Навчальний рік 5-9 класи Календарно-тематичне планування із зарубіжної літератури



Скачати 173,22 Kb.
Дата конвертації29.11.2018
Розмір173,22 Kb.
Орієнтовне календарно-тематичне планування

ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА

ІІ семестр

2015/2016 навчальний рік

5-9 класи
Календарно-тематичне планування

із зарубіжної літератури

5 клас

ІІ семестр



п/п

Тема уроку

К-сть

год

Дата

33.

Марк Твен (1835-1910). Знайомство з письменником. Історія задуму й створення повісті «Пригоди Тома Сойєра».

1




34.

Витівки, ігри та пригоди героїв повісті. Ставлення автора до своїх героїв.

1




35.

Світ дорослих і світ дітей у повісті.

1




36.

Провідний ідей твору (дружба, кохання, людяність та ін.)

1




37.

Елеанор Портер (1868-1920). Знайомство з письменницею. Всесвітньо відомий роман – бестлер «Полліанна».

1




38.

Щирість, мужність і оптимізм героїні твору, її вплив на життя міста.

1




39.

Полліанна та її друзі.

1




40.

Художні засоби розкриття образу Полліанни.

1




41.

Ідея радості життя й відкриття світу у творі.

1




42.

РМ (у) Порівняльна характеристика образів Тома Сойєра і Полліанни.

1




43.

ПЧ. Астрід Ліндґрен «Пеппі Довгапанчоха»

1




44.

Контрольна робота за розділом «Світ дитинства». Різнорівневе тестування.

1




45.

Льюїс Керролл (1832-1898). «Аліса в Країні Див». Творча історія книги.

1




46.

Зв’язок книги «Аліса в Країні Див» із біографією письменника та життям Англії «вікторіанської» доби.

1




47.

Світ уяви Аліси та її захопливі пригоди.

1




48.

Образ Аліси.

1




49.

Персонажі, які оточують героїню.

1




50.

Особливості художньої мови твору.

1




51.

Марина Іванівна Цвєтаєва (1892-1941). «Книги в червоній палітурці». Чарівний світ літератури й мистецтва у вірші М. І. Цвєтаєвої.

1




52.

Образ ліричної героїні, котра любить читати. Роль літературних і музичних асоціацій у творі.

1




53.

ПЧ. Джанні Родарі «Казки по телефону»

1




54.

Контрольна робота за розділом «Сила творчої уяви» (твір).

1




55.

Роальд Дал (1916-1990). «Чарлі і шоколадна фабрика».

1




56.

Цікаві пригоди хлопчика Чарлі та його друзів на казковій шоколадній фабриці містера Вонки.

1




57.

Характеристика образу містера Вонки

1




58.

Зображення в повісті реального та фантастичного.

1




59.

Доброта і щирість головного героя. Характеристика образу Чарлі Бакета.

1




60.

Туве Янсон (1914-2001). «Капелюх чарівника». Чарівність художнього світу твору.

1




61.

Персонажі повісті, втілення в них ідей доброти,щирості, сімейних цінностей.

1




62.

Туве Янсон «Комета прилітає». Характеристика персонажів повісті.

1




63.

Туве Янсон «Зима – чарівниця». Стосунки Мумі-троля з друзями та непрошеними гостями.

1




64.

Пауль Маар (нар. 1937 р.) «Машина для здійснення бажань»

1




65.

Ознаки чарівної казки в повісті П. Маара.

1




66.

Контрольна робота за розділом «Сучасна література. У колі добрих героїв». Різнорівневе тестування.

1




67.

Узагальнення і систематизація вивченого. «Лиш у труді живе людина»

1




68.

Узагальнення і систематизація вивченого. «Знання вогонь не спалить, вода не забере»

1




69.

Завдання на літо. «На березі надій і сподівань»

1




70.

Підсумковий урок.

1





Календарно-тематичне планування

із зарубіжної літератури

7 клас

ІІ семестр



п/п

Тема уроку

К-сть

год

Дата


31.

Олександр Сергійович Пушкін (1799-1837). «19 жовтня 1825 року»







32.

Шолом-Алейхем (1859-1916). «Пісня над піснями». Віхи життєвого і творчого шляху письменника. Відображення у його творах долі єврейського народу.







33.

Тема кохання в повісті Шолом-Алейхема «Пісня над піснями».







34.

Еволюція героїв (Шимек і Бузя) у часі. Біблійні мотиви в повісті. Утвердження етичних цінностей.







35.

Олександр Грін (1880-1932). «Пурпурові вітрила». Поєднання реального і фантастичного в повісті.







36.

Основний конфлікт твору (Каперна – мрія). Ассоль і Грей.







37.

Символіка образу пурпурових вітрил







38.

Г. Гейне «Коли настав чудовий май…»

К.М. Симонов «Жди мене…»









39.

Вірші зарубіжних поетів про дружбу і кохання Р. Бернс «Любов»







40.

РМ. Написання твору-есе «Зустріч з дивом»







41.

Детектив як жанр літератури, характерні ознаки жанру. Жанрове розмаїття детективів







42.

Едгар Аллан По (1809-1849) засновник жанру детективу у світовій літературі Повість «Золотий жук». Захопливий сюжет повісті.







43.

Особливості композиційної будови твору – «розповідь у розповіді», її художнє значення.







44.

Артур Конан Дойл (1859-1930) «Пістрява стрічка»







45.

Шерлок Холмс як безпосередній учасник розв’язання сімейного конфлікту в оповіданні «Пістрява стрічка».







46.

Позакласне читання. Детективи українських письменників







47.

РМ. Написання власної детективної історії.







48.

Контрольна робота № 4 за темою «Літературний детектив»







49.

О.Генрі – майстер новели. Моральні цінності в новелі «Дари волхвів». Біблійні мотиви у творі, художні деталі.







50.

Новела «Останній листок». Образи дівчат, їхня динаміка. Особливості художньої мови новели, розповідач.







51.

Специфіка розкриття образу Бермана новели О.Генрі «Останній листок»







52.

Видатний англійський фантаст Г.Дж. Уеллс. Точка зору дорослого і дитини в новелі «Чарівна крамниця»







53.

Герберт Джордж Уеллс .«Чарівна крамниця». Особливості дитячого світу в оповіданні. Роль елементів фантастики







54.

Майстер японської новели Р. Акутагава. Втілення ідеї про моральну справедливість у новелі «Павутинка».







55.

Рюноске Акутагава .«Павутинка». Філософський зміст твору. Підтекст







56.

Контрольна робота № 5. Виконання різнорівневих тестувань.







57.

Діана Вінн Джонс (1934-2011). «Мандрівний замок Хаула»







58.

Поєднання елементів казки і детективу у творі «Мандрівний замок Хаула»







59.

Образ Софі, світ її мрій, бажань, жахів. Значення художнього прийому чаклунства у творі.







60.

Корнелія Функе (нар. 1958). «Чорнильне серце». Тема «оживлення» книги у творі.







61.

К. Функе «Чорнильне серце». Образ Меґі – дівчинки, котра любить читати. Її пригоди й духовне випробування.







62.

К. Функе «Чорнильне серце». Поєднання уявного і реального світів.







63.

РМ. Написання твору «Книги, які я взяв би з собою»







64.

Позакласне читання. Сучасні літературні видання для дітей і підлітків. Бібліотеки України.







65.

Контрольна робота №6. Виконання різнорівневих завдань.







66.

Подорож „У країні літературних термінів"







67.

Урок – презентація «Література на літо»







68.

Підсумковий урок за ІІ семестр







Календарно-тематичне планування

із зарубіжної літератури

8 клас

ІІ семестр



п/п

Тема уроку

К-сть

год

Дата

33.

«Пісня про Роланда» - французький героїчний епос. Історична правда та вигадка в поемі.







34.

Боротьба проти іноземців та іновірців за батьківщину – провідна тема поеми.







35.

Роланд – головний герой епосу.Карл як ідеал людини державної мудрості. Зрадник Ганелон – антипод Карла і Роланда.







36.

РМ (усно). Диспут «Поняття про честь і гідність»







37.

Данте Аліг'єрі – видатний мислитель іпоет Італії. Найвеличніше творення Данте «Божественна комедія»







38.

Поема Данте «Божественна комедія» - філософсько-художній синтез середньовічної культури.







39.

Бачення світу в поемі, її алегоричний зміст. Нова система цінностей у творі.







40.

«Божественна комедія» - подорож до пекла.







41.

Контрольна робота № 4 з теми «Із літератури Середніх віків»







42.

Доба Європейського Відродження, її хронологічні межі. Ідейний рух гуманізму. Скарби літератури Ренесансу.







43.

Ф. Петрарка – видатний італійський поет-гуманіст. Краса і щирість, людяність почуттів оспівування кохання в «Книзі пісень». Аналіз сонетів.







44.

Любов Петрарки до Лаури як джерело його інтимної лірики. Своєрідність лірики Петрарки.







45.

Урок виразного читання сонетів Петрарки. Світ кохання у сонетах Петрарки.







46.

Д. Боккаччо як зачинатель нової європейської прози. Збір новел «Декамерон» її композиція і тематичне багатство.







47.

Художня і психологічна своєрідність новел Д.Боккаччо.







48.

Оспівування у збірці «Декамерон» кращих душевних якостей людини.







49.

Позакласне читання. Е. Роттердамський «Похвальне слово Глупоті» як відображення світогляду ренесансної людини.







50.

Контрольна робота № 5 «Із літератури Відродження» Різнорівневе тестування.







51.

Відродження в Іспанії. Передумови створення роману «Дон Кіхот»







52.

М. Сервантес. Нелегка доля письменника. Роман «Дон Кіхот» - пародія на рицарські романи.







53.

Відгомін літературних епох у романі Сервантеса «Дон Кіхот»







54.

Очікуванні та реальні наслідки вчинків Дон Кіхота.







55.

Мандри Дон Кіхота у пошуках справедливості.







56.

РМ (письмово) Як краще жити – розумом чи серцем? Протиставлення ідеалізму дон Кіхота тверезої розсудливості Санчо Панси.







57.

Романтизм Дон Кіхота і твереза розсудливість Санчо Панси.







58.

Дон Кіхот – вічний образ у світовій літератури.







59.

Контрольний твір за романом Сервантеса «Дон Кіхот…»

«Дивак?... Безумець?... Герой?...»









60.

В. Шекспір – геніальний англійський драматург і поет доби Відродженя. «Шекспірівське питання» в літературознавстві.







61.

Заглиблення в людську психологію, поетизація людини та її почуттів, оспівування кохання і дружби в сонетах В. Шекспіра.







62.

Шекспір «Гамлет». Інтрига, конфлікт, проблематика трагедії.







63.

Трагедія «Гамлет» її філософсько-моральні мотиви.







64.

Гамлет – вічний образ світової літератури.







65.

Урок виразного читання. Багатогранність – шекспірівських характерів.







66.

РМ (усно). Твір-роздум «Через відстань віків розмовляю з Гамлетом знову...»







67.

Позакласне читання. Трагедія Шекспіра «Ромео і Джульєтта»







68.

Контрольна робота № 6 «Злет людського духу в літературі доби Відродження»







69.

Літературний калейдоскоп «Гортаючи сторінками прочитаних книг…»







70.

Підсумковий урок. Урок систематизації та узагальнення знань.







Каталог: attachments -> article
article -> Методичні рекомендації до самостійної роботи з дисципліни «історія україни» для студентів окр «Молодший спеціаліст»
article -> Основи теорії літератури
article -> До листа Міністерства освіти і науки України від 17. 08. 2016р. №1/9-437
article -> План роботи методичного об’єднання вчителів-предметників суспільно-гуманітарних наук на 2015/2016 навчальний рік
article -> План роботи методичного осередку вчителів-предметників природничо-математичних наук на 2015/2016 навчальний рік
article -> Рішення щодо оцінювання навчальних досягнень учнів курсів за вибором приймається навчальним закладом
article -> Получение патента на полезную модель


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка