Орієнтовне календарне планування з української мови 4 клас



Скачати 175,01 Kb.
Дата конвертації11.12.2018
Розмір175,01 Kb.
Орієнтовне календарне планування
з української мови
4 клас
(за оновленою програмою 2014)


(за підручником М. С. Вашуленка, С. Г. Дубовик, О. І. Мельничайко,
192 с., 2015)

119 годин


І семестр – 64 (4 год на тиждень)
ІІ семестр – 55 год (3 год на тиждень)

з/п

Тема уроку

Дата

Примітки

Мова і мовлення(3 год)

1.

Мова – безсмертний скарб народу. Значення мови у становленні нації







2.

Звідкіль слова прийшли до нас: збагачення мови новими словами







3.

Культура мовлення і спілкування. Мовленнєвий етикет







Текст (10 год)

4.

Закріплення поняття про будову тексту. Тема, мета висловлювання. Заголовок







5.

Слова, найважливіші для висловлення думки в реченні, тексті







6.

Як поєднуються речення? Засоби зв’язку речень у тексті







7.

Поділ тексту на частини. Складання плану. Спостереження за роллю абзаців у тексті







8.

Урок розвитку зв’язного мовлення. Твір-розповідь за темою: «Пролетіло літо теплокриле…»







9.

Текст-міркування. Особливості змісту та побудови тексту-міркування







10.

Текст-опис. Особливості змісту. Мета і значення текстів-описів







11.

Який буває опис? Вправи на порівняння художнього та науково-популярного описів







12.

Замітка до газети. Повторення та узагальнення вивченого матеріалу







13.

Перевірна робота. Диктант № 1







Речення (8 год)

14.

Аналіз перевірної роботи. Речення. Види речень з метою висловлювання та інтонацією







15.

Основа речення. Діалог







16.

Урок розвитку зв’язного мовлення. Переказ тексту «Ромашки»







17.

Зв'язок слів у реченні







18.

Однорідні члени речення







19.

Поєднання однорідних слів у реченні за допомогою сполучників







20.

Узагальнення знань за темою «Речення. Однорідні члени речення»







21.

Перевірка знань з мови («Мова і мовлення». «Текст». «Речення».)







Слово. Значення слова. Частини мови

22.

Аналіз перевірної роботи. Слово. Значення слова







23.

Будова слова. Значущі частини слова. Розрізнення спільнокореневих слів і форм одного слова







24.

Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання твору на основі екскурсійного спостереження за природою «У парку золотім осіннім…»







25.

Поділ на групи слів, що належать до різних частин мови. Службові слова







Іменник (18 год)

26.

Повторення і узагальнення вивченого про іменник як про частину мови







27.

Іменники-синоніми, іменники-антоніми. Багатозначні іменники. Пряме і переносне значення слів – назв предмета







28.

Рід і число іменників







29.

Відмінювання іменників. Початкова форма іменника







30.

Розрізнення відмінків іменників з однаковими закінченнями







31.

Чергування кінцевих приголосних основи в іменниках різного роду в давальному і місцевому відмінках однини







32.

Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання письмового твору-опису за картиною К. Білокур «Соняшники».







33.

Чергування голосних у коренях іменників жіночого та чоловічого роду в однині







34.

Правопис закінчень іменників жіночого роду на

(-я) в родовому відмінку







35.

Правопис закінчень іменників чоловічого роду у родовому відмінку однини







36.

Правопис закінчень іменників жіночого і чоловічого роду в орудному відмінку однини







37.

Правопис закінчень іменників чоловічого роду з основою на в орудному відмінку однини







38.

Правопис закінчень іменників чоловічого роду в давальному і місцевому відмінках однини






39.

Правопис закінчень іменників у множині







40.

Урок розвитку зв’язного мовлення. Переказ тексту «Осінь за вікном чарівну казку пише»







41.

Перевірна робота. Аудіювання. Правопис закінчень іменників у множині.







42.

Уживання іменників з прийменниками в різних відмінках







43.

Перевірка знань з мови за розділом «Іменник».







Прикметник (21 год)

44.

Аналіз перевірної роботи. Повторення вивченого про прикметник







45.

Прикметники-синоніми, прикметники-антоніми. Пряме і переносне значення прикметників







46.

Спостереження за вживанням прикметників у текстах різних стилів: науковому і художньому







47.

Вправи на доцільне використання прикметників у мовленні







48.

Урок розвитку зв’язного мовлення. Пташка красна пір’ям, а людина – добрими словами. Твір-роздум







49.

Вправи на визначення роду і числа прикметників за іменниками







50.

Спостереження за зв’язком прикметників з іменниками в реченнях. Узагальнення знань про змінювання прикметників за родами і числами







51.

Перевірна робота. Диктант №2







52.

Аналіз перевірної роботи. Відмінювання прикметників. Таблиця відмінювання прикметників в однині







53.

Вправи на визначення відмінка прикметника в реченні







54.

Побудова сполучень слів і речень з прикметниками в різних відмінкових формах, введення їх у текст.







55.

Вимова і правопис прикметників із суфіксами -зьк, -ськ, -цьк







56.

Урок розвитку зв’язного мовлення. Перевірна робота. Письмовий переказ







57.

Уживання м’якого знака перед закінченням прикметників







58.

Вживання прикметників для всебічної характеристики предметів







59.

Форми давального і місцевого відмінків однини прикметників жіночого роду







60.

Відмінювання прикметників у множині







61.

Вправи на вживання різних відмінкових форм прикметників у множині







62.

Перевірна робота. Контрольне списування.







63.

Систематизація та узагальнення знання за розділом «Прикметник»







64.

Урок розвитку зв’язного мовлення. Порівняльний опис дерев. Складання казки за поданим планом і опорними словами «Пані Горобина та пані Ялина у зимовім лісі»







Числівник (6 год)

65.

Загальне уявлення про числівник як частину мови. Вимова і правопис найуживаніших числівників, уживання їх у мовленні







66.

Практичне засвоєння вимовляння і письма відмінкових форм окремих числівників







67.

Питання до кількісних і порядкових числівників







68.

Систематизація і узагальнення знань за розділом «Числівник».







69.

Перевірна робота. Диктант №3







70.

Урок розвитку зв’язного мовлення. Детальний переказ тексту з творчим завданням







71.

Поняття про займенник як частину мови. Спостереження за роллю різних займенників у тексті







72.

Особові займенники. Вживання особових займенників у текстах.







73.

Займенники 1-ї, 2-ї, 3-ї особи однини і множини







74.

Відмінювання особових займенників







75.

Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання тексту-міркування на основі прочитаного оповідання В. Сухомлинського «Співуча пір’їнка»







76.

Вживання займенників з прийменниками







77.

Побудова сполучень слів і речень із займенниками в різних формах. Вправи на використання займенників для зв’язку речень у текстах. Удосконалення текстів шляхом використання займенників замість лексичних повторів







78.

Перевірка знань з мови «Числівник», «Займенник»







Дієслово (20 год)

79.

Аналіз перевірної роботи. Повторення вивченого про дієслово (питання, значення, роль у реченні, зв'язок з іменниками)







80.

Дієслова-синоніми, дієслова-антоніми, багатозначні дієслова. Вживання дієслів у прямому і переносному значеннях







81.

Особливості речень з однорідними присудками







82.

Урок розвитку зв’язного мовлення. Написання твору «Зима»







83.

Роль дієслів у текстах розповідного та описового характеру







84.

Неозначена форма дієслова (початкова форма)







85.

Змінювання дієслів за часами







86.

Змінювання дієслів за часами. Усний твір







87.

Дієслова теперішнього часу







88.

Урок розвитку зв’язного мовлення. Стислий переказ тексту.







89.

Дієслова майбутнього часу







90.

Правопис особових закінчень дієслів 1-ї особи







91.

Правопис особових закінчень дієслів 2-ї особи







92.

Правопис особових закінчень дієслів 3-ї особи







93.

Перевірна робота. Диктант №4







94.

Урок розвитку зв’язного мовлення. Перевірна робота. Письмовий переказ







95.

Дієслова минулого часу







96.

Дієслова на -ся (-сь)







97.

Повторення вивченого про дієслова







98.

Перевірка знань з мови («Дієслово»)







Прислівник (12 год)

99.

Аналіз перевірної роботи. Поняття про прислівник як частину мови (значення, питання, роль у реченні, зв'язок з дієсловами)







100.

Урок розвитку зв’язного мовлення. Стислий письмовий переказна оповідання В. Сухомлинського «Усмішка»







101.

Роль прислівників-синонімів у мовленні







102.

Роль прислівників-антонімів у мовленні







103.

Перевірна робота. Контрольне списування.







104.

Перевірна робота. Аудіювання.







105.

Однорідні другорядні члени речення, виражені прислівниками







106.

Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання твору-міркування «Що таке доброта?»







107.

Роль однорідних членів речення, виражених прислівниками







108.

Роль прислівників у художніх і науково-популярних текстах







109.

Правопис найуживаніших прислівників







110.

Систематизація та узагальнення вивченого про прислівник







Повторення і узагальнення вивченого у 1-4 класах (9 год)

111.

Систематизація і узагальнення знань. Повторення і закріплення вивченого.







112.

Систематизація і узагальнення знань. Повторення і закріплення вивченого.







113.

Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання текстів-інструкцій.







114.

Систематизація і узагальнення знань. Повторення і закріплення вивченого.







115.

Систематизація і узагальнення знань. Повторення і закріплення вивченого.







116.

Систематизація і узагальнення знань. Повторення і закріплення вивченого.







117.

Систематизація і узагальнення знань. Повторення і закріплення вивченого.







118.

Систематизація і узагальнення знань. Повторення і закріплення вивченого.







119.

Систематизація і узагальнення знань. Повторення і закріплення вивченого.







Каталог: files -> articles
articles -> Концепція розвитку корпоративного управління в україні вступ
articles -> Африка. Геологічна будова. Корисні копалини. Клімат. Флора і фауна
articles -> Кондитерські вироби функціонального і лікувально-профілактичного призначення
articles -> Звіт про науково-дослідну роботу Аналіз телекомунікаційного ринку України за 2002-2006 роки (договір №8/2006-24) Заст директора ундіз, к т. н., с н. с. В. Михайлов Заст начальника нв-24
articles -> Інтелектуальний капітал
articles -> Путівник професій державно-територіальних служб
articles -> Як навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка