Національно-патріотичне виховання на уроках історіі



Сторінка1/4
Дата конвертації24.01.2020
Розмір2,83 Mb.
  1   2   3   4

Національно-патріотичне
виховання
на уроках історіі




Власне творче дослідження
вчителя історії та правознавства
Бондарчук О.Л.


Тульчин 2016р.



Передмова

Патріотичне виховання – це сфера духовного життя, яка проникає в усе, що пізнає, робить, до чого прагне, що любить і ненавидить людина, яка формується

( В. О. Сухомлинський)

Реалізація патріотичного напрямку виховання :

    Для педагогічного колективу нашої школи  патріотичний напрямок роботи був і залишається пріоритетним.

   Формування громадянина - патріота України, підготовленого до життя, з високою національною свідомістю, виховання громадян, які здатні побудувати громадянське суспільство, в основу якого були б закладені та постійно втілювалися демократія, толерантність та повага до прав людини, набуває сьогодні особливого значення. Патріотизм у сучасному розумінні – це відчуття того, що в моєму класі, школі, місті, країні все мене стосується, все залежить від мене. 

Патріотичний напрямок виховання учнів в  Тульчинській ЗОШ - І-ІІІ ст.- ліцеї реалізується через:

     - громадянську освіту та громадянське виховання;

      - військово - патріотичне виховання;

      - правове виховання;

      - морально - етичне виховання на основі вивчення традицій українського народу.

 В нашому закладі патріотичне виховання також конкретизується через систему таких виховних завдань:



  • утвердження в свідомості і почуттях особистості патріотичних цінностей, переконань і поваги до культурного та історичного минулого України;

  •  виховання поваги до Конституції України, Законів України, державної символіки;

  • підвищення престижу військової служби як виду державної служби, а звідси культивування ставлення до солдата як до державного службовця;

  •    визнання й забезпечення в реальному житті прав дитини як найвищої цінності держави і суспільства;

  • усвідомлення взаємозв’язку між індивідуальною свободою, правами людини та її патріотичною відповідальністю;

  •   сприяння набуттю дітьми та учнівською молоддю патріотичного досвіду на основі готовності до участі в процесах державотворення, уміння визначати форми та способи своєї участі в життєдіяльності громадянського суспільства, спілкуватися з соціальними інститутами, органами влади, спроможності дотримуватись законів та захищати права людини, готовності взяти на себе відповідальність, здатності розв’язувати конфлікти відповідно до демократичних принципів;

  • формування етнічної та національної самосвідомості, любові до рідної землі, держави, родини, народу; визнання духовної єдності населення усіх регіонів України, спільності його культурної спадщини та майбутнього;

  • формування толерантного ставлення до інших народів, культур і традицій;

  • утвердження гуманістичної моральності як базової основи громадянського суспільства; культивування кращих рис української ментальності – 

  • працелюбності, свободи, справедливості, доброти, чесності, бережного ставлення до природи;

  • формування мовної культури, оволодіння і вживання української мови як духовного коду нації;

  • спонукання зростаючої особистості до активної протидії аморальності, правопорушенням, шовінізму, фашизму.            

      Патріотичне виховання здійснюється насамперед у процесі навчання, де в учнів закладається фундамент глибоких знань, форму­ються світогляд, національна самос­відомість.

Процес патріотичного виховання здійснюється й у позакласній і позашкільній діяльності .Цей напрямок  виховання в школі починають з першого класу.






Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3   4


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка