[новини консалтингу]




Сторінка1/4
Дата конвертації29.05.2018
Розмір1,26 Mb.
  1   2   3   4
[контент]
[новини консалтингу]
Персонал/нові технології/ стільниковий зв’язок/комерційні проекти/нагороди/Інтернет
[Стратегії&Капітал]
[інвестиції]

Інститути спільного інвестування в Україні

Чому не можна зберігати усі яйця в одному кошику? 4
[банківське обслуговування]

По зарплату – до банкомата

Переваги зарплатних проектів 8
[Тема Номера]
Феміда – проти?

Юридичний консалтинг в Україні 12


[Бізнес-Рецептура]
[репутаційний менеджмент]

Не заплямуй!

Як активізувати репутацію компанії 16
[ребрендинг]

Пластична хірургія для бренда

Як і навіщо змінювати бренди? 19
[Технології&Техніка]
[комунікації]

WWWаш доступ до всесвіту

Огляд ринку Інтернет-послуг 21

[Human Resources]


[корпоративна культура]

Приправа до успіху

Як зробити результативним корпоративне спілкування 24

[Зона Комфорту]
[корпоративний стиль]

Коли і стіни підтримують

Офісний інтер'єр 26
[Бізнес- Календар]

Семінари, тренінги, курси, програми бізнес-шкіл 30


Новини консалтингу

Які професії українці вважають перспективними

Як і раніше, найбільш перспективними на ринку праці українські громадяни вважають професії юриста (52,8%) та економіста (51,7%). Про це свідчать результати соціологічного дослідження, проведеного Центром Разумкова. Далі йдуть: професія медика (33,6%), спеціальності, пов'язані зі знанням іноземних мов (27,5%) та інженерно-технічною сферою (19,7%). 11% респондентів зізналися, що вважають перспективною професію журналіста, 9,6% - політолога і 7,5% - військовослужбовця.

Висловили впевненість, що перспективними на ринку праці є професія педагога, тільки 7% опитаних; професії, пов'язані з фундаментальними науками, - 6,4%, гуманітарними - 6%. Лише 4,6% опитаних вважають перспективною професію еколога, 2,4% - інші, а 9,2% - не змогли визначитися (при тому, що респондентам пропонувалося вибрати три позиції в переліку, що містив 12 найменувань професій).

Дослідження проведено соціологічною службою Центра Разумкова в усіх регіонах України. Опитано 2000 респондентів віком від 18 років. Теоретична погрішність вибірки - 2,3%.



Візитка XXI століття

Американський дизайнер японського походження Хідеакі Мацуї винайшов нову форму візитних карток. Спеціальні інформаційні кільця (аналог візитки) дають змогу їхнім власникам обмінюватися персональними даними при рукостисканні. Проект Мацуї одержав головний приз на щорічному Міжнародному конкурсі дизайну, що проводиться в Тайвані.

Під час вітання, яке передбачає рукостискання, інформаційні кільця передають і зберігають отримані відомості про власників — телефонні номери, адреси електронної пошти, інші дані для контактів, а також фотографії. Після зустрічі з новими діловими партнерами користувач може перекачати зібрану кільцем інформацію на персональний комп'ютер. Джерелом енергії для "візитки XXI століття" служить тепло людського тіла.

Наразі розробка Хідеакі Мацуї є лише концептом. Чи буде вона запущена в комерційне виробництво, поки не відомо. Але якщо це відбудеться, інформаційні прикраси напевно користуватимуться неабиякою популярністю у бізнесменів.



Святе місце порожнім не буває

У Єгипті видано релігійну постанову, що дозволяє компаніям мобільного зв'язку використовувати мінарети мечетей для встановлення підсилювачів прийому сигналів мобільного зв'язку. Розміщення підсилювачів сигналу приноситиме мечетям непоганий стабільний дохід, адже компанії стільникового зв'язку тільки за оренду простору на даху будинків щорічно платять по 40 тисяч єгипетських фунтів (біля $7 тисяч). Розміщення рекламних щитів узагалі відкриє необмежені можливості для легкого заробітку.

Проте постанова викликала обурення серед знавців мусульманського права, лікарів, фахівців з містобудування й простих єгиптян. Вони переконані: негативні наслідки реалізації такого плану в сотні разів перевищуватимуть отриману окремими компаніями й приватними особами користь.

"Дозвіл на встановлення підсилювачів на мінаретах ґрунтується на відсутності положень у мусульманському праві, які прямо це забороняють. Однак помилково вважати, що нібито все незаборонене є дозволеним”, - говорить фахівець у галузі шаріату Абдель Гаффар Салех.


За його словами, комплекс мечеті з мінаретами, які до нього входять, споконвіків використовувався лише для закликання віруючих на молитву і для виконання самої молитви.
З іншого боку, за словами наукового радника єгипетського центру ісламської економіки Юсефа Ібрагіма, розміщення підсилювачів прийому сигналу мобільного зв'язку на мінаретах мечетей у густонаселених містах, таких, приміром, як Каїр, не найкраще позначиться на здоров'я жителів.
"Шкідливе поле підсилювача діє в радіусі ста метрів. Це означає, що дана техніка буде постійно негативно впливати на здоров'я не тільки тих, хто молиться, але й на співробітників мечетей та всіх жителів прилеглих будинків. При цьому треба враховувати, що тільки в одному Каїрі можна нарахувати більше тисячі мінаретів", - резюмує Ібрагім. Громадська думка також не обділила увагою авангардну постанову. "Питання принципове. Це створює небезпечний прецедент, що у майбутньому спричинить за собою виникнення такого явища, як "бізнес-постанови", що прийматимуться, аби догодити комерційним компаніям для реалізації їхніх проектів, - говорять жителі Каїра. - Сьогодні - супутникові тарілки й підсилювачі на мінаретах, а завтра - рекламні щити і світлова реклама різних товарів і послуг усередині й на стінах мечетей? Це неприпустимо. Бог і бізнес - речі несумісні".

Стрес як успішна індустрія

Індустрія боротьби зі стресом входить до числа найбільш комерційно успішних секторів економіки. Річний оборот індустрії експерти оцінюють у $11 млрд. Очікується, що в найближчі два роки ця сума збільшиться до $14 млрд завдяки попиту на способи лікування стресу - від ароматерапії до дзен-медитації.

Від стресу, пов'язаного з роботою, страждають двоє з п'яти працівників, а кожен п'ятий через це змушений залишити роботу. В результаті економіка втрачає приблизно $300 мільярдів на рік.

Споживачі намагаються різними шляхами побороти стрес, включаючи відвідування психоаналітика, масаж, спеціальні книги, спа, стрес-боли тощо. Навіть пральний порошок, крем для рук чи освіжувач повітря більшість обирає із заспокійливими ароматами. Усе більше товарів і послуг продається під егідою боротьби зі стресом, і попит на них не згасає. „Індустрія стресу сама створює свій ринок попиту, - переконують фахівці, - адже страх сам собою не з'являється, він навмисно формується самою індустрією менеджменту стресу”.



Нобелівську премію з економіки отримав американець

Лауреатом Нобелівської премії з економіки цього року став учений з Колумбійського університету Едмунд Фелпс. Премію присудили "за його аналіз інтертемпоральних відносин у макроекономічній політиці". Учений займався проблемою взаємозв'язку інфляції та рівня безробіття.

Едмунд Фелпс, якому в 2006 році виповнилося 73 роки, став відомим після своїх досліджень економічного зростання у 1960 роках минулого століття. Його найвидатнішою роботою є базова теорія природного рівня безробіття (довгострокове безробіття, що не залежить від темпів економічного росту). Згідно з теорією Фелпса, фірми встановлюють рівень заробітних плат, щоб найняти певну кількість працівників. Чим більше фірмі потрібно робочих рук і чим нижчий рівень безробіття на ринку праці, тим вищими виявляються зарплати, які фірма запропонує. Фелпс довів: існує унікальний „рівновісний рівень” безробіття, коли фірма піднімає зарплати на того рівня, де знаходяться очікування ринку відносно рівня зарплат у цілому по всьому економічному полю. Інноваційний аспект дослідження Фелпса полягає в тому, що він описав, як діють індивідуальні агенти на ринку праці. Один з висновків гіпотези Фелпса наголошує, що в інтересах фірми підвищувати зарплати, щоб у результаті зацікавити більш кваліфікованих працівників.

У 2005 році Нобелівську премію в галузі економіки одержали вчений з Ізраїлю Роберт Ауманн і вчений зі США Томас Шеллінг "за внесок у розуміння явищ співробітництва і конфлікту через аналіз теорії ігор".

Робота” і „реферати” – найбільш популярні пошукові запити українських користувачів Інтернетом

На початку осені українська аудиторія користувачів Інтернетом становила 3 млн 113 тис. 185 осіб. Як повідомляє компанія "SputnikMedia.net", за кількістю користувачів, як і раніше, лідирує київський регіон. Його частка становить рівно 53,10% від загальної аудиторії, у той же час житомирський регіон має найменшу активність - усього 0,33%. Далі, у порядку убування, - такі великі регіони, як: Дніпропетровськ, Одеса, Донецьк, Харків, Львів, Крим і Запоріжжя. Їхня сумарна частка становить 34,29%, а на інші регіони прийшлося 12,61%. Провідну позицію пошуків за переходами українських користувачів займає "Google.com" - 58,35% переходів. Восени найпопулярнішими пошуковими запитами українських користувачів стали слова "робота" й "реферати".


ЛIГАБiзнесIнформ, УНІАН, РИА «Новости», Reuters, Korrespondent.net


Заголовок

Інститути спільного інвестування в Україні,

або Чому не можна зберігати усі яйця в одному кошику


Підзаголовок




Рубрика

Стратегії&Капітал

Підрубрика

[інвестиції]

Автор

Віктор ВОЙЦЕХІВСЬКИЙ

Вріз на початку статті

Розвиток фінансового ринку розширив перелік інструментів і способів вкладення грошей. Заощаджені кошти можна покласти на депозит у банку, інвестувати в цінні папери на фондовому ринку, золото, нерухомість, іноземну валюту, заснувати свій власний бізнес або вкласти до інституту спільного інвестування (ІСІ). Що серед інвестиційних альтернатив є синицею в руках, а що - журавлем в небі? Про технологію капіталовкладень в інвестиційні фонди читайте далі.


Коментар 1




Коментар 2






Реалії та перспективи розвитку
Ринок спільного інвестування заявив про себе у березні 2002 року – тоді було прийнято закон „Про інститути спільного інвестування (пайові та корпоративні інвестиційні фонди)”. Якщо на початку 2003 року в Україні налічувалося тільки 6 інститутів спільного інвестування, то вже через рік їх стало 29, потім 105, а зараз 383. Цей ринок бурхливо розвивається і вдвічі перевищує темпи створення компаній з управління активами. На кінець 2005 року в Україні працювало вже майже 160 таких компаній, а станом на 30.06.2006 р. – 196. Прогнози дають підстави очікувати не менш активну динаміку і протягом наступного року.

Провідні позиції на ринку невенчурних ІСІ займають такі компанії з управління активами, як ТОВ "КУА "Ай к'ю технолоджi" (38,41%), ВАТ "Кiнто" (29,04%), ЗАТ "УкрСиб Ессет Менеджмент" (6,76%), ЗАТ КУА "Академiя Iнвестментс" (6,49%), ТОВ "КУА "IСФП Менеджмент" (5,09%), ТОВ "Управляюча компанія "Сократ" (2,84%), ТОВ КУА АПФ "Парекс Ассет Менеджмент Україна" (2,09%).

Серед відкритих фондів лідером є "Класичний" ВАТ "Кінто", серед інтервальних - "Достаток" ВАТ "Кінто", закритих - "Кінто Капітал" ВАТ "Кінто". Однак їх вплив на ринок невенчурних ІСІ поступово зменшується за рахунок активного залучення учасників іншими фондами. У відкритих ІСІ у другому кварталі 2006 року найбільш активно залучав додаткових учасників "Парекс фонд Українських Облігацій", в інтервальних - "Автоальянс-Портфоліо", у закритих - "IСФП фонд Інвестицій у нерухомість".

Лідерам ринку все важче залишати за собою провідні позиції, конкуренція зростає шаленими темпами. Такий стан лише на користь ринку ІСІ - він стимулює підприємницький дух учасників ринку.


До речі
Перший інвестиційний фонд був створений в 1822 році у Бельгії, пізніше, у 1849 році, - в Швейцарії, у 1924 році - в США. Масової популярності інвестиційні фонди набули лише після другої світової війни, поступово складаючи конкуренцію банкам та іншим фінансовим інститутам. Так, наприклад, нині в США налічується близько 10 тис. інвестиційних фондів, сукупні активи яких становлять приблизно 7 трлн. доларів (більше половини американських громадян є вкладниками того чи іншого інвестиційного фонду).

Інвестиційні фонди: nota bene



До ІСІ належать пайові інвестиційні фонди (ПІФ) і корпоративні (КІФ). Залежно від того, чи бере фонд або компанія з управління активами на себе зобов'язання з викупу в учасників фонду своїх цінних паперів до моменту своєї реорганізації або ліквідації, фонди можуть бути: відкритого типу (викуповують цінні папери за вимогою інвесторів); інтервального типу (також викуповують, але протягом обумовленого в проспекті емісії терміну - „відкриття інтервалу”); закритого типу (не беруть на себе таких зобов'язань).

Залежно від терміну, на який створюються фонди, вони можуть бути строковими або безстроковими. Строкові ІСІ створюються на визначений термін, встановлений у проспекті емісії, після закінчення якого ІСІ ліквідовується чи реорганізовується.

Залежно від вимог, визначених законодавством щодо складу й структури активів, фонди можуть бути диверсифікованими (найбільша регламентація) і недиверсифікованими.

Як підвид недиверсифікованих можна розглядати так звані венчурні фонди. Вони є закритими, тобто створюються лише для обмеженого числа інвесторів, і працюють з високоризиковими проектами. Фактично це визначається тим, що фонди мають у своїх активах більше 50% цінних паперів, які не допущені до торгів на фондовій біржі або у торговельно-інформаційній системі. Фізичні особи не можуть бути учасниками венчурних і недиверсифікованих інвестиційних фондів.

Відкриті й інтервальні ІСІ можуть бути лише диверсифікованими. Закриті ІСІ можуть бути як диверсифікованими, так і недиверсифікованими.

Корпоративний інвестиційний фонд є юридичною особою, що створюється у формі відкритого акціонерного товариства. Він є емітентом простих іменних акцій. Корпоративний інвестиційний фонд укладає договір з компанією з управління активами (КУА). Акціонер КІФ має право не лише на отримання доходу, а й право голосу на загальних зборах акціонерів. У випадках, передбачених законодавством, компанія з управління активами може бути замінена рішенням загальних зборів акціонерів.

Пайовий інвестиційний фонд не є юридичною особою, створюється з ініціативи компанії з управління активами, яка залучає кошти від інвесторів шляхом продажу інвестиційних сертифікатів. Дивіденди можуть сплачуватися лише за цінними паперами закритих фондів, якщо це передбачено проспектом емісії цінних паперів фонду.

На даний момент в Україні існує 4 відкритих ІСІ:
  1   2   3   4


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка