Освітній проект «Роль прогулянки у всебічному розвитку дітей» Мета проекту




Скачати 49,67 Kb.
Дата конвертації28.10.2018
Розмір49,67 Kb.
ОСВІТНІЙ ПРОЕКТ

«Роль прогулянки у всебічному розвитку дітей»
Мета проекту: підвищити психолого-педагогічну культуру батьків щодо уявлення про роль прогулянки на свіжому повітрі у всебічному розвитку дітей в умовах сім’ї.
Завдання проекту:

  • Підвищити ефективність педагогічної просвіти батьків щодо проведення прогулянок, які забезпечать повноцінний розумовий і фізичний розвиток дитини.

  • Активізувати інтерес батьків до організації прогулянок з дітьми вдома в різні пори року на свіжому повітрі.

  • Залучити батьків до фізичного розвитку дітей засобами рухової активності, художньо-мовленнєвої діяльності.

  • Спонукати батьків до організації прогулянки з дітьми в цікавій і привабливій формі.

  • Розширити уявлення батьків про роль прогулянки, перебуваючи на свіжому повітрі; вона позитивно впливає на обмін речовин, сприяє підвищенню апетиту, робить загартовуючий ефект.

  • Збагатити виховний досвід батьків з зазначеної теми.

Учасники проекту: батьки, педагоги, діти.
Очікувані результати: розуміння батьками того, що прогулянки є надійним засобом зміцнення здоров’я і профілактики втомлення. Вони забезпечують повноцінний розумовий і фізичний розвиток дитини. Прогулянка – це елемент режиму, який дає можливість задовольнити свої потреби в русі.
Тривалість проекту: 1 місяць (01.10.14 р.– 30.10.2014р.)

ЕТАПИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОЕКТУ

ПІДГОТОВЧО-ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП:

Мета:

  • Обґрунтувати доцільність створення проекту та його пізнавальне значення для батьків і дітей;

  • Через анкетування, опитування, спілкування виявити рівень обізнаності батьків щодо значення проведення прогулянок з дітьми на свіжому повітрі в умовах сім’ї у вихованні та розвитку дітей; виявити потреби батьків щодо підвищення інтересу до визначеної проблеми;

  • Провести організаційну роботу щодо підготовки до реалізації проекту.

РОБОТА З БАТЬКАМИ:



  • Анкетування батьків з метою виявлення знань про цінність організації прогулянок з дітьми вдома в різні пори року на свіжому повітрі; виявлення потреб і інтересів сім’ї щодо запропонованої проблеми.

  • Діагностичні бесіди з батьками щодо визначення рівня усвідомлення батьків значення прогулянки на свіжому повітрі для розвитку дитини.

  • Пошук і аналіз спеціальної літератури, Інтернет - джерел для використання в роботі з дітьми з зазначеної проблеми.

  • Підбір для батьків в, загадок, віршів, прислів’їв, приказок, уривків.

  • Розучування народних ігор, рухливих ігор.

  • Підбір різноманітних вправ для дітей.

РОБОТА З ДІТЬМИ



  • Бесіда про улюблені прогулянки на свіжому повітрі разом з сім’єю.

  • Полілог: «Дари природи»

  • Бесіда на тему: «На прогулянці», «Ігри вдома на прогулянці»


ПРАКТИЧНИЙ ЕТАП

Мета:

  • познайомити батьків з завданнями фізичного розвитку дітей старшого дошкільного віку;

  • залучити батьків до цільових екскурсій, прогулянок, з метою всебічного розвитку дитини, вихованню в нього позитивних якостей, розвитку м’язів, укріпленню нервової системи, розвитку логічного мислення, мовлення, вихованню у дітей любові до праці;

  • підвести батьків до елементарного розуміння та значення прогулянки у фізичному та пізнавальному розвитку дітей старшого дошкільного віку, чим можна займатися під час прогулянки з дитиною.

РОБОТА З БАТЬКАМИ



  • Інформаційний аркуш: «Завдання з фізичного розвитку дітей старшого дошкільного віку».

  • Консультація «Значення прогулянки у фізичному та пізнавальному розвитку дітей старшого дошкільного віку. Чим можна займатися під час прогулянки з дитиною»

  • Анкетування «Загальні відомості про дитину та методи виховання в родині».

  • Практикум «Спортивні ігри та вправи на прогулянці».

  • Порадник для батьків «Як прогулянка впливає на розвиток дитини?»

  • Інформаційний стенд «Щоб росли дошкільнята здоровими»

  • Фотовиставка «Природа – наш добрий друг».

  • Уроки Айболита «Безпека в лісі»

  • Школа здорової сім’ї

  • День відкритих дверей

  • Консультація «Як провести вихідні дні?»

  • Пам’ятка для батьків «Прогулянка з дітьми в природу»

  • Рекомендації для батьків «Радимо прочитати, вивчити, розучити, організувати …»

  • Пограймо «Ігри в лісі»

РОБОТА З ДІТЬМИ



  • Ознайомлення народними прикметами, за якими можна передбачити погоду з тваринами і рослинами «барометрами».

  • Виставка дитячих малюнків «Я з татом на прогулянці» (або з мамою).

  • Ярмарок «Осінь чарівниця»

  • Пошуково-дослідницька робота «Чи є рідина в овочах і фруктах?»

СПІЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ

  • Виготовлення батьками разом зі своїми дітьми поробок з дарів природи.


АНАЛІТИКО-ПІДСУМКОВИЙ ЕТАП

Мета:

  • спонукати батьків до обміну досвідом сімейного виховання щодо проведення прогулянок з дітьми в природу;

  • визначити результативність проекту.

РОБОТА З БАТЬКАМИ

  • Обмін досвідом сімейного виховання: перегляд батьками домашнього відео «На прогулянці».

  • Творча майстерня «Виготовлення квітів з різних матеріалів».

  • Гра для веселої компанії «Твістер».

РОБОТА З ДІТЬМИ



  • Цільова прогулянка до скверу по вулиці Шевченко.

  • Виставка-презентація «Таємниці неживої природи»

  • Маршрутна гра «Країна Ельфів».

СПІЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ



  • Фотовиставка «Веселі походи малюків і їхніх батьків».

  • Творча майстерня за участю батьків і дітей «Іграшка-вертушка».

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ



  1. Лучиг М.В. Прогулки с детьми в природу. – М.: Просвещение, 1969, - с. – 5-39.

  2. Романюк І. «Перспективне планування освітньої роботи вихователя» . // Дошкільне виховання. – 2013. - №5 – с.10-14.

  3. Стефаров П.А. Времена года. – Харьков «Прапор», 1987, - с. – 104-120.

  4. Теленчи В.И. Гигиенические основы воспитания детей от 3 до 7 лет на прогулке. – М.: Просвящение, 1987. – с. – 19.

  5. Щербаков К.Г. , Григоренко П.І. У сім’ї росте дитина. – К.: Освіта, 1995. – с. – 225.


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка