Організація науково-методичної роботи




Скачати 21,02 Kb.
Дата конвертації30.11.2016
Розмір21,02 Kb.

Організація науково-методичної роботи

  • Великопроходівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Дергачівської районної ради Харківської області в 2011/2012 навчальному році

Візитна картка закладу

  • Рік заснування – 1969
  • Юридична адреса – Харківська область, Дергачівський район,
  • с. Великі Проходи,
  • вул. Радянська, 32.
  • Електронна адреса –
  • schoolprohodi@mail.ru
  • Кількість учнів – 91
  • Вчителів – 15
  • Форма навчання - денна

Управління навчальним закладом

Закон України “Про освіту”.

  • Закон України “Про освіту”.
  • Закон України “Про загальну середню освіту”.
  • Положення про загальноосвітній навчальний заклад.
  • Рекомендації щодо організації і проведення методичної роботи з педагогічними кадрами в системі післядипломної педагогічної освіти (лист МОНу України від 23.07.2002р. №1/9-21.8)
  • Статут закладу.
  • Наказ відділу освіти від 16.08.2010 р. №118 “Про організацію науково-методичної роботи в районі”.
  • Наказ по школі від 30.08.2010р. “Про організацію і структуру внутрішньошкільної методичної роботи в 2010/2011 навчальному році”.
  • Наказ по школі від 10.06.2011 р. “Про підсумки науково-методичної роботи в 2010/2011 навчальному році”.
  • Нормативно-правове
  • забезпечення
  • Методичні об'єднання
  • Атестація
  • Самоосвіта
  • Курсова підготовка
  • Відкриті уроки
  • Методичні тижні
  • Участь у семінарах

Биченко Віра Миколаївна,

  • Методоб’єднання вчителів
  • початкових класів
  • Биченко Віра Миколаївна,
  • голова методичного об'єднання,
  • вчитель початкових класів,
  • старший учитель
  • Основні завдання на 2011-2012 навчальний рік:
  • 1. Опрацювати інструктивно-методичні документи МОН України, ГУОН Харківської облдержадміністрації, ХОНМІБО, відділу освіти Дергачівської райдержадміністрації рекомендацій ХОНМІБО щодо організації навчально-виховного процесу у початкових класах.
  • 2. Вивчити психолого-фізіологічні особливості учнів 6-річного віку(адаптація шестирічної дитини до шкільного навчання).
  • 3. Вивчати і обговорювати статті з педагогічної преси.
  • 4. Приділяти увагу вивченню методики оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів. Працювати над удосконаленням всіх видів мовленнєвої діяльності на уроках російської та української мов. Продовжувати роботу над розвитком математичних здібностей (розв’язування задач, геометричний матеріал, розв’язування рівнянь) шляхом впровадження інноваційних технологій. Приділяти увагу вивченню методики оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів. Працювати над розвитком творчих здібностей, самостійності в учнів під час навчально-виховного процесу.
  • 5. Виховувати громадянина України, повагу до української національної символіки, українського народу, та до народних традицій.
  • Методоб’єднання вчителів
  • гуманітарних предметів
  • Фурсов Олександр Петрович,
  • голова методичного об'єднання,
  • вчитель історії,
  • спеціаліст вищої категорії,
  • старший учитель
        • Основні завдання на 2011-2012 навчальний рік:
  • Вдосконалення роботи щодо підготовки учнів до участі у Всеукраїнських учнівських олімпіадах з базових дисциплін
  • Сприяння подоланню низького рівня навченості учнів з правознавства
  • Вироблення заходів щодо покращення результативності навчально-виховного процесу в старшій школі

Основні завдання на 2011/2012 навчальний рік

  • Основні завдання на 2011/2012 навчальний рік
  • Формувати мотивацію у педагогічних працівників до інноваційного підходу до організації навчально-виховного процесу.
  • 1. Удосконалення знань і навичок педагогів з питання організації самоосвітньої пізнавальної діяльності учнів.
  • 2. Виховання інтересу школярів до самостійної навчальної діяльності.
  • 3. Удосконалення роботи з обдарованими дітьми з метою підвищення результативності в предметних олімпіадах та турнірах.
  • 4. Поширити дослідницьку діяльність учнів, зацікавивши проведенням дослідів, демонстрацій, використовуючи метод проектів та комп”ютерних презентацій.
  • 5. Організація методичного супроводу щодо вдосконалення навчально-виховного процесу з таких предметів: інформатика, математика, біологія.
  • Методоб’єднання вчителів
  • природничих предметів
  • Каракунова Олена Михайлівна,
  • голова методичного об'єднання,
  • вчитель фізики,
  • спеціаліст першої категорії,
  • Яковенко Лариса Іванівна
  • голова методичного об'єднання,
  • вчитель біології,
  • спеціаліст вищої категорії,
  • вчитель-методист
  • Основні завдання на 2011/2012 навчальний рік
  • Підвищення теоретичного, науково-методичного рівня підготовки класних керівників із питань психології та педагогіки.
  • Забезпечення виконання єдиних принципових підходів до виховання і соціалізації учнів .
  • Озброєння класних керівників сучасними виховними технологіями та знанням сучасних форм і методів роботи.
  • Вивчення, узагальнення та використання передового педагогічного досвіду роботи класних керівників.
  • Координування планування, організації та педагогічного аналізу виховних заходів класних колективів.
  • Сприяння становленню і розвитку виховної роботи класних колективів.

Проблеми, над якими працює навчальний заклад

  • Обласна: “Створення умов для мережної організації надання інтегрованої допомоги педагогічним працівникам в удосконаленні професійного рівня”
  • Районна: “Створення умов мережної організації та реалізації основних принципів модернізації освіти шляхом впровадження освітніх технологій, які будуються на інтегрованих підходах до навчально-виховного процесу”
  • Шкільна: “Розвиток здібностей та інтересу учнів до навчання через упровадження педагогічних інноваційяк засіб формування компетентної особистості учня”

Профільність навчання

  • Старша школа працює за
  • профілем
  • універсальним

Аналіз кадрового забезпечення Педагогічні звання

Атестація педкадрів

  • Результати атестації
  • спеціаліст
  • ІІ
  • категор.
  • І
  • категор.
  • Вища категор.
  • Звання "Вчитель-методист"
  • Звання "Старший учитель"
  • Тарифний розряд
  • 8 т.р.
  • 9 т.р.
  • В
  • П
  • В
  • П
  • В
  • П
  • В
  • П
  • В
  • П
  • В
  • П
  • В
  • П
  • В
  • П
  • 1
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
  • 1
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -

Структура моніторингових досліджень

  • Моніторингові
  • дослідження
  • Моніторинг
  • стану викладання
  • навчальних предметів
  • Моніторинг
  • олімпіад,
  • конкурсів,
  • турнірів
  • Моніторинг ДПА
  • учнів 4 класу
  • Моніторинг ДПА
  • учнів 9 класу
  • Моніторинг
  • якості
  • навчальних
  • досягнень
  • учнів
  • Моніторинг
  • професійної майстерності
  • вчителів

Результати навчальних досягнень учнів

  • 2010/2011
  • навчальний рік
  • 2009/2010
  • навчальний рік

Основні напрямки вдосконалення науково-методичної роботи

  • Створення позитивної мотивації педагогів до активної участі у розв'язанні педагогічної проблеми.
  • Постійне оновлення змісту методичної роботи на основі моніторингу методичних потреб вчителів.
  • Оптимізація збалансованості форм методичної роботи.
  • Удосконалення структури роботи з обдарованими дітьми.
  • Забезпечення тісної співпраці з районним методичним кабінетом.

Шляхи реалізації науково-методичної роботи в 2011/2012 н.р.

  • Створення умов для безперервного навчання педагогів, розвитку їх творчої діяльності.
  • Ефективна самоосвітня діяльність вчителів.
  • Контроль та аналіз навчально-виховного процесу та його результатів.
  • Модернізація традиційних та впровадження інноваційних високоефективних форм і методів методичної роботи.


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка