Методика подачі домашнього завдання



Дата конвертації05.12.2018
Розмір8,22 Kb.

методика подачі домашнього завдання

лист МОН України в від 29.10.07р. № 1\ 9- 651 методичні рекомендації МОН Молоді і спорту України щодо викладання предметів у 2012 – 2013 н.р.

мета домашніх завдань

  • розширити набуті знання на уроці
  • поглибити знання вивчені на уроці
  • закріпити знання вивчені на уроці
  • формувати навички самостійно працювати
  • підготовка до засвоєння нового матеріалу
  • розвивати пізнавальні інтереси
  • розвивати творчі здібності учнів , тощо

види домашніх завдань

  • усні
  • письмові
  • індивідуальні
  • ті, що заохочують
  • групові та парні
  • репродуктивного характеру
  • конструктивно– варіативного х -ру
  • творчого характеру
  • завдання на вибір

Домашні завдання повинні становити 1\4 обсягу, виконаного на уроці Увага! Уникнення перевантаження учнів!

Обсяг домашніх завдань в початковій школі 1клас – не задаються 2 клас – 45 хвилин 3 клас – 1 год. 10 хв. 4 клас – 1 год. 30 хв.

в основній школі 5 – 6 клас – 2,5год. 7 – 9 клас – 3 год. в старшій школі 10 – 11 клас – 4 год.

Які існують рівні домашнього завдання ?

  • обов'язковий мінімум
  • абсолютно зрозуміло і доступно всім
  • тренувальний
  • для тих, хто бажає добре знати предмет
  • творчий
  • добровільно для тих, хто хоче вищі бали

коли подавати д/з ? 1. Місце подачі домашнього завдання може бути на будь – якому етапі уроку. 2. Не допускається подача домашнього завдання після дзвінка на перерву, після уроків.

Раціональна організація виконання домашніх завдань сприятиме збереженню здоров'я учнів.

Інструктаж виконання домашнього завдання буває: повний , стислий, конкретний

форми перевірки домашнього завдання

  • фронтальна перевірка
  • вибіркова перевірка письмового завдання
  • фронтальне опитування за завданням
  • виконання аналогічної вправи
  • взаємоперевірка учнями
  • опитування за індивідуальними картками
  • опитування за викликом до дошки
  • змагання між рядами
  • фактологічний диктант
  • бліцконтроль

домашні завдання не рекомендують задавати

Пам'ятка для вчителя

  • урізноманітнювати домашні завдання
  • використовувати диференційовані домашні
  • завдання
  • використовувати завдання творчого характеру
  • не перевантажувати учнів обсягом домашніх
  • завдань
  • чітко планувати матеріал для домашнього завдання
  • упевнитися, що всі учні зрозуміли домашнє завдання
  • на уроці вчити учнів техніки й методів навчання, а додому задавати завдання на закріплення вміння застосовувати ці техніки й методи
  • давати домашнє завдання, якщо переконані, що зможете знайти час на уроці для перевірки й оцінювання виконання завдання, тому плануючи наступний урок, не забувати про перевірку домашнього завдання
  • не бути переконаним , що всі учні обов'язково виконають домашнє завдання

Презентація прийде на допомогу кожному вчителю. Знайти матеріали презентації можна на сайті НВК №1 та в кабінеті №53.

Звертайтесь! Допоможемо. Дякуємо за увагу!


Каталог: Newsayt -> Cosh pedagog
Newsayt -> Тема. Морський пейзаж. Колір води. Художньо творче завдання «Подорож до моря»
Newsayt -> Лешкевич В. В., Лешкевич А. П
Newsayt -> Конкурс методичних розробок учителів світової літератури, присвячений 120-річчю
Newsayt -> У e n g L i s h 9th f o r m правління освіти виконавчого комітету шепетівської міської ради методичний кабінет
Newsayt -> Професійна орієнтація та професійне самовизначення молоді
Newsayt -> Тема. Велика буква у кличках тварин. Вправи на закріплення написання кличок тварин
Newsayt -> Уроків з української мови з теми «Слово. Значення слова»
Newsayt -> Урок 121 Перевірте домашню роботу. Задача 1008 1)3*8=24(м)-витратили на сукні. 2)76-24=52
Cosh pedagog -> Формування індивідуального стилю роботи вчителя Карта важливих для професії рис характеру


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка