«Особливості виховної роботи з важковиховуваними дітьми»



Сторінка1/7
Дата конвертації03.11.2018
Розмір1,41 Mb.
  1   2   3   4   5   6   7
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

УМАНСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ

ІМЕНІ ПАВЛА ТИЧИНИ

ФАКУЛЬТЕТ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ

КАФЕДРА ВИХОВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ТА

ПЕДАГОГІЧНОЇ ТВОРЧОСТІ

«Особливості виховної роботи з

важковиховуваними дітьми»

Матеріали Всеукраїнського науково-практичного семінару

10 березня 2016 року

УМАНЬ – 2016

УДК 37.04 (063)

ББК 74.200. 44я 43

О-75

Відповідальний редактор:

Макарчук В. В. кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри виховних технологій та педагогічної творчості Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини.

Редакційна колегія:

Безлюдний О. І. – доктор педагогічних наук, професор, ректор Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини;

Сокирська В. В. – кандидат історичних наук, професор, проректор з наукової роботи та міжнародного співробітництва Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини;

Якимчук Б. А.кандидат психологічних наук, професор, декан факультету початкової освіти Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини;

Добридень А. В. – кандидат педагогічних наук, доцент кафедри виховних технологій та педагогічної творчості Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини;

Коломієць Н. А. – кандидат педагогічних наук, доцент кафедри виховних технологій та педагогічної творчості Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини;

Резніченко І. Г. – кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри виховних технологій та педагогічної творчості Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини;

Дзюбенко І. А. – викладач кафедри виховних технологій та педагогічної творчості Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини;

Житнухіна К. П. – викладач кафедри виховних технологій та педагогічної творчості Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини.

Рецензенти:

Комар О. А. доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри фахових методик та інноваційних технологій у початковій школі Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини.

Коберник Г. І. – кандидат педагогічних наук, доцент кафедри теорії початкового навчання Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини.
Рекомендовано до друку вченою радою факультету початкової освіти

Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

(протокол № 7 від 28 січня 2016 р.)
О-75 Особливості виховної роботи з важковиховуваними дітьми: зб. наук. праць за матеріалами Всеукраїнського наук.-практ. семінару, 10 березня 2016 р. / відп. ред. В.В.Макарчук. – Умань : ФОП Жовтий, 2016. – 75 с.
До збірника увійшли тези учасників Всеукраїнського науково-практичного семінару, в яких науковці розглядають актуальні питання щодо виховної роботи з важковиховуваними дітьми, висвітлюють результати наукових досліджень у галузі педагогічних наук.

Автори опублікованих матеріалів несуть повну відповідальність за достовірність наведених фактів, цитат, статистичних даних, власних імен та інших відомостей.


УДК 37.04 (063)

ББК 74.200. 44я 43

© Уманський державний педагогічний університет



імені Павла Тичини, 2016



ЗМІСТ







Алексєєнко Ю. В., Добрянська Н. В. Вирішення конфліктів у навчальному закладі як профілактика девіантної поведінки учнів………………………………………………………………………

Бостан А. В. Способи подолання «важковиховуваності» серед учнів загальноосвітніх навчальних закладах………………………………….

Голуб О. В. Сучасні підходи співпраці вчителя початкової школи з батьками важковиховуваних учнів………………………………….….

Данило С. Ю. Психологічні умови ефективновсті застосування виховної роботи з важковиховуваними дітьми…………………………

Дзеціна М. В. Поняття «важковиховуваність» у вітчизняній психолого-педагогічній літературі……………………………………….

Дзюбенко І. А. Формування компетентностей студентів для ефективної роботи з важковиховуваними дітьми.……………………..

Дідушенко Л. О. Моральні та психологічні особливості важковиховуваних дітей………………………………………………….

Добридень А. В. Соціально-педагогічна робота із дезадаптованими дітьми………………………………………………………………………

Житнухіна К. П. Трактування поняття «важковиховуваність» у дослідженнях педагогів ХІХ– ХХ століття……………………………

Журавко Т. В. Проблема відхилень у поведінці учнів підліткового віку………………………………………………………………………….

Заїка О. Я. Музикотерапія як засіб впливу на психіку та емоційний стан «виняткових» дітей …………………………………………………


Заїченко Г. В. Напрями корекційної роботи з важковиховуваними дітьми……………………………………………………………………..

Коломієць Н. А. Погляди В. О. Сухомлинського на виховання «важких дітей»……………………………………………………………

Михайлова ГД. Формування правової культури як пріоритетний напрям роботи з важковиховуваними учнями………………………..

Моргай Л. А. Організація роботи сучасного педагога з важковиховуваними учнями…………………………………………….

Ольховецький С. М. Психологічна адаптація «важковиховуваних» підлітків……………………………………………………………………

Ольховецький В. С. Детермінанти формування самооцінки……….

Піддубна В. М. Умови ефективного впливу на важковиховуваних підлітків……………………………………………………………………

Резніченко І. Г. Причини появи важковиховуваних дітей…………..

Роєнко С. О. Робота соціального працівника із педагогічно-занедбаними дітьми………………………………………………………

Рябокінь А. В. Сутність понять «важковиховувані» та «педагогічно-занедбані» діти……………………………………………………………



5
8
11
13
15
18
20
22
25
27
30
33
35
38
41
44

46
48

50
53
56





Савченко О. Д. Проблема появи та профілактика «важковиховуваності»……………………………………………………

Середа Л. О. Психологічні умови ефективності застосування виховної роботи з важковиховуваними дітьми……………………….

Тищенко Л. В. Основні причини виникнення важковиховуваності у дітей……………………………………………………………………….

Тітаренко С. А. Психолого-умови подолання невпевненості у дітей дошкільного віку………………………………………………………….

Толкачова А. С. Гурткова робота як одна із форм позаурочної діяльності вихованців шкіл-інтернатів………………………………….

Чорноус  О. П. Причини важковиховуваності дітей…………………..

Шауренко А. В. Особливості педагогічної роботи з дезадаптованими підлітками…………………………………………………………………




59
61
63
65
68

70
72






Каталог: attachments -> article -> 121
article -> План роботи методичного осередку вчителів-предметників природничо-математичних наук на 2015/2016 навчальний рік
article -> Рішення щодо оцінювання навчальних досягнень учнів курсів за вибором приймається навчальним закладом
article -> Получение патента на полезную модель
121 -> Поема «Божественна комедія» філософсько-художній синтез середньовічної культури
121 -> Безпека в Інтернеті
121 -> Поема «Божественна комедія» філософсько-художній синтез середньовічної культури
121 -> Двадцяте лютого Класна робота
121 -> Тема. Рослина — живий організм. Фотосинтез як характерна особливість рослин. Мета. Освітня
121 -> Середовище редактора презентацій. Ознайомлення з програмою


Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3   4   5   6   7


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка