Особливості організації навчально-виховної діяльності молодших школярів у межах медико-педагогічного проекту «Гармонія інтелекту та здоров’я»



Скачати 15,13 Kb.
Дата конвертації11.03.2019
Розмір15,13 Kb.

Особливості організації навчально-виховної діяльності молодших школярів у межах медико-педагогічного проекту «Гармонія інтелекту та здоров’я»

  • ПіснеЗнайка”

План:

  • нормативно-перавове забезпечення проекту “Гармонія інтелекту та здоров’я”;
  • концептуальні засади проекту;
  • навчально-методичне забезпечення проекту.

Мета:

  • розкрити суть концептуальних засад медико-педагогічної технології “ПіснеЗнайка”;
  • змоделювати шляхи реалізації мети, стратегії та завдань проекту;
  • визначити пріоритети у роботі з батьками і громадськістю у створення відповідних умов гармонійного розвитку дітей.

Навча́ння

  • — це організована, двостороння діяльність, спрямована на максимальне засвоєння та усвідомлення навчального матеріалу і подальшого застосування отриманих знань, умінь та навичок на практиці.
  • інноваційне навчання;
  • пояснювально-ілюстративне (традиційне) навчання

ПОЯСНЮВАЛЬНО-ІЛЮСТРАТИВНЕ (ТРАДИЦІЙНЕ) НАВЧАННЯ

  • пізнавальна діяльність має репродуктивний характер;
  • наочний характер сприйняття;
  • запам'ятовування знань свідоме;
  • відтворення знань репродуктивне (переказ своїми словами);
  • практичне застосування знань відбувається за зразком, за готовою інструкцією.

ІННОВАЦІЙНЕ НАВЧАННЯ:

  • процес створення, поширення й використання нових засобів (нововведень) для розв'язання тих педагогічних проблем, які до цього розв'язувались по-іншому.
  • ІННОВАЦІЙНЕ
  • НАВЧАННЯ
  • «…не так вже важливо чогось вчити дітей, як важливо створити ситуацію, в якій дитина просто могла б вчитися сама і робила б це із задоволенням...»
  • Джон Дьюї

Інноваційні підходи у навчанні молодших школярів

  • використання інтерактивних методів навчання на навчальних заняттях;
  • навчання за інноваційними проектами (“Росток”, “Гармонія інтелекту та здоров’я”, “1 учень 1комп’ютер”, “Інтелект України”);
  • упровадження інтерактивних технологій навчання (“Розвивальне навчання”, ігрові технології).

“ПіснеЗнайка” – інноваційна медико-педагогічна технологія

  • рухова активність у структурі уроку;
  • збереження здоров’я за рахунок зниження навантаження;
  • використання арт-терапії (лікування та профілактичні дії засобами мистецтва);
  • полегшення адаптаційного періоду шкільних навантажень;
  • взаємозв’язок між дошкільною освітою та початковою ланкою.

"Там, де слова безсилі, найкрасномовніше промовляє музика…"

  • "Там, де слова безсилі, найкрасномовніше промовляє музика…"
  • П.І.Чайковський.

Девіз технології:

  • НАВЧАЄМО,
  • ЗБЕРІГАЮЧИ ЗДОРОВ’Я
  • Хвороби
  • сучасності
  • 1
  • Ортопедична паталогія
  • Дисгармонійний фізичний розвиток
  • 2
  • 3
  • Психічні порушення
  • Серцево-судинна система
  • 4
  • 5
  • Захворювання лор органів

Забезпечення проекту “Гармонія інтелекту та здоров’я”

  • Закон України “Про загальну середню освіту”;
  • Наказ МОН України №1028 від 10.11.2008 р. “Про впровадження медико-педагогічного проекту “Гармонія інтелекту та здоров’я”;
  • Державний стандарт початкової загальної освіти. 2005 р.;
  • Програми для середньої загальноосвітньої школи. 1 – 4 класи. 2006 р.;
  • Програма реалізації медико-педагогічного проекту “Гармонія інтелекту та здоров’я” на 2008-2016 р.р. (додаток 3 до наказу МОН України від 10.11.2008р №1028);
  • Навчально-методичне забезпечення

Автор проекту та науковий керівник:

  • Яновська Наталія Миколаївна, кандидат медичних наук, президент Міжнародного інноваційного центру гармонійного розвитку людини м. Київ.

Мета проекту:

  • створення умов для фізичного, духовного здоров’я, психологічного комфорту та соціального благополуччя дітей.
  • Шляхи реалізації:
  • визначення пріоритету особистісно орієнтованого навчання як основного чинника гармонійного розвитку дитини;
  • утвердженння свідомого ставлення та громадянської відповідальності за власне здо-ров’я.

«ПіснеЗнайка»

  • «ПіснеЗнайка»
  • – це крок до навчання, який базується на співпраці вчителя і учнів, спільному пізнанні світу, відкидає
  • «педагогічне насильство»,
  • авторитарне керівництво навчальним процесом у початковій школі
  • Психофізіологічні можливості людського організму

Аудіал

  • має домінантну слухового каналу сприйняття – він повинен чути інформацію

Кінестетик

  • обов’язково під час навчання повинен рухатись

Візуал

  • для сприйняття і запам’ятовування потрібно бачити об’єкт знань

Чує Рухається

  • Чує Рухається
  • Навчання та виховання
  • за ПіснеЗнайкою
  • Бачить об’єкт знань

Методика упровадження:

  • З чого почати?
  • уроки образотворчого мистецтва, трудового навчання, динамічні паузи на уроках, перервах.
  • Що далі?
  • уроки математики та природознавства.
  • Місце на уроці?
  • 5-10 хв.

Навчально-методичне забезпечення проекту

  • Навчально-методичне забезпечення проекту
  • “Гармонія інтелекту та здоров’я”

Природознавство

  • “Всесвіт”
  • 1-6 класи;
  • базові знання з природознавства;
  • тексти пісень та ілюстрації;
  • інформація енциклопедичного характеру.
  • “Чарівний світ чисел”
  • 1-4 класи;
  • поняття цифри і числа….додавання і віднімання у межах 20;
  • тексти пісень та ілюстрації;
  • робочий зошит.

Всесвіт Мовлення, читання, мова (електронний ресурс)

  • мовленнєвий розвиток;
  • навичка швидкого цілісного читання;
  • цілісне сприйняття слів як окремих об’єднаних одиниць.

ЧАРІВНИЙ СВІТ ЧИСЕЛ

  • навчально корекційний посібник для дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладів;
  • альбом ілюстрацій;
  • математична гра;
  • CD диск;
  • DVD диск.

ЧАРІВНИЙ СВІТ ЧИСЕЛ (доповнене видання)

  • інтегрований навчально корекційний посібник гармонійного розвитку дитини у ІІІ частинах;
  • CD диск;
  • DVD диск.

ВСЕСВІТ

  • ознайомлювальна брошура для батьків, педагогів, вчителів;
  • енциклопедія для дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладів І та ІІ частина;
  • CD диск;
  • аудіо касета;
  • DVD диск.

Метод “Шести капелюхів”

  • ПіснеЗнайка
  • оптимізм
  • емоції
  • інформація
  • підбиття підсумків
  • ріст, прогрес
  • негатив, ризики
  • WWW.pesneznaika.com.ua
  • Автор проекту Яновська Наталія Миколаївна,
  • кандидат медичних наук, президент Міжнародного інноваційного центру гармонійного розвитку людини м. Київ.

Каталог: Files -> downloads
downloads -> Урок 2 Тема. Архітектура кам'яний літопис століть
downloads -> Уроках «Художньої культури»
downloads -> Науковий керівник : учитель стасюк о. С. Консультанти: батьки, бібліотекар, вчитель географії
downloads -> Реферат з основ корекційної педагогіки та спеціальної психології на тему: Психолого-педагогічна допомога сім'ям, які мають дітей з порушенням у розвитку
downloads -> Образотворче мистецтво
downloads -> Чернігівська міська централізована бібліотечна система
downloads -> Особливості розвитку культури Галицько – Волинської держави
downloads -> Визначні місця України краю незвіданих красот
downloads -> Розрахунок сил І засобів по ліквідації нс


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка