Павловича Анатолія Афанасійовича Загальні відомості про вчителя



Дата конвертації03.11.2018
Розмір7,58 Kb.

З досвіду роботи вчителя математики загальноосвітньої школи І-ІІІ ступеня с. Павлівка Іваничівського району Волинської області Павловича Анатолія Афанасійовича


Загальні відомості про вчителя



Дата народження 09. 07.1969

Освіта вища, Луцький державний педагогічний інститут

Спеціалізація вчитель фізики та математики

Стаж роботи 24 роки

Кваліфікаційна категорія вища

Звання  старший учитель

Підвищення кваліфікації 2016 р.


Головною потребою кожного школяра мають стати праця, самостійна думка, відкриття істини.”

В.О.Сухомлинський

Моє педагогічне кредо

Методична проблема

“ Шляхи і методи активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках математики”


Тема: «Створення відповідного навчально-виховного простору для активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках математики»

Мета: «Активізувати пізнавальноу діяльность учнів на уроках математики в процесі використання різноманітнітних форм та методіва»

Модель діяльності вчителя:

Завдання

Формувати в учнів математичні знання та вміння

шляхом активізації пізнавальної діяльності на уроках математики

та в позаурочний час

Сприяти інтелектуальному розвитку учнів, їхньому

логічному мисленню, пам’яті, умінню аналізувати,

синтезувати, узагальнювати

Вчити учнів самостійно здобувати математичні знання з

метою їх реалізації у повсякденному житті, під час

вивчення інших предметів та у подальшому навчанні

Формувати ціннісне ставлення особистості

до здобуття знань

Розвинути творчу і креативну особистість можна, якщо вона є:


Учень

Талановита особистість

Здатною до самореалізації

Повноцінна особистість

Суб'єктом навчальної діяльності

Субєктом самовдосконалення



Суспільноактивною особистістю

Працювати потрібно так, щоб дітям біля тебе було комфортно

Урок алгебри у 8 класі по темі «Функція у=х2, її графік і властивості»

Яка перерва, якщо в нас така цікава задача

Індивідуальна робота на уроці геометрії 8 клас


Розробка календарного та поурочного планування

Виготовлення технологічних карток для учнів

Підготовка запитань і завдань для забезпечення емоційної готовності, актуалізації суб’єктного досвіду

Створення картотеки прийомів, що забезпечують діяльнісну основу навчання

Підготовка запитань і завдань для тематичного оцінювання

Методичне забезпечення

Розробка тематичного навчально-практичного посібника

Сучасний урок:

  • Глибокі теоретичні знання
  • Ретельна підготовка уроку
  • Творчий підхід вчителя
  • ЕФЕКТИВНИЙ УРОК

Наскільки я люблю свою роботу ♥


Каталог: img -> articles -> file
file -> Районний семінар учителів іноземної мови метод мовного портфоліо
file -> Про реалізацію І етапу дослідно-експерементальної діяльної роботи в Навчально-виховному комплексі «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1-гімназія»
file -> Самоосвіта вчителів української мови та літератури
file -> Презентація досвіду роботи учителя англійської мови нвк “зош І-ІІІ ступенів №1 – гімназія” смт іваничі гуліти майї олегівни
file -> Дієприкметник презентація- посібник учителя української мови та літератури Бенев’ят Н. Г. Мета уроку : актуалізувати опорні знання з теми “ Дієприкметник”, розвивати логічне мислення, пам'ять, увагу, навики самостійної роботи
file -> Освіта Вища педагогічна, Луцький державний педагогічний інститут ім. Лесі Українки (1987р.)
file -> Стаж педагогічної роботи 24 роки Загальні відомості
file -> Урок -рольова гра «аукціон» Тема. Додавання двоцифрових чисел без переходу через десяток. Розв’язання задач


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка