Навчальне портфоліо учня творча група вчителів української мови І літератури Керівник Кривенко Ольга Олександрівна розділ І. Сутність І потреба портфоліо




Скачати 10,29 Kb.
Дата конвертації02.09.2017
Розмір10,29 Kb.

НАВЧАЛЬНЕ ПОРТФОЛІО УЧНЯ Творча група вчителів української мови і літератури Керівник Кривенко Ольга Олександрівна

РОЗДІЛ І. Сутність і потреба портфоліо

  • РОЗДІЛ І. Сутність і потреба портфоліо

НІХТО НЕ МОЖЕ ПРОДЕМОНСТРУВАТИ СВІТУ, ЯКИЙ Я Є, ЯСКРАВІШЕ, НІЖ ЦЕ ЗМІГ ЗРОБИТИ Я САМ. НІХТО НЕ МОЖЕ ЗАХОВАТИ СЕБЕ ВІД СОБІ ПОДІБНИХ, ОСКІЛЬКИ КОЖЕН ВЧИНОК ЛЮДИНИ, КОЖЕН АКТ ТВОРЧОСТІ ГОВОРИТЬ ПРО ЙОГО АВТОРА. ЕРНЕСТ ХЕМІНГУЕЙ

  • У найзагальнішому розумінні навчальне портфоліо являє собою форму й процес організації (колекціонування, добір та аналіз) зразків і продуктів навчально-пізнавальної діяльності того, кого навчають, а також відповідних інформаційних матеріалів із зовнішніх джерел (однокласників, учителів, батьків, тестових центрів, громадських організацій…), призначених для наступного аналізу їх, усебічного кількісного і якісного оцінювання рівня навченості даного учня й подальшої корекції процесу навчання.
  • Створення портфоліо допомагає:
  • Розподіл “ролей” між учителем і учнем
  • Функції портфоліо:

РОЗДІЛ ІІІ. Створення портфоліо

  • РОЗДІЛ ІІІ. Створення портфоліо
  • Єдина вимога – зручність у зберіганні та користуванні.
  • Обкладинка має відображати особистість та інтереси школяра: “кольоровий портрет”, девіз, власний герб тощо.

Орієнтовні матеріали:

  • Орієнтовні матеріали:
  • Анкета “Що таке література й навіщо її вивчати?”
  • Анкета “Моя мета на І семестр”
  • Есе “Як я буду досягати поставленої мети”
  • “Моя формула успіху”
  • Поради вчителя
  • Мої творчі знахідки
  • “Я – автор!”
  • “Повідомлення. Реферати. Презентації”
  • “Криниця мудрості”
  • “Сходинки успіху” ( “Мене похвалили”, “Промінчики добра”, “Мої здобутки”)
  • Підсумкова анкета
  • Розділ V. Робота з навчальним портфоліо
  • Анкета
  • учня (учениці) ….. класу
  • ____________________________________
  • “Що таке література й навіщо її вивчати?”
  • Що з цього приводу думають:
  • Я:___________________________________
  • Мій друг:______________________________
  • Мої батьки:____________________________
  • Учені, письменники, автори підручників:_____
  • Учителі:______________________________

Анкета

  • Анкета
  • учня (учениці) …..класу
  • ___________________________________
  • “Моя мета на __ семестр 201__ - 201___ навчального року”
  • Основне (позначити 3-5 пунктів), чого я хочу досягнути в наступному семестрі:
  • вивчити матеріал підручника;
  • стати гарним читачем;
  • добре підготуватися до іспитів;
  • навчитися самостійно здобувати знання;
  • навчитися аналізувати художні твори;
  • глибше, ніж того вимагає програма, розглянути певні питання теми (зазначити які);
  • навчитися самостійно працювати з довідковою та спеціальною літературою;
  • розвивати свої здібності (зазначити які);
  • навчитися аргументовано дискутувати, уміло доводити свою думку;
  • отримати високий бал з української літератури;
  • нічого не хочу;
  • свій варіант

Підсумкова анкета

  • Підсумкова анкета
  • учня (учениці) ____________ клас
  • _______________________________________
  • 1. На уроках з української літератури в цьому семестрі (році) я:
  • дізнав(ла)ся_____________________
  • зрозумів(ла)_____________________
  • навчив(ла)ся ____________________
  • 2. Найбільший мій успіх – це__________________________
  • 3. Мої найбільші труднощі: ___________________________
  • 4. Що в мене не виходило, а тепер вдається:_______________
  • 5. Що змінилося в мені самому (ій)? _____________________
  • 6. Мої побажання собі на наступний семестр (рік):__________

  • Важливо знати!!!
  • Зіставляють й оцінюють початковий і досягнутий рівні окремого учня. Для порівняння результатів успішності кількох учнів портфоліо не використовують
  • Розділ VІІ. Презентація
  • Портфоліо є ефективною формою оцінювання й допомагає вирішувати важливі педагогічні завдання:
  • Розділ ІХ. Труднощі щодо впровадження
  • 1.
  • 2.
  • 3.
  • 4.
  • 5.
  • Допоможімо учню зрозуміти!
  • До успіху не йдуть семимильними кроками, не можна його домогтися й помахом чарівної палички – лише щоденна копітка праця над собою, терпіння й наполегливість є його запорукою.


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка