Наказ №668 Про підсумки XXIІ обласної виставки дидактичних І методичних матеріалів «Творчі сходинки педагогів Волині»



Сторінка1/4
Дата конвертації23.03.2019
Розмір0,92 Mb.
ТипНаказ
  1   2   3   4


ВОЛИНСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМIНIСТРАЦIЯ

УПРАВЛIННЯ ОСВIТИ, НАУКИ ТА МОЛОДІ




Н А К А З



20 листопада 2017 року м. Луцьк № 668
Про підсумки XXIІ обласної

виставки дидактичних

і методичних матеріалів

«Творчі сходинки педагогів Волині»


Відповідно до «Положення про обласну виставку дидактичних і методичних матеріалів «Творчі сходинки педагогів Волині», затвердженого наказом управління освіти, науки та молоді Волинської облдержадміністрації від 23.02.2012 № 123, на виконання наказу управління освіти, науки та молоді Волинської облдержадміністрації: від 01.03.2017 № 95 «Про проведення ХХІІ обласної виставки дидактичних і методичних матеріалів «Творчі сходинки педагогів Волині», з метою розкриття творчих можливостей керівних, педагогічних та науково-педагогічних працівників закладів дошкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної) та вищої освіти, позашкільних установ області в реалізації завдань реформування освіти, науково-методичного супроводу освітнього процесу протягом травня-червня 2017 року в області проведено ХХІІ обласну виставку дидактичних і методичних матеріалів «Творчі сходинки педагогів Волині».

Для участі у виставці було подано 920 робіт від творчих груп, методичних об’єднань та окремих працівників закладів освіти, районних і міських методичних кабінетів, Волинського інституту післядипломної педагогічної освіти за номінаціями:


  • мова і література (українська, світова, національних меншин, іноземні);

  • мистецтво (музичне, образотворче, художня культура); 

  • виховна робота та позашкільна освіта; 

  • дошкільне виховання; 

  • практична психологія і соціальна робота; 

  • шкільна бібліотека.

На обласну виставку дидактичних і методичних матеріалів «Творчі сходинки педагогів Волині» від закладів професійно-технічної освіти подано 170 робіт, із яких 53% з професійно-теоретичної та професійно-практичної підготовки; 40% – загальноосвітніх предметів, 7% – управлінської діяльності та методичної роботи.

Від викладачів 18 закладів вищої освіти І‑ІІ рівнів акредитації представлено 564 доробки відповідно до профілізації коледжів у чотирьох номінаціях: «Наукова робота», «Професійна підготовка», «Виховна робота», «Загальноосвітня підготовка».

Журі виставки відзначило різноманітність видів науково-методичних видань практичного спрямування: методичні посібники, рекомендації та розробки, авторські програми спецкурсів, курсів за вибором, факультативів та гурткових занять, збірники завдань, тестів, задач, електронні навчальні посібники, зошити для лабораторно-практичних робіт, відеоуроки тощо.

Оргкомітетом та журі конкурсу, навчально-методичним центром професійно-технічної освіти, методистами і науковцями Волинського інституту післядипломної педагогічної освіти проведено значну роботу щодо організації виставки та оцінювання робіт.

Матеріали виставки свідчать про масштабну й цілеспрямовану роботу методичних кабінетів, спрямовану на впровадження в практику закладів освіти області інноваційних педагогічних технологій.

Журі відзначило, що виставкові експозиції були науково обґрунтованими, відображали актуальні напрями розвитку освіти, презентували сучасні форми і методи роботи та відповідали вимогам Положення про виставку.

За підсумками виставки підготовлено анотований каталог дидактичних та методичних матеріалів освітян Волині. Усі відзначені матеріали презентуються у бібліотеці інституту, що дає можливість слухачам курсів підвищення кваліфікації, педагогам області ознайомитися з кращими надбаннями освітян Волині.

Відповідно до рішення журі XХІІ обласної виставки «Творчі сходинки педагогів Волині»


НАКАЗУЮ:
1. Нагородити дипломами І ступеня управління освіти, науки та молоді Волинської облдержадміністрації окремих авторів та авторські колективи:

  • Шептур Віру Григорівну, вчителя української мови та літератури загальноосвітньої школи І–ІІІ ступенів с. Черче Камінь-Каширського району (методичні рекомендації «Застосування форм і методів психологічної науки на уроках української мови та літератури»);

  • Назарук Євгенію Іванівну, вчителя української мови та літератури загальноосвітньої школи І–ІІІ ступеня с. Лище Луцького району (збірка віршів навчального змісту «Веселкові барви слова»);

  • Мороз Людмилу Вікторівну, вчителя української мови та літератури загальноосвітньої школи І–ІІ ступенів с. Шкроби Старовижівського району (методичний посібник «Акорди любові»);

  • Павленко Ольгу Йосипівну, вчителя української мови та літератури Опорного закладу навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І‑ІІІ ступенів-гімназія» смт Турійськ Турійського району (методичний посібник «Акценти під час підготовки до ЗНО»);

  • Рудницьку Ольгу Борисівну, вчителя української мови та літератури комунального закладу «Луцький навчально-виховний комплекс «Гімназія № 14 імені Василя Сухомлинського» Луцької міської ради» (методичний посібник «Уроки української літератури для 8 класу»);

  • Головань Тетяну Володимирівну, вчителя української мови та літератури комунального закладу «Луцький навчально-виховний комплекс «Гімназія № 14 імені Василя Сухомлинського» Луцької міської ради» (збірник текстів і завдань «Старий Луцьк від А до Я. Вивчення української мови засобами тексту.»);

  • Кучинську Юлію Вікторівну, вчителя української мови та літератури комунального закладу «Луцький навчально-виховний комплекс «Гімназія № 14 імені Василя Сухомлинського» Луцької міської ради» (збірник «Нетрадиційні завдання з української мови для 6 класу» та збірник завдань з української мови для 6 класу «Цікаві завдання для розумників та розумниць»);

  • Мацюк Катерину Юріївну, вчителя української мови та літератури комунального закладу «Луцький навчально-виховний комплекс «загальноосвітня школа І–ІІІ ступенів № 22–ліцей» Луцької міської ради» (дидактичні мультимедійні матеріали «Дидактичні мультимедійні матеріали, 6 клас, І та ІІ семестри»);

  • авторський колектив вчителів української мови та літератури комунального закладу «Луцький навчально-виховний комплекс «загальноосвітня школа І–ІІІ ступенів № 22–ліцей» Луцької міської ради» у складі: Парадовської Тетяни Миколаївни, Ольхович Ольги Георгіївни, (дидактичний посібник «Електронні рухомі таблиці для 5 класу»);

  • творчу групу вчителів української мови та літератури Нововолинської загальноосвітної школи І–ІІІ ступенів № 6 Нововолинської міської ради у складі: Александрович Світлани Іванівни, Кутасевич Валентини Дмитрівни, Панасюк Валентини Трохимівни, Пуклі Івана Івановича (збірник вправ «Цікава граматика»);

  • авторський колектив вчителів української мови та літератури Нововолинської загальноосвітньої школи І–ІІІ ступенів № 2 Нововолинської міської ради у складі: Кобець Алли Борисівни, Третяк Наталії Володимирівни, Харитонюк Оксани Вікторівни (збірник мультимедійних презентацій «Штрихи до життєпису письменників»);

  • Дружук Світлану Володимирівну, вчителя української мови і літератури Навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І–ІІІ ступенів–ліцей» с. Зимне Володимир-Волинського району (дидактичні матеріали (мультимедійний посібник) «Предтечі (мультимедійний супровід до вивчення біографій письменників у 9 класі за новою програмою)»);

  • методичне об’єднання вчителів англійської і французької мов комунального закладу «Луцька гімназія № 4 імені Модеста Левицького Луцької міської ради» (методичні рекомендації «Співпраця заради змін в освіті: успішні практики з Німеччини та Польщі»);

  • творчу групу у складі: Лещенко Зіновії Богданівни, начальника управління освіти Луцької міської ради; Чухнової Оксани Павлівни, методиста методичного кабінету управління освіти Луцької міської ради; Крутової Оксани Ігорівни, Стадник Наталії Русланівни, Занюк Наталії Петрівни, Сечки Вікторії Григорівни та Гунько Світлани Віталіївни, вчителів англійської мови комунального закладу «Луцький навчально-виховний комплекс № 9 Луцької міської ради» (методичні рекомендації «Англійська мова для дітей 2 класу загальноосвітніх навчальних закладів за методикою асоціативних символів»);

  • авторський колектив вчителів англійської мови комунального закладу «Луцька гімназія № 18 Луцької міської ради» у складі: Трофимчук Світлани Вікторівни, Савчук Тетяни Валеріївни, Піменової Тетяни Василівни, Романюк Євгенії Валеріївни (методичний збірник «Англійська мова. Уроки. 8 клас»);

  • творчу групу у складі: Петрук Світлани Петрівни, вчителя англійської мови комунального закладу «Луцька загальноосвітня школа І–ІІІ ступенів № 2 Луцької міської ради»; Чухнової Оксани Павлівни, методиста методичного кабінету управління освіти Луцької міської ради (методичні рекомендації «Школа молодих вчителів англійської мови»);

  • методичне об’єднання вчителів англійської і французької мов комунального закладу «Луцька гімназія № 18 Луцької міської ради» (збірник «Виховання загальноєвропейських цінностей в учнів на уроках англійської мови»);

  • Христин Марію Миколаївну, вчителя французької мови загальноосвітньої школи І–ІІІ ступеня с. Бужани Горохівського району (навчальний посібник «Франція очима українців»);

  • Потурай Ірину Петрівну, вчителя німецької мови комунального закладу «Луцький навчально-виховний комплекс «Гімназія № 14 імені Василя Сухомлинського» Луцької міської ради» (збірник текстів та вправ «Тексти подкастів для навчання аудіюванню на уроках німецької мови»);

  • Новосад Наталію Володимирівну, вчителя зарубіжної літератури загальноосвітньої школи І–ІІ ступеня с. Ощів Горохівського району (навчальні посібники: «Робочий зошит із зарубіжної літератури, 5 клас»; «Робочий зошит із зарубіжної літератури, 6 клас»; «Робочий зошит із зарубіжної літератури, 7 клас»);

  • Бусел Світлану Володимирівну, вчителя зарубіжної літератури загальноосвітньої школи І–ІІІ ступеня с. Козлиничі Ковельського району (навчально-методичний посібник «Путівник учителя зарубіжної літератури або Методика успіху, натхнення, радості»);

  • Граузе Ольгу Едуардівну, вчителя зарубіжної літератури Навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І ступеня – Ківерцівська районна гімназія» Ківерцівського району (методичні рекомендації «Розвиток творчих здібностей учнів у позакласній роботі із зарубіжної літератури»);

  • Бринчук Ганну Платонівну, вчителя зарубіжної літератури Залізницького навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І–ІІІ ступенів–дитячий садок» Любешівського району (збірник матеріалів «Емоційно-ціннісний підхід до викладання зарубіжної літератури»);

  • Вознічук Світлану Анатоліївну, вчителя зарубіжної літератури комунального закладу «Луцька загальноосвітня школа І–ІІІ ступенів № 2 Луцької міської ради» (методична розробка «Формування гуманістичних цінностей школярів засобами слова»);

  • Стадюк Наталію Анатоліївну, вчителя зарубіжної літератури загальноосвітньої школи І–ІІІ ступеня с. Жидичин Ківерцівського району (методична розробка «Світова література і наш край»);

  • Марчук Наталію Василівну, вчителя зарубіжної літератури та російської мови Олеської загальноосвітньої школи І–ІІІ ступенів Любомльської районної ради (авторська програма «Факультативний курс «Поетична майстерність»);

  • Федорків Світлану Мирославівну, вчителя зарубіжної літератури комунального закладу «Луцький навчально-виховний комплекс № 9 Луцької міської ради» (збірник вправ та завдань «Риторика 56 класи. Збірник навчальних вправ та завдань»);

  • Бича Володимира Васильовича, вчителя зарубіжної літератури комунального закладу «Луцький навчально-виховний комплекс № 9 Луцької міської ради» (програма спецкурсу «Основи перекладацької майстерності»);

  • Клявзунік Ларису Максимівну, вчителя російської мови загальноосвітньої школи І-ІІ ступеня с. Любешівська Воля Любешівського району (методическая разработка «Национально-патриотическое воспитание на уроках русского языка»);

  • Комісарчук Віру Василівну, вчителя зарубіжної літератури Нововолинської гімназії Нововолинської міської ради (методичний посібник «Організація роботи з обдарованими дітьми на уроках зарубіжної літератури та в позаурочний час»);

  • Литвинюк Людмилу Василівну, вчителя зарубіжної літератури загальноосвітньої школи І–ІІІ ступеня ім. Г. Т. Остапюка с. Радошин Ковельського району (методичні рекомендації «Технологія критичного мислення на уроках зарубіжної літератури»);

  • авторський колектив вчителів зарубіжної літератури Княгининівської спеціалізованої школи-інтерну ІІІІ ступенів «Центр освіти та соціально-педагогічної підтримки» у складі: Бондарук Валентини Якимівни, Яручик Олександри Вікторівни (методична розробка «Предметні тижні. Тиждень зарубіжної літератури»);

  • творчу групу вчителів у складі: Бартошик Світлани Григорівни, вчителя зарубіжної літератури загальноосвітньої школи І–ІІ ступеня с. Угриничі Любешівського району; Петрик Ольги Пилипівни, вчителя зарубіжної літератури загальноосвітньої школи І–ІІІ ступеня с. Великий Курінь Любешівського району; Марчик Олени Петрівни, вчителя зарубіжної літератури загальноосвітньої школи І–ІІІ ступеня с. Ветли Любешівського району; Домашич Тетяни Степанівни, вчителя зарубіжної літератури загальноосвітньої школи І–ІІІ ступеня с. Судче Любешівського району; Ковалик Тетяни Іванівни, вчителя зарубіжної літератури загальноосвітньої школи І-ІІІ ступеня с. Бірки Любешівського району; Горщар Тетяни Іванівни, вчителя зарубіжної літератури загальноосвітньої школи І‑ІІ ступеня с. Підкормілля Любешівського району; Швирид Ніни Іванівни вчителя зарубіжної літератури загальноосвітньої школи І–ІІ ступеня с. Лобна Любешівського району (збірник методичних розробок «Використання інноваційних технологій на уроках зарубіжної літератури»);

  • авторський колектив у складі: Бондарук Лілії Миколаївни, завідувача відділу гуманітарних дисциплін Волинського інституту післядипломної педагогічної освіти; Глинюк Людмили Михайлівни, вчителя польської мови загальноосвітньої школи І–ІІІ ступеня с. Забороль Луцького району; Станько-Присяжнюк Анни Олександрівни, вчителя польської мови загальноосвітньої школи І–ІІІ ступеня с. Гірка Полонка Луцького району (методичні рекомендації «Збірник навчально-методичних матеріалів до уроків польської мови у 5–8 класах»);

  • Грицину Оксану Миколаївну, вчителя музичного мистецтва загальноосвітньої школи І–ІІІ ступеня с. Мерва Горохівського району (методична розробка «Розробки уроків музичного мистецтва для 4 класу з теми «Стежинами музичних жанрів»);

  • Данилюк Оксану Миколаївну, методиста методичного кабінету відділу освіти Ківерцівської районної державної адміністрації (анотований каталог досвіду роботи вчителів освітньої галузі «Мистецтво» «Шлях до творчості» та методичний проект «Проектна діяльність як форма науково-методичної роботи»);

  • Вальчишин Олену Олегівну, вчителя художньої культури Рожищенського навчально-виховного комплексу № 4 «Загальноосвітня школа І–ІІІ ступенів–гімназія» Рожищенського району (електронний ППЗ «Електронний додаток до підручника «мистецтво» 8 клас (авт. Л. М. Масол) на ІІ семестр»);

  • Приходько Марину Іванівну, вчителя музичного мистецтва комунального закладу «Луцький навчально-виховний комплекс № 9 Луцької міської ради» (методична розробка «Авторська інтерпретація фольклорних дійств як метод формування національно-патріотичної свідомості школяра на уроках музичного мистецтва та у позакласній роботі»);

  • Севрюкову Надію Борисівну, вчителя музичного мистецтва комунального закладу «Луцький навчально-виховний комплекс № 9 Луцької міської ради» (хрестоматія ««На хвилях музики і мови» Музично-літературна хрестоматія вокальних творів для сприймання учнями 13 кл.»);

  • Червінську Наталію Леонтіївну, вчителя художньої культури комунального закладу «Луцький навчально-виховний комплекс № 9 Луцької міської ради» (методичні рекомендації «Художня культура у загальноосвітніх навчальних закладах»);

  • Романюка Олега Олександровича, вчителя музичного мистецтва комунального закладу «Луцький навчально-виховний комплекс «Гімназія № 14 імені Василя Сухомлинського» Луцької міської ради» (хрестоматія «Жанри музичного мистецтва»);

  • Дацюк Марію Іванівну, завідувача бібліотеки комунального закладу «Луцький навчально-виховний комплекс «Гімназія № 14 імені Василя Сухомлинського» Луцької міської ради» (методичний порадник «Бібліотека гімназії – інформаційний простір»);

  • авторський колектив комунального закладу «Луцька вечірня (змінна) школа Луцької міської ради» у складі: Маначинської Валентини Миколаївни, заступника директора з навчально-виховної роботи, Вуйцик Анни Геннадіївни, бібліотекаря (методичний порадник «Роль шкільної бібліотеки у реалізації інформаційно-комунікаційних технологій в умовах вечірньої школи»);

  • Тищука Івана Степановича, директора Камінь-Каширської районної станції юних туристів (методична розробка «Білоозерська водоживильна система Дніпро-Бузького каналу в межах Волинської області»);

  • авторський колектив керівників гуртка Палацу учнівської молоді Луцької міської ради у складі: Вишинської Світлани Валеріївни, керівника гуртка; Панасюк Тетяни Іванівни, художнього керівника (збірник пісень «Пісенний дивограй»);

  • Бондар Ярославу Степанівну, керівника гуртка комунального закладу «Луцький міський Центр науково-технічної творчості учнівської молоді Луцької міської ради» (збірник вправ «Збірник вправ у середовищі візуального програмування Delphi»);

  • Ковальчука Сергія Ігоровича, керівника гуртка «Юний картингіст» комунального закладу «Луцький міський Центр науково-технічної творчості учнівської молоді Луцької міської ради» (методичні рекомендації «Швидкісне маневрування та шосейно-кільцеві перегони на шляху до чемпіонського титулу в автомобільному спорті (Династія Ковальчуків)»);

  • Луговського Віктора Івановича, керівника гуртка Палацу учнівської молоді Луцької міської ради (збірник сценаріїв «Казковий калейдоскоп»);

  • Толстіхіну Галину Андріївну, директора комунальної установи «Волинська обласна Мала академія наук» (методичні рекомендації «Системний підхід до організації методичної роботи в позашкільному навчальному закладі»);

  • авторський колектив у складі: Гнатюка Віталія Дмитровича, методиста Центру туризму, спорту та екскурсій управління освіти, науки та молоді Волинської обласної державної адміністрації; Гнатюк Марії Віталіївни, вчителя української мови та літератури загальноосвітньої школи І–ІІІ ступенів с. Рованці Луцького району (хрестоматія «Рідний край та його історія у творах волинських письменників»);

  • авторський колектив Центру науково-технічної творчості учнівської молоді управління освіти, науки та молоді Волинської обласної державної адміністрації у складі: Оксіньчук Тетяни Василівни, завідувача інформаційно-технічного відділу; Семенюк Ірини Василівни, методиста інформаційно-технічного відділу (методичні рекомендації «Інтеграція технології веб-квесту в освітній навчальний простір»);

  • Семенченко Ірину Іванівну, соціального педагога Навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І–ІІІ ступеня–дитячий садок» с. Жиричі Ратнівського району (методичні рекомендації «Використання арт-терапії у роботі практичного психолога та соціального педагога»);

  • авторський колектив у складі: Костючик Ніни Степанівни, практичного психолога комунального закладу «Луцький навчально-реабілітаційний центр Луцької міської ради»; Коця Михайла Онисимовича, кандидата психологічних наук, доцента кафедри педагогічної та вікової психології Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки (навчально-методичний збірник «Теоретико-методичні засади навчання і виховання дітей з особливими освітніми потребами»);

  • авторський колектив комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад ясла-садок № 34 Луцької міської ради» у складі: Костюк-Чихурської Юлії Юліанівни, практичного психолога; Кармакової Ірини Валеріївни, вихователя; Шабали Ольги Володимирівни, музичного керівника (методична розробка «Казкотерапія в роботі з дошкільнятами та дорослими»);

  • Кузьмич Галину Василівну, вихователя Крупівського навчально-реабілітаційного центру, відокремлене дошкільне відділення «Сонечко» (методичні рекомендації «Дидактичні ігри – базова складова пізнавальної та навчально-виховної діяльності дітей з особливими потребами дошкільного віку»);

  • творчу групу у складі: Бевз Галини Михайлівни, доктора психологічних наук, доцента, професора кафедри загальної та практичної психології ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України, Віжанської Тетяни Василівни, заступника директора з виховної роботи; Довгонюк Альони Володимирівни, Пшоннік Лілії Сергіївни, Яцук Ірини Валеріївни, практичних психологів; Ковальчук Світлани Володимирівни, соціального педагога Володимир-Волинської спеціалізованої школи-інтернату І–ІІІ ступенів «Центр освіти та соціально-педагогічної підтримки» (посібник «Я – Є!... Щастя! Дитина в освітньому просторі: метод ведення випадку»);

  • авторський колектив у складі: Жук Надії Андріївни, начальника відділу освіти, соціального захисту, культури, сім’ї, молоді та спорту Поромівської сільської ради; Дячук Лариси Леонідівни, директора комунального закладу «Іваничівський будинок дитячої та юнацької творчості»; Микитюк Наталії Михайлівни, заступника директора комунального закладу «Іваничівський будинок дитячої та юнацької творчості»; Мазурук Віталіни Петрівни, зберігача фондів комунального закладу «Іваничівський історичний музей» (документально-публіцистична книга «Прощаниця» 1996–2016);

  • авторський колектив загальноосвітньої школи І–ІІІ ступеня № 3 м. Ківерці у складі: Юхимчук Наталії Леонідівни, заступника директора з виховної роботи; Оксенюк Оксани Петрівни, педагога-організатора (методична розробка «Календар школяра-патріота»);

  • авторський колектив Навчально-виховного комплексу смт Любешів Любешівського району у складі: Пасевич Людмили Василівни, заступника директора з виховної роботи; Ковальчук Ольги Федорівни, соціального педагога (збірник дидактичних матеріалів «Превентивне виховання школярів як передумова формування позитивних якостей особистості: управлінський аспект»);

  • авторський колектив загальноосвітньої школи І–ІІІ ступеня с. Седлище Любешівського району у складі: Оліфірук Надії Костянтинівни, директора школи; Сацик Людмили Володимирівни, керівника гуртка (методичні рекомендації «Роль соціального партнерства сільської школи у формуванні компетентної особистості»);

  • творчу групу загальноосвітньої школи І–ІІІ ступенів № 1 імені Андрія Снітка смт Маневичі Маневицького району у складі: Іщик Алли Миколаївни, заступника директора з виховної роботи; Кубах Олени Володимирівни, класного керівника (збірник виховних заходів «Назавжди в пам’яті та серці ти – «Хома»…»);

  • Шевчик Віту Петрівну, педагога-організатора Навчально-виховного комплексу «загальноосвітня школа І–ІІІ ступеня–дитячий садок» с. Видраниця Ратнівського району (збірник «Ігри-подорожі в початковій школі»);

  • Янчинську Наталію Василівну, педагога-організатора Рожищенського навчально-виховного комплексу № 4 «Загальноосвітня школа І–ІІІ ступенів–гімназія» Рожищенського району (методичні рекомендації «Виховання національно-патріотичних якостей учня як важлива складова формування всебічно розвиненої особистості»);

  • творчу групу Волинської-Волинської спеціалізованої школи-інтернату І–ІІІ ступенів «Центр освіти та соціально-педагогічної підтримки» у складі: Віжанської Тетяни Василівни, заступника директора з виховної роботи; Бічук Людмили Іванівни та Андрощука Леоніда Яковича, вчителів трудового навчання; Ковальчук Світлани Володимирівни, соціального педагога; Ніфаки Оксани Олександрівни, інструктора з лікувальної фізкультури; Поліщук Наталії Анатоліївної
    Каталог: files
    files -> Інформація для вступників 2015 року до аспірантури Інституту соціології Національної Академії наук України
    files -> Положення про порядок підготовки фахівців ступенів доктора філософії та доктора наук в аспірантурі (ад’юнктурі) та докторантурі вищих навчальних закладів
    files -> Відділ аспірантури та докторантури Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини
    files -> Про вступний іспит та реферат при вступі до аспірантури Інституту соціології нан україни
    files -> Київський національний університет імені Тараса Шевченка
    files -> Програма вступного іспиту до аспірантури зі спеціальності 22. 00. 03 соціальні структури та соціальні відносини Затверджено
    files -> Принципи реалізації наукової діяльності університету: активна участь у формуванні та
    files -> Портфоліо вчителя


    Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3   4


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка