Метою навчання мистецтву в 7 класі є




Скачати 12,08 Kb.
Дата конвертації15.11.2017
Розмір12,08 Kb.

Метою навчання мистецтву в 7 класі є

  • виховання в учнів ціннісно-світоглядних орієнтацій у сфері мистецтва,
  • розвиток комплексу ключових, міжпредметних і предметних компетентностей у процесі опанування художніх цінностей і способів художньої діяльності,
  • формування потреби в творчому самовираженні та естетичному самовдосконаленні.

Мета досягається шляхом реалізації таких завдань:

  • виховання в учнів емоційно-ціннісного ставлення до мистецтва та дійсності, розвиток художніх інтересів, естетичних ідеалів;
  • формування системи художніх знань, яка відображає видову специфіку і взаємодію мистецтв;
  • розвиток умінь сприймання, інтерпретації та оцінювання творів мистецтва й художніх явищ;

стимулювання здатності учнів до художньо-творчого самовираження, до діалогу;

  • стимулювання здатності учнів до художньо-творчого самовираження, до діалогу;
  • розвиток художніх здібностей, критичного мислення;
  • формування потреби в естетизації середовища та готовності до участі у соціокультурному житті.

Наприкінці 7 класу учень виявляє здатність:

  • самостійно інтерпретувати музику сучасності, розуміючи взаємозв’язок традицій і новаторства;
  • виконувати сучасні вокальні твори, зокрема мовою оригіналу, створювати елементарний музичний супровід до них, здійснювати музично-технічне забезпечення шкільних виховних заходів, застосовувати набуті музичні знання і вміння для самореалізації та у соціокультурній діяльності;

розуміти зв’язок музики з предметами інших освітніх галузей і застосовувати міжпредметні компетентності у процесі самореалізації та у соціокультурній діяльності;

  • розуміти зв’язок музики з предметами інших освітніх галузей і застосовувати міжпредметні компетентності у процесі самореалізації та у соціокультурній діяльності;
  • висловлювати критичні судження щодо музичних явищ сучасності, виявляти естетичне ставлення до них, аргументовано доводити власну позицію щодо музичних явищ сьогодення під час дискусії, брати участь у різних видах індивідуальної і колективної музичної діяльності;
  • проявляти самостійність у процесі пізнання музичних явищ сучасності, прагнення використовувати інтернет-ресурси, комп’ютерні програми з музичного мистецтва у пошуково-дослідній і соціокультурній діяльності  

Особливості оцінювання результатів навчання

  • Багатокомпонентність змісту мистецької освіти зумовлює багатофункціональність оцінювання досягнень учнів у цій галузі, єдність діагностичної, коригувальної, стимулюючо-мотиваційної, навчальної, виховної, розвивальної, прогностичної функцій.

Об’єктами перевірки та оцінювання результатів мистецької освіти мають стати основні компетентності:

  • предметні мистецькі (зокрема інтерпретаційні та діяльно-творчі);
  • міжпредметні естетичні (естетичні оцінки й ставлення);
  • ключові (загальнокультурні, інформаційно-комунікативні, соціальні).

Система оцінювання результатів навчання

  • в освітній галузі «Мистецтво» ґрунтується на позитивному ставленні до кожного учня; оцінюється не рівень його недоліків і прорахунків, а рівень особистісних досягнень.
  • індивідуальний і диференційований підходи до оцінювання мають надзвичайно важливе значення.

Комплексна перевірка та оцінка

  • інтегрує результати різних видів діяльності учнів  інформаційно-пізнавальної, практичної, творчої,
  •  дають змогу вчителеві об’єктивно, але водночас і гуманно (не пригнічуючи особистість) оцінити тих, хто не має яскраво виражених художніх здібностей, проте характеризується сумлінним ставленням до навчання, активністю, ініціативністю.

До основних видів оцінювання належать:

  • поточне (виконує діагностичну, стимулюючу коригуючу функції) і
  • підсумкове (семестрове і річне).
  • Додатковими засобами стимулювання пізнавальної активності учнів є самооцінка та взаємне оцінювання.  

І семестр (16 год).

Музична культура рідного краю

Музична краєзнавча скарбничка

Зіркові імена

Аранжування

Види аранжування

  • Аранжування академічної музики
  • Аранжування народної музики

Хорове аранжування

  • Хорове аранжування
  • Аранжування електронне

Аранжування поліфонічних творів

Обробка музики

Традиційна обробка інструментальної музики

Стилізація

Автентична музика

Етнічна музика

Танцювальна музика

Сторінками Євробачення

  • Сучасні обробки для естрадного оркестру

ІІ семестр (19 год.)

Сучасна музика стилі та напрями

Джаз

Рок-н-рол

Рок - музика

Популярна музика

Популярні ВІА

Диско

Шансон

Барди

Музика театру

Опера, оперета

Мюзикл

Телемюзикл

Рок-опера

Електронна музика

Сучасна танцювальна музика

Жанри і напрями електронної музики

  • Ембіемп, тріп-хоп, лоу-фай, хаус, техно, індастріал

Комплект на 7 клас

  • Підручник
  • Книга для вчителя
  • Зошит
  • Фонохрестоматія
  • Електронний підручник


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка