Моє кредо Доклади серця свого до навчання і вуха свої до розумних слів. Притчі Соломона. Мої дипломи та наробки Тема над якою працюю




Скачати 10,41 Kb.
Дата конвертації15.02.2019
Розмір10,41 Kb.

ПОРТФОЛІО


Вчительки географії

Березівської спеціальної загальноосвітньої

школи –інтернат

І-ІІІ ступенів

Житомирської обласної ради

Чуян Інни Миколаївни

Моє кредо

Доклади серця свого до навчання і вуха свої до розумних слів.    Притчі Соломона .     


Мої дипломи та наробки

Тема над якою працюю:

Використання активних методів роботи на уроках географії – складова формування життєтворчості слабочуючих школярів

Кваліфікаційна картка

  • дата народження – 9 березня 1979 року
  • освіта – вища
  • спеціальність за дипломом – вчитель географії, вчитель початкових класів
  • стаж педагогічної роботи – 13 років
  • стаж роботи в школі – 10 років
  • Посада - вчитель
  • Категорія - ІІ
                  • Форма підвищення кваліфікації -– курси вчителів географії при ОІППО, 2011 рік

Основні педагогічні технології у моїй роботі

  • Комп’ютерні
  • Інтерактивні
  • Проектна
  • Тренінгові
  • Діалогові
  • Ігрові
  • Педагогічні технології
  • технології

Інтегрованість мого шкільного курсу географії

  • Полягає в тому, що в них сфокусовано знання з інших шкільних предметів про конкретну теорію Землі - як планети, сукупність ознак і властивостей географічних об’єктів і явищ, способів діяльності в процесі їх пізнання, сукупності методичних аспектів у формуванні  змісту географічної освіти. Без історичних, біологічних, математичних, фізичних, хімічних знань, знань з мов і літератури учень не зможе пояснити причинно-наслідкових, функціональних, родово-видових, логічно-змістових, просторових зв’язків і закономірностей між географічними об’єктами і явищами, не зможе проаналізувати їх сутності, порівняти ознак, зробити узагальнення та висновки.

Урок – моя основна форма навчання географії

  • Кожен урок має свою структуру, тобто зовнішні постійні елементи (етапи). Вони складають макроструктуру уроку. Ознакою уроку як форми навчання є те, що він має початок і кінець. У макроструктурі кожного уроку початок виділяється в самостійний етап –" Організація класу до уроку ", а кінець – " Підсумок уроку ". Ці етапи створюють рамки, в яких відбувається процес навчання або його частина. Крім цих, розрізняють наступні етапи уроку: " Повідомлення теми, мети і завдань уроку. Загальна мотивація діяльності учнів ", "Формування і засвоєння нових знань, умінь і навичок ", "Систематизація і узагальнення засвоєних знань, умінь і навичок”, " Застосування засвоєних знань, умінь і навичок ", "Перевірка засвоєних знань, умінь і навичок ", " Організація домашньої роботи ". Кожен із етапів має свою дидактичну мету.

Позаурочна та позакласна робота на моїх уроках географії

  • Позаурочна навчально – пізнавальна діяльність школярів здійснюється в позаурочний час. Вона визначається програмою з географії і є обов’язковою для кожного учні. Ця робота спрямована на учнями фактичним матеріалом. який використовують на наступних уроках, а також на закріплення, розширення, поглиблення і застосування певної частини змісту після її вивчення.

Позаурочна навчально – пізнавальна діяльність школярів

Позаурочна навчально – пізнавальна діяльність школярів

здійснюється в позаурочний час. Вона визначається програмою з географії

і є обов’язковою для кожного учні. Ця робота спрямована на оволодіння

учнями фактичним матеріалом.

який використовують на наступних уроках. А також на закріплення,

розширення, поглиблення і застосування певної

частини змісту після її вивчення. Існують такі види класної позаурочної

роботи: ведення загального класного календаря природи.

Форма класного календаря буває різна. Для його оформлення

використовуються записи. сюжетні і фрагментальні малюнки,

умовні позначення тощо. Матеріали календаря природи можуть

використовуватися не тільки на уроках географії. а й на інших предметах.

Записи здійснюють черговий учень або група учнів, яких призначає вчитель

на певний термін, наприклад, на тиждень. цілеспрямоване

спостереження за змінами в живій і неживій природі. Встановлення на

Основі спостережень взаємозв’язків між живою і не живою природою,

між природою і працею людей. Позакласна діяльність базується на

добровільності, інтересі та бажанні дітей її виконувати, тому

вона необов’язкова для всіх учнів класу. Позакласна робота дає

можливість розвивати індивідуальні інтереси дітей, їхні здібності,

нахили, розширювати кругозір з географії, формувати стійкі потреби

самостійно пізнавати, охороняти і примножувати навколишню природу.

Уроки Природознавства в 5 класі



База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка