Методичні рекомендації щодо ущільнення навчального процесу з іноземних мов Рекомендуємо наступні способи ущільнення вивчення іноземних мов у знз області: Об’єднання навчальних тем




Скачати 37,03 Kb.
Дата конвертації27.09.2018
Розмір37,03 Kb.
Методичні рекомендації

щодо ущільнення навчального процесу

з іноземних мов
Рекомендуємо наступні способи ущільнення вивчення іноземних мов у ЗНЗ області:

  1. Обєднання навчальних тем. Відповідно до Державного стандарту з іноземних мов та діючих навчальних програм МОНУ з іноземних мов, рекомендуємо скоротити навчальний час на опрацювання тематики наступних сфер спілкування:

  • особистісної (я, моя сім’я, мої друзі) на усіх етапах навчання;

  • публічної (країнознавчий матеріал) про Україну та країни, мова яких вивчається та теми регіонального компоненту навчальних планів в основній та старшій школі;

  • освітньої (шкільне життя) на всіх етапах навчання.

При корекції календарно-тематичного планування здійснювати об’єднання навчальних тем з урахуванням вікових, психолого-фізіологічних особливостей учнів та рівня сформованості комунікативної компетенції володіння іноземною мовою.

Не проводити повторення граматичного матеріалу засвоєного раніше.



  1. Оглядове або самостійне вивчення навчального матеріалу. Збільшити обсяг навчального матеріалу для самостійного опрацювання учнями з розвитку мовленнєвих компетенцій читання і письма під час виконання класних та домашніх робіт. Не відводити окремим уроком опрацювання домашнього читання.




  1. Види і типи контролю.

  • Поточний контроль: надавати перевагу тестовим завданням, виконання яких займає не більше 15 хвилин навчального часу.

  • Семестрове оцінювання: об’єднати контролі аудіювання, говоріння, читання та письма в два уроки замість чотирьох.




  1. Використання резервних годин навчальної програми. Здійснити корекцію планування, скоротивши резервні уроки для засвоєння програмового матеріалу.


Довідкова таблиця





ЗНЗ

ЗНЗ з поглибленим вивченням


1.

Об’єднання навчальних тем


Кількість уроків





- особистісної

(я, моя сім’я, мої друзі)



2


4


- публічної (країнознавчий матеріал)


2

4

- освітньої (шкільне життя)


2

4

2.

Оглядове або самостійне вивчення навчального матеріалу

1

2



3.

Види і типи контролю


2

2



4.

Використання резервних годин навчальної програми



- 3

- 6




Всього ущільнених уроків орієнтовно

9 12

18 24

Ущільнення годин англійської мови в спеціалізованих школах з поглибленим вивченням англійської мови та гімназіях

1 клас (6 годин): «Я, моя сім’я та друзі»- 2 уроки

«Свята та традиції»-1 урок

«Дозвілля»-1 урок

Шкільне життя»-2 уроки

2 клас (6 годин): «Я, моя сім’я та друзі»- 2 уроки

«Свята та традиції»-2 уроки

«Шкільне життя»-2 уроки

3 клас (6 годин): «Я, моя сім’я та друзі»- 1 урок

«Відпочинок і дозвілля»-3 уроки

«Людина. Одяг. Їжа»-2 уроки

4 клас (8 годин): «Оточення»-2 уроки

«Місце проживання»-1 урок

«Свята і традиції»-3 уроки

«Природа і навколишнє середовище»-1 урок

«Шкільне життя»-1 урок

5-9 класи (10 годин): домашнє читання -6 уроків

семестровий контроль-2 уроки

«Свята і традиції»-2 уроки

10-11 класи (10 годин): домашнє читання -6 уроків

семестровий контроль-2 уроки



«Дозвілля і спорт»-2 уроки


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка