Міжнародний освітньо-методичний центр Дінтернал



Сторінка1/4
Дата конвертації11.03.2019
Розмір0,69 Mb.
  1   2   3   4


Міжнародний освітньо-методичний центр Дінтернал Ед’юкейшн

Календарно-тематичне планування до навчально-методичного комплексу

FLY HIGH UKRAINE 1 (PEARSON)

Навчальний рік _____ Вчитель ___________________________________ Клас _________


Календарно-тематичне планування: FLY HIGH UKRAINE 1 (Семестр 1)




Розділ 1: У джунглях

Тематика ситуативного спілкування: Я та мої друзі

Ключові компетентності: ініціативність і підприємливість (ініціювати усну взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої ситуації), основні компетентності у природничих науках і технологіях (описувати іноземною мовою природні явища), уміння вчитися впродовж життя (організовувати свій час і навчальний простір)







ст. 4-5


Давайте знайомитися!


вітатися з новими знайомими

Нова лексика:

Hello, name, lion, elephant, parrot

Інтонація стверджувального та питального речення.


Дивитись, слухати, показувати


Рольова гра:

розіграти діалог персонажів у групах

Громадянська відповідальність (формування толерантного ставлення до інших, уміння співпрацювати)

Підприємливість та фінансова грамотність (продукування ідей та їх реалізація)

Зробити маски персонажів



ст. 6

Презентуємо себе

вітатися та називати себе, знайомитися одне з одним

Нова лексика:

boy, girl, look, listen, say, point, again

Закріплення лексики:



Lion, elephant, parrot


Вимова слів та окремих звуків

[p], [r], [t], [з:]

у словах: parrot, girl, Trumpet


Слухати та вказувати на персонажів




Запитувати ім’я

Вітатись


AB ст. 2



ст. 7

Приємно познайомитися!

вітатися та називати себе, знайомлячись одне з одним

Нова лексика:

draw, say, listen, point

Закріплення лексики:



lion, elephant, parrot, boy, girl



Дієслово to be

(I am….)




Навчати розрізняти звуки





Намалювати обличчя та назвати ім'я

Розфарбовувати та говорити


AB ст. 2



ст. 8

Гайда на прогулянку!

повідомляти про предмети і тварин, яких вони бачать

Нова лексика:

banana, flower, bee, hippo, ouch!

Закріплення лексики:



point, circle, sing, listen, say

Множина іменників: bees, hippos
Вимова закінчення –s як звук [z]



Слухати, вказувати на слова та повторювати




Розіграти діалог по ролях




AB ст. 3



ст. 9

Подивися, що це?

вказувати на предмети навколо та називати їх

Закріплення лексики:

banana, flower, bee, hippo

Множина іменників: bees, hippos, lions, flowers

Вимова закінчення –s як звук [z]


Слухати, повторювати та обводити, вказувати на зображення


Розучити та виконати пісню

Підготовка руки до письма:

обведення




AB ст. 3

Розділ 2: Кольори (1)

Тематика ситуативного спілкування: Дозвілля

Ключові компетентності: основні компетентності у природничих науках і технологіях (описувати іноземною мовою природні явищі), ініціативність і підприємливість (ініціювати усну взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої ситуації), соціальна та громадянська компетентності (співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою)




ст. 10

Ходімо до озера!

повідомляти про те, що бачать під час прогулянки на природі

Нова лексика:



yellow, blue, red, green


Наказовий спосіб

Look!

Вимова слів та окремих звуків

[d], [g], [b], [u], [u:]

у словах: yellow, blue, red, green



Прослуховувати історію






Навчати називати колір предметів у

класній кімнаті.

Екологічна безпека та сталий розвиток (сприймання природи як цілісної системи)
Громадянська відповідальність (формування толерантного ставлення до інших)

AВ ст. 4





ст. 11

Поглянь на кольори навколо!

давати

елементарну характеристику комусь/чомусь

Нова лексика:

colour

Закріплення лексики: yellow, blue, red, green



Вимова слів та окремих звуків

[d], [g], [b], [u], [u:]

у словах: yellow, blue, red, green, grass, banana


Слухати та розфарбовувати



Відтворити діалог

у парах

по ролях

AВ ст. 4



ст. 12


Поговорімо про кольори природи

характеризувати тварин і предмети

Закріплення лексики: yellow, blue, red, green, say, flower, parrot

Навчати використанню слів:

colour (іменник)

colour (дієслово)


Слухати, вказувати на малюнки та співати



Розфарбувати та назвати


AВ ст. 5



ст. 13



Подивись який яскравий світ!

ставити питання про предмети навколо,

й відповідати на них

Закріплення лексики: yellow, blue, red, green, say, point, colour, banana, flower, bee, parrot


Загальне питання

Is it…?

Короткі відповіді:

Yes / No

Слухати та виконувати завдання

(відповідати використовуючи – yes/no)


Рольова гра:

Здогадайся якого кольору мій олівець


AВ ст. 5

Розділ 3: Числівники 1-5

Тематика ситуативного спілкування: Природа



Ключові компетентності: математична компетентність (розв’язувати комунікативні та навчальні проблеми, застосовуючи логіко-математичний інтелект), соціальна та громадянська компетентності (співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою)



ст. 14

Хто порахує банани?

визначати та називати кількість предметів

Нова лексика:

One, two, three, four, five


Числівники

1 – 5

Вимова слів

(диск 1 дор. 19)


Слухати, вказувати та повторювати


Розіграти історію по ролях

Підприємливість та фінансова грамотність (уміння визначати пріоритети та планувати дії)
Здоров’я і безпека (розуміння правил безпечної поведінки)

AВ ст. 6



ст. 15

Нумо рахувати речі і тварин навколо нас!

визначати кількість предметів чи тварин і характеризувати їх

Закріплення лексики:

One, two, three, four, five, bee, flower, parrot, banana

Множина іменників

Вимова закінчення –s як звук [z] і [s] у словах bees, bananas, flowers, parrots

Відпрацювання вміння сприймати числівники 1-5 на слух


Назвати кількість предметів та тварин на зображенні і описати їх

AВ ст. 6



ст. 16

Давайте рахувати разом!

надати інформацію про кількість предметів

Нова лексика:

stick

Закріплення лексики:



listen, count, sing, banana, yellow, bee, elephant, lion, hippo


Відпрацювання

числівників

one, two, three, four, five


Слухати та вклеювати правильні стікери (залежно від кількості бананів)
Співати пісню






Розучити та виконати пісню

AВ ст. 7



ст. 17

Скільки кроків ти зробив?

використовувати числівники для вимірювання відстаней у класі

Закріплення лексики:

look, count, banana, yellow, bee, elephant, lion, hippo, parrot



Вимова та інтонація питальних речень

Співвідносити кількість зображених тварин з правильним цифровим зображенням


Відпрацювати числівники та питання How many…?

в командній грі

AВ ст. 7

Розділ 4: У класі

Тематика ситуативного спілкування: Школа

Ключові компетентності: уміння вчитися упродовж життя (організовувати свій час і навчальний простір), ініціативність і підприємливість (ініціювати усну взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої ситуації), соціальна та громадянська компетентності (толерантність у спілкуванні з іншими)




ст. 18

Що ми бачимо у класі?

називати предмети в класі

Нова лексика:

teacher, desk, chair, book, door

Закріплення лексики:



jungle, door, listen

Навчати розпізнавати демонстраційний займенник

Here is…..

It is….

Скорочену форму:

Here is….. Here’s

It is….It’s


Слухати та вказувати на правильне зображення;
слухати та повторювати






Розучити та розіграти історію по ролях

Громадянська відповідальність (формування толерантного ставлення до інших, уміння співпрацювати)


Підприємливість та фінансова грамотність (уміння визначати пріоритети та планувати дії)

AВ ст. 8



ст. 19

Ось твоя парта!

називати предмети в класній кімнаті та вказувати на них

Закріплення лексики:

teacher, desk, chair, book, door

circle, play, classroom, hello, door

Навчати використовувати демонстраційний займенник

Here is…..

It is….

Скорочену форму:

Here is….. Here’s



It is….It’s



Розпізнавати на слух, обводити названі предмети




Демонструвати та називати предмети граючи з партнером

Підготовка руки до письма – обведення


AВ ст. 8



ст. 20

Подивися, що є у моєму класі!

називати речі та означувати їх розташування в класі

Закріплення лексики:

listen, point, say, again, sing,

teacher, desk, chair, book, door


Інтонація наказового речення


Слухати та вказувати на правильне зображення, співати пісню





Розучити та виконати пісню





AВ ст. 9



ст. 21

Порахуймо предмети в класі та розкажімо про них!

рахувати та описувати предмети, які вони бачать у класі

Закріплення лексики:

listen, point, say, again, then,

teacher, desk, chair, book, door, flower

Вимова закінчення –s як звук [s] у словах :

Desks, books


Повторення пісні

Рольова гра у групах – називати та вказувати на розташування предметів персонажів

Підготовка руки до письма – розфарбовування




AВ ст. 9

Розділ 5: Шкільне приладдя

Тематика ситуативного спілкування: Школа

Ключові компетентності: ініціативність і підприємливість (ініціювати усну взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої ситуації), уміння вчитися упродовж життя (самостійно працювати з підручником)




ст. 22

Збираймося до школи!

розповідати про предмети шкільного вжитку

Нова лексика:



bag, pencil, crayon, rubber


Спеціальне питання

What is it?

Безособове речення

It is…..

Сприймати звуковий потік як осмислений ряд фонетичних елементів

Слухати, вказувати та повторювати
Слухати історію та вказувати на персонажів




Розучити та розіграти історію по ролях

Підприємливість та фінансова грамотність (продукування ідей та їх реалізація)


Громадянська відповідальність (уміння співпрацювати та приймати спільні рішення)



AВ ст. 10



ст. 23

Приготуйтеся до уроку!

розпитувати про шкільні речі та називати їх

Закріплення лексики:

bag, pencil, crayon, rubber, ask, answer, point, say, circle

Спеціальне питання

What is it?

Безособове речення

It is….. – коротка форма Its


Слухати та обводити





Відтворити та побудувати міні-діалоги в парах та групах

AВ ст. 10



ст. 24

Що ти береш із собою до школи?

описувати шкільні речі

Закріплення лексики:

book, pencil, rubber, bag, crayon, sing, say, then, draw, colour


Інтонація питальних речень

Спеціальні питання


Слухати та вклеювати


Розучити та виконати пісню

Підготовка руки до письма – малювання та розфарбовування

AВ ст. 11



ст. 25

Відгадайте, що це!

розмовляти про шкільні речі

Закріплення лексики:

Pencil, book, crayon, rubber, bag, circle, point, ask, answer, play


Інтонація питальних речень

Загальне питання

Is it…..?




Слухати та обводити


Розіграти рольову гру – «Відгадай предмет!»

AВ ст. 11

Розділ 6: Дії в класі

Тематика ситуативного спілкування: Школа. Дозвілля.

Ключові компетентності: Екологічна грамотність і здорове життя (пропагувати здоровий спосіб життя засобами іноземної мови), уміння вчитися упродовж життя (оцінювати власні навчальні досягнення), ініціативність і підприємливість (ініціювати усну взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої ситуації)


























ст.



ст. 26

Робімо зарядку разом!


розпізнавати та називати спортивні вправи

Нова лексика:



Stand up Sit down

Clap Turn around




Наказовий спосіб

Point. Listen. Look







Слухати, вказувати та повторювати


Спродукувати парну мовну гру на вгадування схованих предметів


Громадянська відповідальність (усвідомлення дитиною власних прав і обов'язків)

Здоров'я і безпека (дотримання здорового способу життя)

AВ ст. 12



ст. 27

Повторюй за мною!



давати та виконувати вказівки

Закріплення лексики:

Stand up Sit down

Clap Turn around




Інтонація наказових речень


Слухати, нумерувати та повторювати


Розіграти рольову гру на відпрацювання надання інструкцій


AВ ст. 12



ст. 28

Підведися, покрутися,

пострибай і сідай!

пояснювати, які спортивні вправи треба виконати

Закріплення лексики:

Sing, do, point, sit, stand.Guess, colour, say, do

Навчати вимовляти слова та окремі звуки

[s], [t], [k], [æ]



У словах: Sit, сlap, turn



Слухати, повторювати, вказувати та співати




Розучити та заспівати пісню

AВ ст. 13



ст. 29

Виконуй мої вказівки!

давати чіткі вказівки для виконання вправ

Закріплення лексики:



Sing, do, point, sit, stand.Guess, colour, say, do


Present Simple

Закінчення –s дієслів

Інтонація наказових речень


Слухати та виконувати





Проінструктувати партнера виконувати певні дії

Підготовка руки до письма: намалювати та розфарбувати


AВ ст. 13



ст. 30-31

Подивися, що я вмію

оцінювати власний поступ у навчанні

Закріплення лексики з тем школа, природа, дозвілля, я та мої друзі




Активізація то повторення конструкцій

I am… ; It’s …; What’s this?



Інтонації розповідних та питальних речень



Співвідносити зображення з англійськими словами

Вітатись, представлятись, описувати предмети навколо себе, будувати короткі діалоги запитуючи та відповідаючи про предмети навколо

AВ ст. 14-15

PB ст. 30-31



ст. 32-33

Пишемо літери a, b, c

розпізнавати та відтворювати літери

A, B, C у знайомих словах

Нова лексика:



Apple, ball, car



Вивчити звуки літер

a, b, c

Початок читання з розпізнаванням написаних слів

знаходити знайомі слова та поєднувати з малюнками

Слухати та нумерувати малюнки

Обведення літер та слів

Обводити та писати літери a, b, c

У парах запитувати про зображені предмети та описувати їх.

AВ ст. 16-17

Розділ 7: Сім’я

Тематика ситуативного спілкування: Я і моя родина. Свята.

Ключові компетентності: Обізнаність та самовираження у сфері культури (висловлювати іноземною мовою власні почуття, переживання і судження), обізнаність та самовираження у сфері культури (висловлювати іноземною мовою власні почуття, переживання і судження)




ст. 34


Ось моя родина!

називати членів своєї сім’ї та вказувати на них

Нова лексика:

Family, mum, dad, sister, brother, me

Закріплення лексики:



Apple, ball, car


Вказівний займенник

This




Цілісно візуально сприймати текст із розпізнаванням знайомих літер

Розповідати про родини головних персонажів
Відпрацювання літер a,b,c - ст. 32-33

Підприємливість та фінансова грамотність

(уміння визначати пріоритети та планувати дії)
Громадянська відповідальність (формування толерантного ставлення до інших)

AВ ст. 18

AВ ст. 16-17



ст. 35


Познайомся з моєю сім’єю!

представляти свою родину

Закріплення лексики:

Family, mum, dad, sister, brother, me, apple, ball, car


конструкція

This is …



Слухати та співвідносити почуте із зображенням за допомогою нумерації

Представляти свою сім’ю
Відпрацювання літер a,b,c - ст. 32-33

AВ ст. 19

AВ ст. 16-17



ст. 36

Я розкажу про свою сім’ю!

розповідати про свою сім’ю

Закріплення лексики:

Hello, brother, sister, mom, dad, yes, no,

Конструкція

This is …



Відпрацювати вимову слів під час співу


Слухати та читати римівку




Повторювати римівку

Розповідати про свою родину

AВ ст. 20



ст. 37

Поглянь, це – моє сімейне фото!

надавати інформацію про членів своєї сім’ї

Закріплення лексики:

brother, sister, mom, dad, yes, no, play, find, say, family

конструкція

This is …



Інтонація розповідних речень


Уважно слухати співрозмовника



Описувати членів своєї сім’ї

AВ ст. 21



ст. 38-39


Пишемо літери

d, e, f

розпізнавати та відтворювати літери D, E, F у знайомих словах

Нова лексика:

Dog, egg, fish

Закріплення лексики:



Apple, ball, car


Вивчити звуки літер

d, e, f



Слухати та обводити

Читати та обводити



Обводити та писати літери d, e, f


AВ ст. 22-23



ст. 88-89

Бажаю Вам Веселого Різдва!

вітати з Різдвом та відповідати на привітання


Нова лексика:

Present, Father Christmas , stocking

Відпрацювання вимови активної лексики


Сприйняття на слух пісні по Різдво

Розучити та виконати пісню про Різдво.

Привітати однокласників із Різдвом та відповісти на їхнє привітання

AВ ст. 77-78






Підсумковий урок



















Каталог: plan -> files
files -> Планування
files -> Календарне планування
files -> Календарно-тематичне планування до нмк academy Stars 5
files -> Уроки Тематика ситуативного спілкування Мовленнєві функції Соціокультурні / Загальнонавчальні
files -> Уроки Тематика ситуативного спілкування Мовленнєві Функції (говоріння) Соціокультурні
files -> № уроку, да та Тема / підтема уроку Мовленнєві функції Засоби вираження Лінгвістична компетенція
files -> Уроки Тематика ситуативного спілкування Мовленнєві функції Лінгвістичні компетенції
files -> № уроку, да та Тема / підтема уроку Мовленнєві функції Засоби вираження Лінгвістична компетенція
files -> Календарне планування
files -> Вчитель Клас


Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3   4


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка