Огляд сервісів Веб Веб спільноти. Вікі технології




Скачати 100,58 Kb.
Дата конвертації19.11.2018
Розмір100,58 Kb.
11 клас

Тема: Огляд сервісів Веб 2.0. Веб спільноти. Вікі технології.

Мета:ознайомитися з соціальними сервісами Web 2.0, їх призначеннях і можливості, виявити переваги та недоліки.

Розвивати навички роботи з комп'ютером; вміння аналізувати, робити висновки, ставити і вирішувати проблемні питання; розвивати культуру мовлення, логічне мислення.

Виховувати інтерес до предмету; сприяти розвитку в учнів умінь спілкуватися, слухати один одного, працювати в групах.

Тип уроку: комбінований

Хід уроку

І. Організаційний момент

ІІ. Актуалізація опорних знань

«Хто володіє інформацією, той володіє світом»

Уїнстон Черчілль

Закінчити речення


  1. Глобальна мереже це…………

  2. Назвіть протоколи Інтернету……………..

  3. Якими браузерами ви користуєтеся…………

  4. Які пошукові системи ви знаєте для пошуку інформації………..

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

«Створення проблемної ситуації»

Коротка відео презентація

Ви практично кожного дня працюєте в Інтернеті. Як часто ви при цьому використовуєте технології Веб 2.0?

У нашому житті все змінюється, нічого не стоїть на місці. Раніше люди могли тільки мріяти про комп’ютер, власний сайт, нічого не знали про ноут-бук, смартфон, планшет, електронну книгу, GPS-навігатор, плеєр. А для вас це досить звичні речі. Навіть на урок ви підготували за допомогою Інтернет свої проекти

Для того, щоб оточуючі вважали вас компетентними у цьому питанні, сьогодні на уроці ми попрацюємо над «Оглядом технологій веб 2.0. Веб-спільноти та їх різновиди. Створення й адміністрування онлайнової спільноти, публікація на сайті спільноти файлів і повідомлень. Вікі-технології. Служби онлайнового документообігу. Спільна робота з онлайновими документами».

Здавалося б, як ще можна застосовувати можливості технології Web 2.0, На ці та інші питання є ряд відповідей. Які ми розглянемо на нашому уроці



ІV. Вивчення матеріалу

Слово вчителя

Зараз пропоную вам ознайомитися із плануванням роботи на уроці.

Учитель за допомогою проектора знайомить учнів із завданнями роботи на уроці.(тема, завдання)

Завдання уроку:

1)знати значення термінів: веб 2.0, AJAX, RSS, FOAF, веб-спільноти, блог, вікі-технології, онлайн-документ

2) уміти пояснити: технологію веб 2.0, призначення веб-спільнот, призначення вікі-технології, принцип робот з онлайн-документами;
Інтернет існує приблизно 30 років, і за цей час він пережив істотні зміни. Інтернет не піддається прогнозуванню. І за останнє десятиліття в цьому можна було переконатися не один раз. Сучасну глобальну мережу навряд чи вже можна уявити без блогів, соціальних мереж, хмари сервісів будь-якої пошукової системи (Яндекс, Google і т.д.), Вікіпедії, і подібних їй ресурсів. Технології Web 2.0 міцно закріпилися в нашому повсякденному житті, як засобу комунікації (соціальні мережі: Facebook, Twitter, Вконтакте), швидкого пошуку потрібної інформації, засоби «колективного авторства»(Wiki,блоги). Сьогодні на уроці ми розглянемо технології веб 2.0 та супутні сучасні інтернет-сервіси

Пошук інформації

Учні об'єднуються в групи. Кожна група отримує запитання по темі уроку: на Які в кінці уроку потрібно дати відповідь. Керівники груп роблять повідомлення про результати своєї роботи

Ситуація: огляд можливостей сервісів Веб 2,0

Роль: співробітники компанії «Омега»
Опис: Новоявлена ​​компанія «Омега», займається наданням соціальних послуг мережі Інтернет. Наше завдання з'ясувати різноманіття наявних сервісів і вибрати необхідні для роботи компанії. З сьогоднішнього дня ви всі прийняті на роботу (з випробувальним терміном, але тільки 1 команда буде мати постійне місце роботи). У вас є всі шанси показати, що ви самі просунуті працівники, кожен по-своєму унікальний. Девіз компанії: робити все разом з колегами, працюючи в команді

Бесіда

Щоб спрогнозувати подальший напрям розвитку Інтернету, аналітична компанія Pew Internet & American Life Project в рамках свого дослідження «Майбутнє Інтернету II» провела опитування 742 фахівців у цій галузі. Результати дослідження відображають узагальнену думку вчених щодо перспектив розвитку Мережі. Якщо говорити загалом, опитування показало, що темпи розвитку Інтернету перевершують найсміливіші очікування. Аналізуючи дослідження Pew Internet & American Life Project, можна сказати, що ми входимо в нову еру, де Мережа буде скрізь і всюди. І це стане сприйматися як щось само собою зрозуміле.

Коли мова йде про Web, перш за все ми маємо на увазі контент.

Web 1.0 — це статичні сайти, що наповнені корисною, довідковою інформацією.

Web 2.0 — новий етап розвитку служби WWW.

Першим, хто вжив поняття Web 2.0, стало видавництво O'Reilly Media, що спеціалізується на інформаційних технологіях.

Основна «ознака» Web 2.0 – соціальність і мобільність Проекти покоління Web 2.0 поступово стирають розмежування між споживачами інформації та її авторами. Доступність таких готових рішень, як медіахостинги, блог-платформи та інших подібних сервісів, дала можливість публікації даних в Інтернеті не маючи спеціальних знань в області програмування та дизайну, що є доступним навіть початківцеві. Контент найбільших проектів Web 2.0 генерується і публікується самими користувачами, при цьому входить в моду інтерактивність - це і коментування повідомлень, і створення груп користувачів, і прямий обмін даними.

Web 2.0 Інтернет сприймають перш, за все, як засіб комунікації, його об'єктами є медіа-сервіси, блоги, агрегатори, соціальні мережі, а суб'єктами - співучасники.

Проте така концепція тягне за собою істотні недоліки. Доступність призвела до появи величезної кількості одноманітних ресурсів, що, відповідно, девальвує цінність більшості з них. На зміну технологічній платформі Web 2.0 покликана прийти третя - культурна версія Web.

Конкретніше нас познайомлять із сервісами Веб 2.0 учнівські проекти



Презентації учнів у вигляді доповідей перед колегами

«Інформаційна дуель»

Учні формують _____ запитань по проектам які були представлені перед аудиторією. Вони по черзі ставлять один одному запитання.
Спробуйте пояснити, що таке «веб2.0». Які асоціації у вас виникають із цим словом?

На дошці дерево асоціацій вибрати із переліку правильні приклади проектів Веб 2.0 хмаринка лідери груп пприклеюють асоціації правльні для Веб 2.0
Приклади Веб 2.0 проектів

Вікіпедія— вільна багатомовна енциклопедія.

GoogleEarth— google-карти.

Flickr— онлайн-фотоальбом.

Netvibes— персональний робочий стіл.

Вид діяльності


Сервіси Веб 2.0


Пошук даних




Створення колективних каталогів посилань




Спільна розробка нових інформаційних матеріалів




Зберігання файлів різних видів для спільного користування




Організація та планування індивідуальної та спільної діяльності




Визначення географічного положення та прокладання маршрутів




Спілкування




UcoZ—веб-хостинг.

Які риси сервісу Веб 2.0?

Веб 2.0 — це платформа, до якої є вільний доступ, її структура універсальна та спрощена.

Учасники сервісу — співрозробники та співавтори, тобто стороння регламентуюча (модераційна) сторона скасовується.

Після поповнення бази даних стають доступними кожному.

Сайти не статичні, а динамічні. Представлені не персональни­ми сторінками, а блогами, динамічними сторінками.

Для сприйняття контенту не потребується відвідування сайту, є можливість читати RSS-стрічки.

Підтримка програмного забезпечення відбувається через відділ технічної підтримки.

Спільний контент створюється кожним учасником.



Які ви можете назвати приклади сайтів, наповнення інформацією яких залежить від користувачів?

Заповнити таблицю!!!!!

Кожні групі роздається перелік правильних та неправильних слів які стосуються Веб 2.0. скласти правильний перелік – хмаринку.

ІV.Закріплення уроку

Нагородження найкращу команду грамотою та оголошення оцінок усім учням.

Учитель оцінює роботу учнів на уроці.

V. Підсумок уроку

Кольорові капелюшки

З чим асоціюється у вас кольори жовтий, зелний, червоний?????

У нас на уроці ці кольори асоціюються із новими фактами, важливістю знань та настроєм який ви отрами під час уроку.

Оберіть свій капелюшок та прикріпіть його на дошку

Нові факти

Важливість отриманих знань на уроці та використання їх в подальшому житті



Настрій отриманий від уроку

Мені найбільше сподобалося

Я дізнався…

Я буду використовувати знання в подальшому житті……

Я спробував/ла…




Мені найбільше сподобалося

Я хотів би / не хотів би ще попрацювати над…

На сьогоднішньому уроці:



я був активний / не був активний…

У мене настрій ……..

Я отримав/ла ……. настрій




VІ. Д/З

У кожного з вас є власне хобі, захоплення, можливо ви хочете поділитися своїми знаннями з іншими людьми, ваше завдання додому буде продумати сайт (назву, дизайн, меню), та дібрати інформацію яку б ви хотіли бачити та ділитися з користувачами вашого сайту.



Прочитати ст..……..


Вид діяльності


Сервіси Веб 2.0


Пошук даних




Створення колективних каталогів посилань




Спільна розробка нових інформаційних матеріалів




Зберігання файлів різних видів для спільного користування




Організація та планування індивідуальної та спільної діяльності




Визначення географічного положення та прокладання маршрутів




Спілкування







База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка