Моя уявна подорож історичними місцями України




Сторінка1/15
Дата конвертації23.10.2016
Розмір1,51 Mb.
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   15
Урок – практичне заняття №5

Тема: Моя уявна подорож історичними місцями України

Котович І.В.,

вчитель історії ЗОШ №49

Мета: формувати елементарні знання про історичні місця України, вчити називати і коротко характеризувати історичні місця України; розвивати вміння мислити, опрацьовуючи різні джерела історичної інформації (фотографії, герби, поштові марки, монети, вірші); виховувати любов до України, почуття гордості за рідну країну, почуття патріотизму.

Тип уроку: вивчення нового матеріалу, урок-практикум.

Обладнання: роздатковий матеріал у вигляді набору історичних джерел, які учні повинні опрацювати, запис пісні.

Очікувані результати:

- після уроку учні зможуть називати деякі історичні місця України і коротко їх характеризувати;

- учні збагатять свій досвід роботи з різними джерелами історичної інформації;

- підвищиться рівень зацікавленості учнів у вивченні минулого рідної країни.



Хід уроку

І. Організація класу: перевіряється готовність учнів до уроку, діти кладуть щоденники на край парт.

ІІ.Актуалізація знань. Чи любите ви подорожувати? Хто з вас подорожував чи планує цього літа подорожувати Україною разом з батьками? В яких місцевостях вам вдалося побувати? Чи не відчували, що вам не вистачає знань про цікаві історичні місця нашої країни?

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.

Як ви вважаєте, чи важливо кожному з нас знати які є історичні місця України? Наведіть приклад життєвої ситуації з якої буде видно, що знання про історичні місцевості України можуть стати у пригоді кожній людині. (Якщо діти відчувають деякі складнощі, вчитель підказує декілька ситуацій: до вас приїхав зі своїми батьками товариш з іншої країни і бажає побачити найцікавіші місця нашої країни; турагенства нашої країни не зможуть організувати гарний і змістовний відпочинок туристам, якщо не знатимуть інформації про найцікавіші історичні місця України).



ІV. Повідомлення теми уроку, очікуваних результатів.

Слово вчителя. Отже, сьогодні на уроці ми сідаємо з вами до надшвидкісного потягу, яким подорожуватимемо різними куточками України, різними століттями.

На дошці фото: давні часи – Ольвія, Херсонес; середньовіччя – місто Білгород-Дністровський Одеської області (середньовічна фортеця), місто Київ (Золоті Ворота); новий час – м.Яремче (Скелі Довбуша), м.Львів (музей-аптека); новітній час – м.Коломия (єдиний у світі музей писанки), м.Одеса (використання партизанами катакомб під час Великої Вітчизняної війни).



Вчитель супроводжує показ фото короткою розповіддю про даний історичний об’єкт.

  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   15


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка