Перший урок 2016-2017 н р. «Люблю я всім серцем свою Україну, і нею пишаюсь, і нею горджусь…»



Скачати 85.58 Kb.
Дата конвертації26.10.2018
Розмір85.58 Kb.
Категорія розробки: початкова школа

Тема: Перший урок 2016-2017 н.р. «Люблю я всім серцем свою Україну, і нею пишаюсь, і нею горджусь…» (Урок-фото-квест для учнів 4 класу)
Автор: Деркач Лариса Василівна,

заступник директора з НВР

Решетилівської загальноосвітньої

школи І ступеня

Решетилівської районної ради
Очікувані результати:

Формування в учнів ключових компетентностей:


  • вміння вчитися: вчити учнів розуміти поняття «батьківщина», «держава», «незалежність», «державні символи», «видатні українці»;

  • загальнокультурних: формувати уміння дотримуватися норм мовленнєвої культури під час спілкування та роботи в команді;

  • інформаційно-комунікативних: навчати учнів аналізувати потрібну інформацію; за допомогою електронних пристроїв (смартфонів, планшетів) виконувати конкретні завдання;

  • здоров’язбережувальних: раціонально планувати час, дотримуватися санітарно-гігієнічних норм під час уроку та при виконанні певних завдань;

  • соціальних: продуктивно співпрацювати в групі, проявляти ініціативу, вболівати за команду.


Формування в учнів предметних компетентностей:

  • навчальних: продовжувати формувати в учнів поняття «гімн», «герб», «прапор», «незалежність»;

  • розвивальних: сприяти розвитку усного мовлення учнів, критичного мислення, умінню чітко формулювати та лаконічно висловлювати власну думку для спільного виконання завдання;

  • виховних: виховувати любов до рідної землі, мови, почуття гордості за історичне минуле та героїчне сьогодення нашої країни.


Тип уроку: фото-квест
Обладнання:  відеоролик «Україна – мій дім»», карта для проведення фотоквесту, програми, конверти із завданнями для команд для кожного квесту, смартфони, планшети для виконання завдань, проектор, ноутбук (для демонстрації ролика та підведення підсумків – демонстрації фото як підсумку фотоквесту), синьо-жовті стрічки на руках учнів, папір, маркери.
Хід проведення

І. Вступне слово вчителя

- Дорогі діти, дуже рада вас бачити після літнього відпочинку здоровими, загорілими, веселими та дорослішими. Сьогодні свою першу зустріч ми присвятимо важливій темі – 25-річчю незалежності України, яке наш народ відзначав 24 серпня; любові до рідної землі, гордості за її людей.

Прочитайте тему уроку. Доведіть мені, мої дорогі маленькі українці, що ці слова є вашими особистими переконаннями.

(Відповіді учнів)

- Про красу та велич нашої країни написано багато книг, полотен, створено фільмів. Переглянемо ролик, який надихне нас на подальшу роботу.


(Перегляд відео за посиланням https:// www. youtube. com/watch?v = Pu 8tL 3pt XRM)
ІІ. Мотивація діяльності учнів.

- Пропоную наш перший урок провести у формі фотоквесту.

Це цікаве та захоплююче змагання, результатом якого будуть тематичні фото, які ви зробите за допомогою своїх мобільних телефонів або планшетів.

Завдання квесту включатимуть у себе розуміння понять «Батьківщина», «мала батьківщина», «держава», відповіді на питання про історію, символи, видатних людей України, а також спонукатимуть вас до швидкої реакції, правильних відповідей, злагодженої роботи в команді.

Виконавши всі завдання гри, ми переконаємось, що багато знаємо про свою державу, пишаємось нею та будемо прославляти її.
ІІІ. Ознайомлення з умовами проведення фотоквесту.
Загальна інформація
1.Фотоквест - це змагання фотографів в умовах часових та тематичних рамок.
2. Фотоквест проводится для організації активної інтелектуальної роботи та одночасно й творчого відпочинку; підвищення майстерності робити фото на задану тему; для розвитку творчих здібностей учасників;популяризації й розвитку нового виду змагань.

Виконати квест - зробити фото відповідно до завдання.
Квест-лист – паспорт команди, який містить список квестів, місце фінішу

Квестер – учасник змагань, який згодний з Правилами квесту.



Участь у фотоквесті:

1. До участі у змаганнях допускаються команди, у складі яких не більше 5 учасників.

2. Участь можлива з будь-якими моделями телефонів, планшетів, за допомогою яких можна зробити фото.

Опис змагань:
1. На старті команда отримує карту й один квест-лист. Відповідальність за отримання несе команда.
2. Квест-лист і програма знаходяться у команди протягом змагання.
3. Фотографії, зроблені квестерами, повинні відповідати квестам.
4. Порядок виконання квестів командою повинен бути відповідно до програми,недопущення збігу та затримки в часі.
5. Кількість зроблених кадрів не регламентується.
6. Команда повинна виконати максимальну кількість квестів, указаних в квест-листі, й прийти до фінішу відповідно до часу, або раніше..
7. Час фінішу фіксується на фініші, який прописується в програмі фотоквесту.
8. Всі квести повинні бути виконані командою під час змагань (з моменту старту до моменту фінішу) з допомогою телефона, планшета.

9. На фініші команди повинні скинути электронні версії кадрів для демонстрації результатів виконання завдань..


10. Переможцем фотоквесту вважається команда, яка вклалася у визначений час виконання всіх квестів.


Спорядження

1. Мобільний телефон, планшет

2. Маркери, фломастери, папір

Безпека

Учасники змагання повинні дотримуватись правил техніки безпеки під час виконання змагання.



Підведення підсумків

1.Команда повинна виконати умови, зазначені в квест-листі і програмі, і прийти на фініш, вклавшись у контрольний час. На фініші учасники надають знімки безпосередньо на пристрої, за допомогою якого проводилася зйомка. 

2. По закінченні змагання команди разом переглядають фото та визначають кращі з них, називають переможців.
ІV. Проведення фотоквесту

-Дорогі діти, ви зрозуміли, що попереду захоплююча гра з цікавими завданнями.

Прошу взяти карту території школи, де ви знайдете місця для виконання квестів. Отримайте квест-лист, у якому визначена послідовність виконання квестів для кожної команди. На місці проведення квестів ви знайдете конверт із завданнями для кожної команди. Максимальний час на виконання кожного квесту – 6 хвилин. При умові, якщо виконання завдання квесту займе більше часу, можливо пропустити один, адже вчасно потрібно дійти до фінішу.
Карта розташування квестів:

1.Фойє школи – стенд «Державні символи України»

2.Дитячий майданчик

3.Спортивний майданчик

4.«Зелений клас» на території школи

5.Шкільна бібліотека

Фініш : Класна кімната 4 класу
1 квест « У держави є символи» (знаходиться у фойє школи біля стенду «Державні символи України»)
Завдання


  1. Дайте відповіді на запитання:

  • Символічний знак, ключ до історії, роду, міста, держави – це … (Герб)

  • Що символізує тризуб? (Волю, славу, силу)

  • Грецьке слово, означає урочисту, похвальну пісню на честь Богів, героїв - …(Гімн)

  • Хто автори Державного Гімну України? (П. Чубинський, М. Вербицький)

  • Яка роль прапора? (Бути попереду, вести людей за собою)

  • Що символізують кольори українського прапора?

  • Коли в Україні відзначають День прапора? (23 серпня)

  • Як українці шанують свої символи?

  1. Зробити фото біля прапора, який знаходиться на території школи.


2 квест «Моя маленька батьківщина» (знаходиться на дитячому майданчику)
Завдання

  1. Відкрийте ящик. Назвіть предмети, які там знаходяться (глиняний глечик, вишитий рушник, дитяча іграшка – поїзд з вагонами, фото «Галушки», пляшка води «Миргородська»).

  • Що об’єднує ці предмети? (Вони є «візитною» карткою Полтавської області)

  • Де знаходяться «витоки» кожного предмета?

  1. Зробіть фото з предметом, який є візитівкою нашої Решетилівщини. (Фото з вишитим рушником)


3 квест « Головне бажання українців» (знаходиться у «Зеленому класі» на території школи)
Завдання

  1. Розгляньте карту України. Дайте відповіді а питання:

- Як називається Основний Закон України?

- З якими країнами межує Україна? (Росією, Білоруссю, Угорщиною, Молдовою, Словаччиною, Румунією, Польщею)


  • Які моря омивають нашу країну? (Чорне і Азовське)

  • Назвіть гори, які знаходяться на території України?

  • Яке місто є столицею України?

  • Які міста України ви уже відвідували, куди подорожували?

  • Які території, тимчасово окуповані в Україні?

- Хто боронить кордони нашої держави?

2. Напишіть маркером на аркуші слово, яке є заповітною мрією для кожного українця і для країни? (МИР) Сфотографуйтеся з цим написом.


4 квест «Мій край – моя історія жива» (знаходиться на спортивному майданчику)
Завдання

1.З розсипаних літер Е, Л, Т, Н, З, А, С, Ь, Е, Н, Ж, І скласти слово. (Незалежність)

- Що воно означає для України?

- Хто з відомих вам людей боровся за українську незалежність?

- У якому році Україна стала вільною та незалежною?

2. Зі стрічок, які знаходяться у вас на руках, викладіть число, яке символізує кількість років незалежності (25) та на його фоні зробіть фото команди.


5 квест « Любіть Україну!» (знаходиться у шкільній бібліотеці)
Завдання

1. Прочитайте назви тематичних поличок, які знаходяться у бібліотеці та присвячені Дню незалежності України.

2. Відшукайте та прочитайте на літературній поличці поетичні рядки, які розповідають про любов письменників до України.

(Для прикладу)

Любіть Україну у сні й наяву,

Вишневу свою Україну.

Красу її вічно живу і нову,

І мову її солов’їну.

(В. Сосюра)

Люблю я всім серцем свою Україну!

І нею пишаюсь, горджусь.

Що краще у світі за рідну місцину?

Вкраїна, як ненька - одна.

Люблю я всім серцем свою Батьківщину,

Для мене - найкраща вона.

(Н. Красоткіна)

3. Зробіть фото біля полички, яка сподобалась, та покажіть, що любов до України знаходиться у вашому серці.
V. Фініш фотоквесту. Підсумки

1. Всі зроблені фото команди надають учителю. Через проектор вчитель демонструє результати кожної команди. Підводяться підсумки. Визначаються кращі команди змагання.




  1. Слово вчителя.

- Добіг до кінця наш перший урок. Починаються шкільні будні, але те, про що ви сьогодні говорили, коли працювали в групах, які фото зробили, запам’ятайте на все життя. Бо немає нічого святішого й ріднішого, ніж своя рідна сторона, своя Батьківщина. Гордо пронесіть через своє життя любов до України. Будемо вірити, що військові дії на Сході нашої країни закінчаться, Україна стане сильною та могутньою, адже досить нам неволі, досить безнадії, досить поразок.


Хочу завершити наш урок рядками українського поета Д.Павличка:
Я вірю в те, що вернеться тепло,

Я вірю в щастя, бо воно було.

В майбутньому плоди зберуть багаті,

Із дерева, що нині зацвіло!


Демонстрація слайдів відеопрезентації «Квітуча Україна» за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=Q7HybTtYWgM
Тож плекаймо, любімо квітучу нашу Україну, гордимося, що ми - українці!
Каталог: material
material -> Реферат на тему: " Сім’я і здоров’я"
material -> Вибір ресторанного господарства
material -> Державна таємниця в Україні: організаційно-правовий аспект
material -> Національний технічний університет україни „київський політехнічний інститут”
material -> Звіт по курсовому проекту: 22 ст., 3 рис., 7 посилань, 3 додатків
material -> Національний технічний університет україни „київський політехнічний інститут”
material -> Реферат на тему: „Історія. Сутність. Методи. Форми перестрахування. Стан і перспективи розвитку перестрахування в Україні Виконав
material -> Система організації безготівкових розрахунків
material -> Порядок формування економічної політики банку
material -> Реферат на тему: " Радіація і життєдіяльність людини"


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка