Педагогічне есе Чому я вчитель?Школа-це моє життя,яке не стоїть на місці. Тут усе вирує,кипить,крутиться-якщо,звичайно,докласти певні зусилля. Очі,що горять,здивовані й захоплені вигуки,радісні посмішки,зосереджений погляд



Скачати 11,78 Kb.
Дата конвертації20.11.2018
Розмір11,78 Kb.
  • Презентація досвіду роботи класного керівника
  • Томашгородської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів №3
  • Педагогічне есе
  • Чому я вчитель?Школа-це моє життя,яке не стоїть на місці. Тут усе вирує,кипить,крутиться-якщо,звичайно,докласти певні зусилля. Очі,що горять,здивовані й захоплені вигуки,радісні посмішки,зосереджений погляд. Це все так мені подобається! Хочеться це все бачити й чути якомога частіше, і стараєшся,шукаєш,щось придумуєш… Бувають розчарування,не сперечаюся. Але що це за життя без труднощів,без проблем?
  • Чому я вчитель?Неможливо дати на це питання однозначної відповіді. Але я точно знаю-ніким іншим я не стала б працювати! Завтра буде новий шкільний день,і ось уже завтра в класі на мене знову дивитимуться очі моїх дітлахів.
  • Чому я вчитель?Я просто люблю свою роботу. Адже мене підтримує найбільша сила-серця моїх учнів.
  • Народилася 17 лютого 1978 року в смт Томашгород Рівненської області. У 2001 році закінчила Рівненський державний гуманітарний університет за спеціальністю «Вчитель початкових класів та біології»
  • Про себе
  • Освіта: вища Стаж роботи: 17 років Спеціаліст І категорії Курси: 1.За програмою Intel «Навчання для майбутнього» 2.З підготовки педагогічних кадрів до використання інформаційних технологій в електронному освітньому середовищі Друковані праці: 1.Посібник «Пам’ятники тваринам. З великою повагою до друзів наших «молодших»…»
  • 2. Посібник «Позакласні заходи екологічного спрямування»
  • 3. Посібник «Бути здоровим – природне прагнення кожної людини»
  • На мою думку, діяльність класного керівника дуже цікава, багатогранна, трудомістка. Вона пов’язана з непередбаченими труднощами, невдачами, навіть розчаруваннями, а іноді – з безсонними ночами, сльозами… Все це так. Але коли бачиш, як на твоїх очах виростає людина, як збагачується її духовний світ, як дитина починає усвідомлювати своє місце в житті, а у вирішенні проблем шукає підтримки в тебе і вдячна за це, забуваєш про прикрощі і безсонні ночі, а душу наповнює почуття глибокого задоволення. Сподіваюсь, що моя любов зігріє їх серця та торкнеться дитячих душ.
  • Моє педагогічне кредо:
  • Талант в дитині кожній, як зернятко,
  • Знайдіть його і дайте прорости.
  • Дар той у неї від матусі й татка,
  • А ми вже мусимо його знайти!
  •  
  • Він колосом могутнім в простір злине,
  • Порадує усіх і збагатить.
  • Або ж ще при корінні згине
  • І згуби тої вам вже не простить...
  •  
  • Знайдіть його і людям подаруйте,
  • Допоможіть пробитися на світ.
  • Усіх отим талантом зачаруйте
  • Сьогодні, завтра, через сотню літ...
  • Посміхатись! Без учительської посмішки гасне в житті учнів
  • світло радості пізнання, тануть любов і прагнення.
  • Любити дітей, любити кожну дитину від усього серця.
  • Бути оптимістом щодо будь-якої дитини в будь-яких випадках.
  • Постійно шукати в дитині багатство її душі.
  • Завжди поспішати до дітей, радіти кожній зустрічі з ними.
  • Основні вимоги до своєї особистості,
  • як класного керівника
  • Науково-методична проблемна тема
  • Ціннісне ставлення особистості до природи
  • Моя мета:
  • Виховання і розвиток вільної, талановитої, фізично здорової особистості, збагаченої науковими знаннями, готової до творчої діяльності.
  • Задачі:
  • Робота класного керівника
  • Створення учнівського колективу
  • Виховні заходи
  • Екскурсії
  • Напрями виховної роботи:
  • Навчальна діяльність
  • Фізичне виховання і здоровий спосіб життя
  • Трудова діяльність
  • Пізнавальна діяльність і естетичне виховання
  • Національно-патріотичне виховання
  • Громадянське виховання
  • Превентивне виховання
  • Духовно-етичне і правове виховання
  • Стиль стосунків з дітьми:
  • • Не забороняти, а направляти;
  • • Не змушувати, а переконувати;
  • • Не командувати, а організовувати;
  • •Не обмежувати, а надавати свободу вибору.
  • «Україна – єдина країна»
  • Перший урок
  • Робота з обдарованими дітьми
  • Навчаючи інших, вчуся сама
  • Позакласна робота
  • Дослідження біорізноманіття рідкісної флори і фауни “Надслучанської Швейцарії “
  • Участь у майстер-класі з рукоділля
  • (валяння вовни)
  • Дослідження різноманіття місцевої
  • флори і фауни
  • Методична робота
  • "Якщо людина щодня робитиме свою справу, попри все, життя зміниться на краще. А сухе дерево, якщо його поливати щодня, зацвіте".
  • Рецепт учительської молодості:
  • Систематично вживай бальзам мудрості, коктейль творчості, каву бадьорості, відвар пунктуальності, настій терпимості, екстракт людяності. Приймай зранку та ввечері і будеш вічно молодим, учителю.
  • Дякую за увагу! Тепла вашій домівці й затишку вашій душі!


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка