Методичне портфоліо вчителя англійської мови Сензюк Л. М




Скачати 13,88 Kb.
Дата конвертації25.09.2018
Розмір13,88 Kb.

Методичне портфоліо вчителя англійської мови Сензюк Л.М

  • Учитись важко, а учити ще важче,
  • Але не мусиш зупинятись ти.
  • Як учням віддаєш усе найкраще, то й сам сягнеш нової висоти
  • І. Драч
  • Зміст
  • Загальні відомості
  • Науково-методична діяльність
  • Узагальнення досвіду
  • Результати педагогічної діяльності
  • Позаурочна діяльність
  • Робота класного керівника
  • Нагороди
  • Навчально-матеріальна база

Загальні відомості про вчителя

Я тему обрала цікаву для себе, Бо розумію, що сьогодні треба. Використовувати методи новітні, Щоб творчість учнів буйним квітом квітла.

Науково-методична діяльність

  • Використання сучасних освітніх технологій:
  • Особистісно орієнтовані
  • Навчально-дослідницька діяльність учнів
  • Створення ситуації успіху
  • Інтерактивні технології

Працюючи над темою своєю, використовую усі нові ідеї

Зростаюча інтенсифікація навчального процесу ставить завдання пошуку засобів підтримки в учнів інтересу до навчального матеріалу, активізації їх діяльності та забезпечення якості знань. І саме ейдетика наділена потенціалом щодо вирішення даних знань

  • Методи ейдетики базуються на максимальному використанні
  • образного типу інформації.
  • Учитель кодує матеріал уроку
  • в символи, схеми,
  • і діти запам’ятовують інформацію, пропускаючи її через серце,
  • емоції, темперамент.
  • Методи ейдетики
  • Метод Цицерона
  • Метод Аткінсона
  • Ланцюговий метод
  • Доповнення образу
  • Бачення-символ

Участь у семінарах, методоб’єднаннях дає можливість не лише познайомитись з роботою своїх колег, підвищити свій досвід, а й поділитися власними доробками з іншими.

  • Участь у семінарах, методоб’єднаннях дає можливість не лише познайомитись з роботою своїх колег, підвищити свій досвід, а й поділитися власними доробками з іншими.
  • Доповіді
  • Семінари
  • Відвідування уроків колег
  • Методоб’єднання

Основні завдання учнів на уроці

  • Мотивація учнів до вивчення мови, пололання мовного бар`єру.
  • Якісне засвоєння
  • мовного матеріалу
  • Розвиток навиків спілкування
  • Розвиток творчих здібностей
  • Уміння критично мислити

Моя власна формула успіху

  • Постійне
  • самовдосконалення
  • Невтомна
  • праця
  • Любов до
  • предмета
  • Любов до
  • професії
  • Любов до
  • дітей

Використовуючи ейдетичні методи:

  • Швидко засвоюється => <= Легко поповнюється
  • мовний матеріал словниковий запас
  • Краще запам`ятовуються => <= Формуються
  • граматичні структури фонетичні навички
  • Розвивається мовна => <= Активізується
  • інтуіція, увага та пам’ять розумова діяльність

Ключові принципи розвитку усного мовлення школярів, використовуючи ейдетичні методи (візуалізація)

  • учні беруть участь у навчальному процесі
  • учнів заохочують висловлювати свої думки
  • учні – активні учасники процесу навчання
  • в учнів стимулюється когнітивні процеси
  • учнів заохочують розвивати уміння навчатися
  • учнів заохочують працювати разом

“I never teach my pupils, I only attempt to provide the conditions in which they can learn” A. Einstein

Комунікативна спрямованість навчального процесу є головною складовою сучасної теорії навчання

Формуючи усне мовлення школярів, учитель повинен виступити як:

  • активний компетентний організатор навчально-комунікативної діяльності у класі;
  • активний учасник навчального процесу;
  • експерт;
  • дослідник;
  • джерело інформації та ідей;
  • новатор у галузі навчання і володіння мовою.

Для розвитку творчих здібностей учнів проводжу такі типи уроків

  • урок - подорож
  • Усний журнал
  • (урок домашнього читання)
  • урок – брейн-ринг
  • урок – захист проектів
  • урок - дебати
  • урок –рольова гра
  • урок - конференція

Узагальнення досвіду

  • Відкритий урок у 5-му класі “Free time”
  • Відкритий урок у 4-А класі “Покупки” для вчителів міста (ШМВ)
  • Відкритий урок у 7-му класі “Sport in my life”(В рамках фестивалю творчих уроків в закладі)
  • Участь у конкурсі з англійської мови “Грінвіч”
  • Участь у конкурсі знавців англійської мови 4 клас
  • Взяла участь у семінарі – тренінгу з англійської мови “Teaching Writing For Exams”
  • Урок “Is British a sporty nation?”, опублікований на сайті освітнього навігатора

Результати педагогічної діяльності

Моніторинг навченості

  • 2012-2013 н.р.

Моніторинг навченості

  • 2013-2014 н.р.

Моніторинг навченості

  • 2014-2015 н.р.

Позаурочна діяльність

  • Тиждень англійської мови (виготовлення стіннівок, валентинок, проектів)
  • Вікторина “I love Ukraine” (для учнів 9-10 класів)
  • Вікторина “The cleverest” (для учнів 7-8 класів)
  • КВК “Знавці англійської мови” (для учнів 5-6 класів)
  • Декламація поезій Т. Г. Шевченка англійською мовою
  • Квест для учнів 4-х класів
  • Якщо хочеш бути щасливим, працюй до самозабуття, працюй так, щоб ти відчував себе творцем, майстром, господарем в улюбленому ділі. Працюй так, щоб очі твої виражали одухотвореність великим людським щастям – щастям творчості
  • В. Сухомлинський

Позаурочна діяльність

Позаурочна діяльність

Робота класного керівника

Робота класного керівника

  • Об’єднання учнів у колектив
  • Організація виховної діяльності
  • Робота з батьками
  • Співпраця з вчителями – предметниками
  • Індивідуальна робота з учнями
  • Активна участь у житті школи
  • Східна народна мудрість:
  • “Дай мені рибку,
  • і я буду їсти її весь день,
  • навчи мене ловити рибку,
  • і я буду їсти її протягом всього життя.”

Навчально-матеріальна база

Життя пройде, немов вода, і відцвіте, немов вишнева гілка... В житті одна помилка – не біда... Біда, коли усе життя – помилка Ліна Костенко

  • Дякую за увагу


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка