів (вихованців), їх соціального захисту.

ОСНОВНІ ОБОВ'ЯЗКИ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА

1. Класний керівник планує, організовує і проводить виховну та культурно-масову позаурочну роботу з учнями. Сприяє становленню їх як особистостей, створює умови для розвитку їхніх здібностей, талантів, участі у художній, технічній, фізкультурно-спортивній, трудовій діяльності.

2. Вивчає індивідуальні особливості, інтереси і нахили учнів, їхнє ставлення до навчання, праці, громадських доручень, організовує і проводить батьківські збори.

3. Постійно утверджує повагу до принципів загальнолюдської моралі: правди, справедливості, патріотизму, доброти, стриманості, працелюбства та ін.

4. Виховує повагу до людей, культурно-національних, духовних, історичних цінностей України, дбайливе ставлення до навколишнього середовища. Організовує лекції, бесіди, консультації, диспути, екскурсії, походи, зустрічі, перегляд телепередач та ін.

5. Розвиває пізнавальні інтереси учнів, залучає їх в гуртки технічної і художньої творчості, клуби, об'єднання за інтересами, спортивні секції. Проводить зустрічі з цікавими людьми, учасниками національно-визвольних змагань, співпрацює з церквою.

6. Дотримується педагогічної етики, поважає гідність учнів, захищає їх відбудь-яких форм фізичного або психологічного насильства, запобігає вживанню алкоголю, наркотиків, іншим шкідливим звичкам, пропагує здоровий спосіб життя.

7. Постійно підвищує свій професійний рівень, загальну культуру.

8. Несе особисту відповідальність за дотримання правил техніки безпеки, норм санітарії та гігієни у приміщенні школи.

9. Щоденно перевіряє відвідування учнями занять.

10. У випадку запізнень на уроки без поважних причин, порушенні встановлених правил статуту школи, знищенні або псуванні шкільного майна класний керівник негайно повідомляє про це батьків учня і, за необхідності, директора школи.

11. Спрямовує роботу і надає допомогу органам учнівського самоврядування. Контролює організацію самообслуговування у класі. Забезпечує належне щоденне чергування учнів у класі та чергування класу по школі.

12. Систематично, відповідно до графіка, затвердженого директором школи, проводить інформаційно-просвітницькі, виховні та різні позакласні заходи.

13. Разом із завідувачем шкільною бібліотекою забезпечує всіх учнів підручниками і постійно контролює стан їхнього збереження.

14. Разом із батьками забезпечує щоденне відвідування занять учнями у шкільній формі встановленого взірця.

Орієнтовний перелік документації, яку веде класний керівник:



1. Класний журнал.
2. Особові справи учнів.
3. Табелі успішності.
4. План виховної роботи.
5. Матеріали виховних годин, годин спілкування тощо.
6. Розробки сценаріїв виховних заходів.
7. Щоденник психолого-педагогічних спостережень за учнями.
8. Щоденник роботи з "важкими учнями".
9. Протоколи батьківських зборів.
10. Матеріали щодо запобігання дитячого травматизму, бесіди з правил дорожнього руху, облік проведення інструктажів.
11. Журнал обліку занять з учнями, які навчаються вдома (якщо такі учні є).
12. Літопис або фотоальбом класу.



Неможна:

1. Постійно критикувати дитину, бо вона незлюбить вас та інших людей.

2. Часто насміхатись над дитиною, бо вона стане замкнутою.

3. Постійно дорікати дитині, бо в неї з'явиться почуття безпідставної провини.

4. Постійно сварити дитину, бо вона стане агресивною.

5. Лаятися, вживати нецензурні слова, використовувати фізичне покарання.



Необхідно:

1. Підбадьорювати дитину, тоді вона буде впевненою в собі.



2. Хвалити дитину, тоді вона намагатиметься стати кращою.

3. Поводитись з дитиною чесно і справедливо, і вона намагатиметься бути справедливою.

4. Створювати умови, щоб дитина почувала себе у безпеці, тоді вона вчитиметься вірити у людей.

5. Постійно підтримувати дитину, заохочувати і розуміти, тоді вона буде любити і поважати інших.


  1   2   3   4   5


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка