Методичне об'єднання вчителів початкових класів. Щодня поспішаємо зранку до школи




Скачати 285,43 Kb.
Сторінка1/2
Дата конвертації11.11.2018
Розмір285,43 Kb.
  1   2
МЕТОДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ

ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ.
Щодня поспішаємо зранку до школи

Щоб двері найменшим в світі знань відчинить.

Щоб творчості іскру і віру у себе

У кожному серці зумінь запалить.
Проблема району:

Вдосконалення професійної майстерності педагогічних кадрів,

підвищення результативності навчально-виховного процесу

шляхом впровадження інноваційних технологій
Проблема школи:

Підвищення якості знань, удосконалення навчально-виховного процесу та

формування здорового способу життя на основі

впровадження наукових досягнень, нових педагогічних технологій
Проблема методичного об’єднання школи:

Підвищення якості знань, удосконалення навчально-виховного процесу та

формування здорового способу життя на основі

впровадження наукових досягнень, нових педагогічних технологій



Основний напрямок:

Сучасний урок як засіб формування інноваційної особистості

з використанням інформаційно-комунікативних технологій.

Аналіз роботи методичного обєднання

вчителів початкових класів за 2012-2013 н.р.
У минулому 2012/2013 н. р. відбулося п'ять засідань методоб'єднання вчителів початкових класів. Робота кожного методоб'єднання мала як практичний, так і теоретичний напрям. Мета роботи методичного об'єднання вчителів - створення комфортних умов для навчання, за яких учень відчуває свою успішність, свою інтелектуальну досконалість, відчуває себе частинкою соціуму, його невід'ємною ланкою.

На засіданнях обговорювали відкриті уроки та виховні заходи, ділилися своїм досвідом у роботі, ви­ступали з доповідями, вносили пропозиції щодо поліпшення навчального та виховного процесу. На кож­ному засіданні не обходилося без огляду новинок педагогічної та методичної літератури, що сприяло підвищенню професійного рівня вчителів.
Методоб'сднання працювало над такими проблемами:


  • Організація навчально-виховногопроцесу у початковій школі з використанням здоров’язберігаючих технологій;

  • Компетентнісно орієнтований підхід до навчання учнів початкових класів;

  • Розвиток пізнавальних інтересів учнів на уроках української мови;

  • Виховання духовності як один з основних напрямів виховної діяльності початкової школи.

Завдання на 2013/2014 н. р.


  • Вивчити методичні рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу в початкових класах.

  • Вивчити основні нормативні документи, що регламентують функціонування початкової школи.

  • Підвищувати рівень загальної культури вчителів.

  • Сприяти навчанню та вихованню креативної особистості.

  • Методичну роботу спрямувати на методологічну переорієнтацію навчання, на розвиток особистості учня, на варіативність організації навчально-виховного процесу, уміння вибору інтерактивних технологій.

  • Впроваджувати інноваційні технології в практику роботи.

  • Зосередити увагу на практичній спрямованості уроків, впровадженні прийомів диференційованого навчання, сучасних формах групової роботи.

  • Реалізувати вимоги державних стандартів початкової освіти щодо результативності навчання.

  • Удосконалювати роботу з творчо обдарованими дітьми.

  • Оволодіти нетрадиційними формами проведення уроків, застосовуючи інтерактивні технології з метою стимулювання креативності учнів.

  • Забезпечувати умови для творчої праці вчителя.

  • Вивчати, узагальнувати передовий педагогічний досвід творчих вчителів, організувати самоосвіту вчителя.

  • Поповнювати навчальні кабінети початкових класів сучасними методичними та дидактичними матеріалами.

  • Вивчати проблему розвитку креативності, творчості молодших школярів як умову формування необхідних життєвих компетенцій.

  • Розробити основні напрямки і форми креативної діяльності учнів і вчителів у позакласній роботі.

Проблеми, над якими працю­ють учителі:

  • Удосконалення навчально-виховного процесу шляхом використання

передових педагогічних технологій (Горшкодер Л.В.)

  • Основи гуманітарно-естетичного підходу до дітей в навчально-

освітньому процесі (Теліженко Л.І.)

української мови (Ткаченко Г. М.)

  • Розвиток творчих здібностей молодших школярів (Лаврінченко Л.А.)

  • Актуалізація пізнавальної діяльності молодших школярів на у роках і в

позаурочний час. (Чорновіл Р. В.)



Конкретно невирішені проблеми

Причини

1

Техніка читання

Мало читають вдома

2

Каліграфія письма

Слабо розвинені кисті рук

3

Знання таблиці додавання та віднімання

Слабо розвинена пам'ять і логічне мислення

4

Знання таблиці множення і ділення

Слабо розвинена пам'ять  і логічне мислення

5

Організація уроків з комп'ютерною підтримкою та використання ТЗН

Мала кількість комп’ютерів



ПЛАН ЗАСІДАНЬ ШКІЛЬНОГО
  1   2


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка