Мукачівська зош І ііі ст. №2 ім. Т. Г. Шевченка Методичий бюлетень січень 2016




Скачати 13,21 Kb.
Дата конвертації23.04.2017
Розмір13,21 Kb.

Мукачівська ЗОШ І - ІІІ ст. № 2 ім.Т. Г. Шевченка Методичий бюлетень січень 2016

Звичайний викладач підносить істину, гарний учить її знаходити

  • Звичайний викладач підносить істину, гарний учить її знаходити
  • А. Дистервег

Інновації (італ. іnnovatione - новизна, нововведення) - нові форми організації діяльності і управління, нові види технологій, які охоплюють різні сфери життєдіяльності людства.

  • Інновації (італ. іnnovatione - новизна, нововведення) - нові форми організації діяльності і управління, нові види технологій, які охоплюють різні сфери життєдіяльності людства.
  • Педагогічні інновації - особливі форми педагогічної діяльності і мислення, які спрямовані на організацію нововведень в освітньому просторі або процес створення, упровадження і поширення нового в освіті.
  • Інноваційний процес в освіті - це сукупність послідовних, цілеспрямованих дій, спрямованих на її оновлення, модифікацію мети, змісту, організації, форм і методів навчання та виховання, адаптації навчального процесу до нових суспільно-історичних умов.

Сучасні роботодавці зацікавлені в такому пра-цівникові, який:

  • Сучасні роботодавці зацікавлені в такому пра-цівникові, який:
  • - уміє думати самостійно, вирішувати різно-манітні проблеми і застосовувати отримані знання в практичній діяльності;
  • - має критичне і творче мислення;
  • - володіє багатим словниковим запасом на основі глибокого розуміння гуманітарних знань;
  • - є комунікабельним, контактним серед різних соціальних груп;
  • - уміє запобігати конфліктним ситуаціям, уміло виходити з них.

Рушійною силою інноваційної діяльності є педагог як творча особистість. Творчий викладач, учитель, вихователь має широкі можливості і необмежене поле для інноваційної діяльності, оскільки на практиці може експериментувати і переконуватися в ефективності методик навчання, коригувати їх, здійснювати докладну структуризацію досліджень навчально-виховного процесу, пропонувати нові технології та методи навчання. Основна умова такої діяльності - інноваційний потенціал педагога.

  • Рушійною силою інноваційної діяльності є педагог як творча особистість. Творчий викладач, учитель, вихователь має широкі можливості і необмежене поле для інноваційної діяльності, оскільки на практиці може експериментувати і переконуватися в ефективності методик навчання, коригувати їх, здійснювати докладну структуризацію досліджень навчально-виховного процесу, пропонувати нові технології та методи навчання. Основна умова такої діяльності - інноваційний потенціал педагога.
  • Інноваційний потенціал педагога - сукупність соціокультурних і творчих характеристик особистості педагога, який виявляє готовність вдосконалювати педагогічну діяльність, наявність внутрішніх засобів та методів, здатних забезпечити цю готовність (Д.С. Мазоха, Н.І. Опанасенко).

Фактори, що стимулюють до застосування

  • Фактори, що стимулюють до застосування
  • інноваційних технологій:
  • 1. Методична робота.
  • 2. Навчання на курсах підвищення кваліфікації.
  • 3. Приклад і вплив колег.
  • 4. Приклад і вплив керівників.
  • 5. Організація праці в навчальному закладі.
  • 6. Увага до цих проблем керівництва.
  • 7. Довіра.
  • 8. Новизна діяльності, умови праці та можливість експериментування.
  • 9. Заняття самоосвітою.
  • 10. Інтерес до роботи.
  • 11. Зростаюча відповідальність.
  • 12. Можливість одержання визнання в колективі.

Інноваційні методи навчання

  • Використання мультимедійних технологій на уроках :
  • 1) Використання аудіовізуальних засобів;
  • 2) Створення учнівських комп’ютерних продуктів
  • 3) Використання телетестів
  • 4) Прийом «Коментатор»
  • 5) Використання телетестів
  • Інтерактивні методи навчання:
  • Синтез думок
  • Робота в парах
  • Пошук скарбів
  • Коло ідей
  • Мікрофон
  • Мозкова атака
  • Аналіз ситуацій
  • Дерево рішень
  • Рольові ігри
  • Дискусія
  • Кейсове навчання

Інноваційні методи навчання

  • Методи активізації навчального процесу передбачають:
  • Активізацію
  • мислення учнів
  • Збільшення часу
  • активного залучення
  • учнів у навчальний
  • процес
  • Постійний взаємозв’язок
  • учня і викладача

Методи активного навчання:

  • Неімітаційні
  • Імітаційні
  • Проблемна лекція;
  • Лекція з елементами
  • проблемного навчання;
  • Евристична бесіда;
  • Навчальна дискусія;
  • Пошукова робота;
  • Навчально-практична
  • конференція;
  • Самостійна робота з книгою;
  • Інформаційні повідомлення і
  • реферати;
  • Опорне конспектування;
  • Тестовий контроль знань.
  • Рішення проблемних ситуацій;
  • Ігрове проектування;
  • Розігрування ролей;
  • Активний самоконтроль з
  • розігруванням ролей;
  • Індивідуальний тренаж;
  • Ділові ігри.

Висновок

  • В результаті використання активних методів навчання забезпечує отримання:
  • Трудових навичок
  • Формування активної життєвої
  • позиції учнів

Застосування нетрадиційних форм проведення занять передбачає:

  • - Використання колективних методів роботи учнів;
  • - Прищеплювання інтересу до предмета, обраної професії;
  • - Розвиток умінь і навичок самостійної роботи, прагнення до творчого пошуку;
  • - Активізацію діяльності учнів;
  • - Становлення нових відносин між викладачем і учнями;
  • - Оцінку діяльності учнів їхніми друзями, товаришами по навчанню.

Інноваційні методи нав-чання, спрямовані на роз-виток творчої особистості учня і сприяють підвищенню якості молодших фахівців.

  • Інноваційні методи нав-чання, спрямовані на роз-виток творчої особистості учня і сприяють підвищенню якості молодших фахівців.


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка