Навчально-методичний комплект з німецької мови «Deutsch lernen ist super»



Скачати 20,06 Kb.
Дата конвертації14.11.2018
Розмір20,06 Kb.

Навчально-методичний комплект з німецької мови «Deutsch lernen ist super»

  • для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів
  • (перша іноземна мова, дев’ятий рік навчання)
  • Автори: Сотникова С.І., Гоголєва Г.В.

Автори НМК «Deutsch lernen ist super!» для ЗНЗ (1-9 класи)

  • Сотникова Світлана Іванівна, кандидат філологічних наук, доцент кафедри німецької філології та перекладу Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна; викладач Мовного Центру Будинку Нюрнберга(партнера Ґете-Інституту в м. Харкові).  Автор понад 160 публікацій, з них понад 100 – навчально-методичних видань, автор та співавтор 28 підручників з грифом МОН України, які неодноразово ставали переможцями Всеукраїнського конкурсу підручників, та підручника, виданого у ФРН.
  • Гоголєва Ганна Володимирівна, помічник ведучого редактора відділу іноземної літератури видавництва «Ранок», у минулому старший викладач кафедри німецької та французької мов Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна з 14-річним педагогічним стажем. Автор і співавтор понад 70 навчально-методичних видань з німецької мови для учнів загальноосвітніх шкіл, серед яких 10 підручників з грифом МОН України, що є переможцями Всеукраїнського конкурсу підручників, серії навчально-методичних комплектів, зошити для вивчення граматики німецької мови, граматичні практикуми з німецької мови, методичні матеріали для вчителів.

НМК «Deutsch lernen ist super»

  • Є продовженням серії підручників, розроблених для вивчення німецької мови як першої іноземної мови в початковій школі.
  • Відповідає положенням Державного освітнього стандарту.
  • Відповідає чинній програмі з іноземних мов.
  • Враховує Загальноєвропейські рекомендації з мовної освіти.

Головними принципами навчально-методичного комплексу «Deutsch lernen ist super!» є:

  • комунікативна та діяльнісна спрямованість (можливість застосовувати іноземну мову як засіб спілкування при моделюванні реальних життєвих ситуацій);
  • динамічність і поступове зростання рівня складності
  • орієнтація на особистісний розвиток школярів;
  • урахування вікових особливостей учнів;
  • інтерактивність;
  • комплексний характер компонентів НМК.

Компоненти навчально-методичного комплексу «Deutsch lernen ist super!»

  • Підручник.
  • Робочий зошит з мовним портфоліо.
  • Тестовий зошит.
  • Аудіодиск з записами у виконанні носіїв мови.
  • Книга для читання.
  • Книга для вчителя з дидактичними матеріалами.
  • Інтерактивні завдання на сайті видавництва «Ранок» (доступ безкоштовний!).
  • Додаткові матеріали на сайті видавництва «Ранок» для роздрукування (Vorlagen).

Структура підручника «Deutsch lernen ist super!» 9(9)

  • У підручнику представлені 95 уроків, об‘єднаних у 8 розділів:
  • Meine Familie und meine Freunde.
  • Jugendkultur.
  • Natur und Wetterverhältnisse.
  • Massenmedien.
  • Wissenschaft und Technik.
  • Deutschland.
  • Die Ukraine.
  • Beruf und Arbeit.

Структура підручника «Deutsch lernen ist super!» 9(9)

  • Кожна тема завершується підсумковими уроками для проведення контролю засвоєння матеріалу, де подаються завдання
  • для проведення проектної роботи;
  • для письма;
  • для усного мовлення;
  • для навчальних ігор.

Засоби самоконтролю

  • Завершує роботу над темою самостійне визначення школярами рівня сформованості певних навичок, за таблицею з дескрипторами (згідно із Загальноєвропейськими рекомендаціями з мовної освіти).
  • У кінці розділу подаються також посилання на інтерактивні завдання, що містяться на сайті видавництва «Ранок».

Активізація різних каналів сприйняття інформації для більш ефективного засвоєння матеріалу

  • Орієнтування в навчальному матеріалі полегшують
  • умовні позначення;
  • поліграфічні засоби для виділення уроків та їх поділу на розділи
  • (позначення розділів певною кольоровою гамою);
  • ілюстрації (малюнки, фото та ін.).
  • Коментарі на полях для позначення навчальної мети або компетентностей.

Роль видів мовленнєвої діяльності

  • Навчання всім видам мовленнєвої діяльності відбувається у взаємодії, що забезпечується закріпленням за допомогою продуктивних видів діяльності – письма та усного мовлення – того, що було засвоєно в ході рецептивних видів – аудіювання та читання.

Структурування навчального матеріалу в межах уроку

  • На початку уроку – список нових ЛО.
  • Навчальний матеріал розподіляється таким чином, щоб від рецептивних видів завдань спостерігалася прогресія і поступовий перехід до продукування власного висловлення в межах тематики уроку.

Структурування навчального матеріалу в межах уроку

  • Завдання передбачають використання різних режимів роботи (індивідуального, парного, групового) та розвиток різних умінь та навичок.
  • Завершують урок навчальні ігри та вправи з розвитку продуктивних видів мовленнєвої діяльності (усне та письмове мовлення), а також вправи, що пропонуються як домашнє завдання.

Зразки виконання вправ

  • Вправи супроводжуються зразками виконання.
  • Для розвитку навичок усного мовлення пропонуються необхідні мовні засоби та мовні кліше.

Типологія навчальних текстів

  • Тексти підручника характеризуються різноманітністю і включають такі типи:
  • електронні листи;
  • вірші;
  • короткі сюжетні художні тексти;
  • діаграми.

Типологія навчальних текстів

  • висловлювання у вигляді інтерв`ю;
  • повідомлення на Інтернет-форумах.

Типологія навчальних текстів (у відповідності з тестами ЗНО)

  • тексти, до яких треба дібрати заголовки.

Робота над граматичним матеріалом

  • Будується за принципом «Selbstentdeckendes Lernen» (учні мають самі встановити певну закономірність граматичних явищ на основі мовного матеріалу).

Робота над граматичним матеріалом

  • Робота над новими граматичними явищами проводиться із застосуванням мовних зразків, таблиць, які полегшують засвоєння матеріалу.
  • Обов’язковим елементом роботи над граматичним явищем є його включення в продуктивні види завдань.

Розвиток фонологічних компетенцій

Ігрові технології

  • Широке використання ігрових технологій:
  • допомагає подоланню труднощів, пов’язаних з відсутністю мовної атмосфери на уроці в умовах шкільного навчання;
  • збільшує обсяг практики спілкування;
  • забезпечує виховання та розвиток школярів засобами навчального предмету, розвиває лідерські якості;
  • сприяє підвищенню мотивації учнів до навчання;
  • розкриває творчий потенціал;
  • надає можливості для самовираження.

Приклади навчальних ігор, включених до підручника «Deutsch lernen ist super!» 9(9)

Приклади навчальних ігор в уроках для повторення

Додаткові матеріали (у кінці підручника)

  • граматичний довідник для самостійного ознайомлення з граматичними темами

Додаткові матеріали (у кінці підручника)

  • тексти вправ з аудіювання

Німецько-український словник

Аудіосупровід НМК «Deutsch lernen ist super»

  • На аудіодиску подаються фонетичні вправи та вправи для аудіювання
  • Запис виконується носіями мови, що підкреслює автентичний характер матеріалу

Електронні додатки на сайті «Інтерактивне навчання» видавництва «Ранок»

  • До підручника розроблено електронний освітній ресурс за адресою interactive.ranok.com.ua, де розміщено додаткові інтерактивні завдання, що допоможуть учням розширити словниковий запас, потренуватися в читанні й аудіюванні, перевірити за допомогою тестів свої успіхи в опануванні німецької мови.
  • (доступ безкоштовний!)

Електронні додатки на сайті «Інтерактивне навчання» видавництва «Ранок»

  • Процедура реєстрації для виконання інтерактивних завдань учнями та контролю з боку вчителя описана на останніх сторінках робочого зошита.

Різноманітність і насиченість матеріалів навчально-методичного комплексу уможливлює вибір прийнятних форм роботи для кожного учня, що принесе задоволення від процесу оволодіння іноземною мовою.

  • Різноманітність і насиченість матеріалів навчально-методичного комплексу уможливлює вибір прийнятних форм роботи для кожного учня, що принесе задоволення від процесу оволодіння іноземною мовою.

Матеріал підручника «Deutsch lernen ist super» 9(9)

  • сприятиме підвищенню мотивації школярів до вивчення німецької мови,
  • розширенню їхнього кругозору,
  • творчому та інтелектуальному розвитку.
  • Різноманітність і насиченість матеріалів навчально-методичного комплекту уможливлює вибір прийнятних форм роботи для кожного учня, що принесе задоволення від процесу оволодіння новою іноземною мовою.
  • Бажаємо успіхів!!!

НМК «Deutsch lernen ist super» 9(9)

  • Запрошуємо до діалогу щодо підручника:
  • inlit4u@ranok.com.ua
  • www.ranok.com.ua
  • Приєднуйтеся до нас Вконтакті — і першими дізнавайтеся про всі наші новинки з іноземної літератури, акції, конкурси і вебінари з авторами!
  • http://vk.com/ranokinlit
  • Світлана Губарєва
  • бренд-менеджер напряму «Іноземна література» вид-ва «Ранок» (+38) 068-610-99-46,
  • (+38) 095-253-12-21 inlit4u@ranok.com.ua
  • Дякуємо за увагу!

Каталог: upload -> file -> учебники%209%20класс
file -> Агентський договір
учебники%209%20класс -> Основи правознавства 9 клас
учебники%209%20класс -> Для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів
учебники%209%20класс -> Англійська мова 9 кл для знз авт. Буренко В. М
учебники%209%20класс -> Всесвітня історія 9 клас Підручник Всесвітня історія 9 клас
учебники%209%20класс -> Основи здоров’я. 9 клас Підручник Основи здоров'я. 9 клас
учебники%209%20класс -> Географія 9 клас Підручник Географія 9 клас
учебники%209%20класс -> Географія 9 клас (авт. Гілецький Й. Р., Сливка Р. Р., Атаманюк Я. Д., Чобан Р. Д.)


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка