„Науково-методичне забезпечення викладання




Скачати 99,98 Kb.
Дата конвертації04.11.2018
Розмір99,98 Kb.
Головне управління освіти і науки Черкаської

облдержадміністрації

ПЛАН


РОБОТИ МЕТОДИЧНОЇ КОМІСІЇ З ПРОФЕСІЇ

ТРАКТОРИСТ-МАШИНІСТ С.Г ВИРОБНИЦТВА

НА 2ОО9-2010 Н.Р.
ПРОБЛЕМНА ТЕМА:
„Науково-методичне забезпечення викладання

предметів професійно-технічного циклу з метою

підвищення рівня навчальних досягнень учнів”.
Керівник м.к Зеніч В.Л.

Обговорено на засіданні м.к

_________________________

Іркліївський професійний аграрний лііцей.


Список

членів методичної комісії




П.І.Б

Посада

Педстаж


Проблемна тема

1.Лила

Олександр

Олексійович


Заст. з НВЧ

23р


Застосування в навчальному процесі передового педагогічного досвіду.

2.Зеніч

Василь


Леонідович

Викладач

30р.


КМЗ уроку теоретичного навчання

3.ГолобородькоВ.В

Викладач

22 р


Використання наочних посібників і обладнання при проведенні ЛПЗ по предмету”Трактори”.

4.Прохоренко О.В

Викладач



Робота по КМЗ предмету ПДР

5.Водяник А.І

Ст. майстер

19р


Використання різноманітних форм і методів на уроках виробничого навчання з метою підвищення рівня навчальних досягнень учнів.

6.Котляренко І.А

Майстер в.н

13р


КМЗ уроку виробничого навчання

7..Лук”яненко Г.М

Майстер в.н

23 р


Використання активних методів навчання під час проведення вступного інструктажу на уроках виробничого навчання.

8.Тимошенко М.О

Майстер в.н.

32 р


Міжпредметні зв”язки на уроках виробничого навчання.

9.Залозний В.М

Майстер в.н



КМЗ уроку по розділу”Водіння автомобіля”

10.Опанасенко С.А

Майстер в.н

6 р


КМЗ на уроках виробничого навчання по розділу”Водіння автомобіля”.

11.Кісіль Ю.В.

Майстер в.н.



Використання КМЗ на уроках виробничого навчання.


ПЛАН

РОБОТИ М.К З ПРОФЕСІЇ ТРАКТОРИСТ-МАШИНІСТ

С.Г ВИРОБНИЦТВА

ВЕРЕСЕНЬ

1.Обговорення перспективно-тематичних планів на 2009-2010 н.р.

Кер. М.к, викладачі, майстри в.н

2.Обговорення і затвердження планів роботи зав.кабінетами і лабораторіями.

Зав.кабінетами і лабораторіями.

ЖОВТЕНЬ

1.Відкритий урок з предмету” ПДР”- викладач Прохоренко О.В.

Методична мета ; «Використання КМЗ на уроці теоретичного

навчання з метою підвищення рівня навчальних

досягнень учнів».

2.Самоаналіз і аналіз уроку.

3.Вивчення нормативних актів і довідкової літератури.

Заст. дир. з НВЧ



ЛИСТОПАД

1.Відкритий урок з предмету „Виробниче навчання” –майстер в.н.

Тимошенко М.О.

Методична мета : «Організація самостійної роботи учнів на уроках

виробничого навчання.»

2.Самоаналіз і аналіз уроку.

3.Обговорення переліку перевірочних робіт на І та ІІ семестр.
ст. майстер, майстри в.н

4.Затвердження тестових завдань на директорські контрольні роботи по професії


ГРУДЕНЬ
1.Відкритий крок з предмету”Виробниче навчання” – майстер в.н

. Котляренко І.А.

Методична мета: «Форми і методи формування умінь і навичок учнів на

Уроках виробничого навчання»

2.Самоаналіз і аналіз уроку.

3.Огляд методичної навчальної літератури по професії тракторист – машиніст с.г. виробництва.

Голова м.к.


СІЧЕНЬ
1Обговорення результатів директорських контрольних робіт за 1 семестр, якість знань учнів, удосконалення роботи по усуненню прогалин в знаннях учнів.

Заст.дир. з НВЧ, викладачі,майстри в.н

2.Відкритий урок з предмету „Виробниче навчання” –майстер в.н. Лук”яненко Г.М.

Методична мета: „Використання на уроках виробничого навчання комплекту навчально- виробничої документації по розділу „Ремонтні роботи”

2. 3.Особливості конструкції зарубіжної зернозбиральної техніки, що використовується на полях району.

Викладач Зеніч В.Л.


ЛЮТИЙ

1.Обговорення та затвердження нових тестових завдань з предметів „Трактори і автомобілі” та „С.Г. машини”

Викладачі: Голобородько В.В. Зеніч В.Л.
2.Відкритий урок з предмету” Виробниче навчання” - Майстер в.н. Кісіль Ю.В.

Методична мета : «Використання на уроці виробничого навчання навчальної і технічної документації»

3.Самоаналіз і аналіз уроку.

4.Вивчення нормативних актів і довідкової літератури.

Ст.майстер Водяник А.І.
БЕРЕЗЕНЬ
1.Відкритий урок з предмету”Трактори і автомобілі” – викладач

Голобородько В.В.

Методична мета: «Використання на уроці теоретичного навчання КМЗ з

метою підвищення рівня навчальних досягнень учнів»


2.Відкритий урок з предмету „Виробниче навчання” – майстер в.н.

Опанасенко С.А.

Методична мета : « Організація самостійної роботи учнів на уроках виробничого навчання по розділу «Водіння автомобіля»

2.Самоаналіз і аналіз уроку.

3.Обговорення детальної програми виробничої практики.

Ст.майстер.


КВІТЕНЬ
1.Відкритий урок з предмету” Виробниче навчання”-майстер в.н

. Залозний В.М.

Методична мета : «Використання КМЗ на уроці виробничого навчання

розділу «Водіння автомобіля» з метою підвищення навчальних досягнень учнів.

2.Самоаналіз та аналіз уроку.

3.Обговорення і затвердження білетів.для іспитів

Кер. м.к, викладачі. майстри в.н
4.Обговорення методичних розробок.

Викладачі, майстри в.н.




ТРАВЕНЬ
.

1.Відкритий урок з предмету „С.г. машини” викладач Зеніч В.Л.

Методична мета : «Використання на уроці теоретичного навчання КМЗ з метою підвищення рівня навчальних досягнень учнів .»

2.Самоаналіз і аналіз уроків.

3.Обговорення результатів проведення перевірочних робіт в групах з професії „Тракторист – машиніст с.г. в-цтва”

Викладачі спец.дисциплін.



ЧЕРВЕНЬ
1.Обговорення директорських контрольних робіт за 2 семестр, перевідних і випускних екзаменів.

Директор, заступники, викладачі,майстри в.н

2.Аналіз роботи м.к та планування роботи на новий н.р

Методист, кер. м.к. ,викладачі, майстри в.н


3.Обговорення плану роботи м.к на новий 2010-2011р.

Методист, кер. м.к, викладачі, майстри в.н



ТЕМАТИКА МЕТОДИЧНИХ РОЗРОБОК


Викладач, майстер в.н

Тема методичної розробки


1. Лук”яненко Г.М

Шляхи удосконалення якості знань учнів на уроках виробничого навчання по розділу”Ремонтні роботи”

2.Зеніч В.Л

Особливості конструкції зарубіжної зернозбиральнох техніки, що використовується на полях району

3.Голобородько В.В

Міжпредметні зв”язки на уроках теоретичного навчання.

4. Водяник А.І.

Модульне навчання в підготовці кваліфікованих спеціалістів по професії тракторист-машиніст с.г.

в-цтва.


Кісіль Ю.В

Проведення вступного інструктажу по розділу „Водіння колісних тракторів”

Опанасенко С.А.

Водіння автомобіля в складних дорожніх умовах.

Котляренко І.А.

Удосконалення уроку виробничого навчання на основі взаємозв”язку теорії з практикою.

Залозний В.М.

Водіння автомобіля в населених пунктах.

Прохоренко О.В.

Контроль навчальних досягнень учнів на уроках теоретичного навчання

Лила О.О.

Методи активізації пізнавальної діяльності учнів на уроці.


ГРАФІК

ВІДКРИТИХ УРОКІВ ВИКЛАДАЧІВ І МАЙСТРІВ В.Н.

МЕТОДКОМІСІЇ „ТРАКТОРИСТ-МАШИНІСТ С.Г. ВИРОБНИЦТВА



Викладач, майстер в.н.

Предмет

Методична мета

1.Голобородько В.В.

Трактори і автомобілі

Використання на уроці теоретичного навчання КМЗ з метою підвищення рівня навчальних досягнень учнів.

2.Залозний В.М.

Виробниче навчання

Використання КМЗ на уроці виробничого навчання по розділу „Водіння автомобіля” з метою підвищення рівня навчальних досягнень учнів

3. Котляренко І.А.

Виробниче навчання

Форми і методи формування умінь і навичок учнів на уроках виробничого навчання

4.Водяник А.І.

Виробниче навчання

Організація самостійної роботи учнів при проведенні ланкових занять.

5.Опанасенко С.А.

Виробниче навчання

Організація самостійної роботи учнів на уроках виробничого навчання по розділу „Водіння автомобіля”.

6.Прохоренко О.В.

ПДР

Використання КМЗ на уроці теоретичного навчання з метою підвищення рівня навчальних досягнень учнів.

7. Лук”яненко Г.М.

Виробниче навчання

Використання комплекту КМЗ на уроці в.н. з метою підвищення якості знань учнів

8. Зеніч В.Л.

С.г. машини

Використання на уроці теоретичного навчання КМЗ з метою підвищення рівня навчальних досягнень учнів.

9. Тимошенко М.О.

Виробниче навчання

Організація самостійної роботи учнів на уроках виробничого навчання.

10. Кісіль Ю.В.

Виробниче навчання

Використання на уроці виробничого навчання навчальної і технічної документації.


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка