Підготовка поверхонь



Скачати 133,55 Kb.
Дата конвертації11.09.2019
Розмір133,55 Kb.
Практична робота № 1

Складання інструкційно - технологічної карти «Підготовка поверхонь».
Виконавши цю практичну роботу, Ви освоїте основні етапи підготовки камневидних та дерев’яних поверхонь поверхонь.

Мета роботи:

навчитися складати технологічну послідовність виконання підготовки поверхонь під штукатурку.


Приладдя:

моделі підготовки різних поверхонь, плакати «Підготовка поверхонь», методичний посібник з виконання практичної роботи, навчальні посібники, комп'ютер, сканер та ін. електронно-обчислювальна техніка.


Рекомендовані інформаційні джерела

Підручники, навчальні посібники:

1. Івлєв А.А., Калигін А.А., Скок С.М. Оздоблювальні будівельні роботи.- М.: Стройиздат, 1986.-506С.

2. Ольхіна Е.А., Козина С.А., Кузнєцова Д.Н., Довідник по оздоблювальних будівельних робіт. - М .: ВЦ «Академія», 2009.-470с.

3. Шепелєв А.М. Штукатурні роботи.- М. Вища школа, 1988.-320с.

Освітні ресурси мережі ІНТЕРНЕТ


Вказівки до роботи:


1. Проаналізуйте завдання.

2. Узагальнивши отримані знання з пройденого матеріалу, в суворій технологічній послідовності складіть найпростіші інструкційно - технологічні карти «Підготовка цегляних, бетонних і деревяних поверхонь» у вигляді таблиць (дивіться бланк звіту).

3. Дайте відповідь на контрольні питання.

4. Підготовка та надання звіту по практичній роботі (робота може бути здана в електроном вигляді, як в таблиці, так і в програмі «Презентації Microsoft Power Point» (слайд - шоу)).



ХІД РОБОТИ

  1. Інструкційно - технологічна карта




Послідовність операцій

Інструменти, пристосування, інвентар

Способи виконання робіт

1

2

3

1. Підготовка цегляних поверхонь

1







2







2. Підготовка бетонних поверхонь

1







2







3







3. Підготовка дерев’яних поверхонь

1







2







3







4







5






2. Контрольні питання:

1. Вкажіть одне з найважливіших умов визначають якість підготовки камневидних поверхонь.

2. З якою метою вибираються шви у цегляній кладці, робиться насічка по бетонній поверхні при підготовці їх до оштукатурення?

3. Чому не можна дранкувати в притул?

4. На якій відстаніодну від одної виконують насічки чи висвердлюють отвори?

5. Якого розміру повинна бути глибина насічок на гладкій бетонної поверхні?

6. Які необхідно дотримуватися вимог безпеки праці при підготовці бетонних поверхонь?

7.Якими інструментами виконують насічку на поверхні?

8.Які переваги має застосування дранкових щитів перед штучною дранню?


Критерії оцінки результатів відповідей на питання:

1. Відповідь на питання несе значущу інформацію;

2. Відповідь на питання чітко і зрозуміло сформульовано;

3. Відповідь піддається оцінюванню;

4. Відповідь орієнтована на отримання конкретного результату;

5. Відповідь на питання задає рівень якості знань;

6. Відповідь на питання відповідає повному результату відповіді на

     поставлене запитання і в повному обсязі.



Результати відповідей повинні бути:

  1. Зрозумілими;

  2. Чітко і ясно викладені;

  3. Які можно оцінити.


Критерії оцінки практичної роботи


Завдання

Бали

Примітка

ІТК «Підготовка цегляних поверхонь»

10

Кожна вірна операція 1 бал

ІТК «Підготовка бетонних поверхонь»







ІТК «Підготовка дерев’яних поверхонь»







Контрольні питання

3

Кожна вірна відповідь 0,25 бала



Бланк звіту



  1. Інструкційно - технологічна карта




Послідовність операцій

Інструменти, пристосування, інвентар

Способи виконання робіт

1

2

3

1. Підготовка цегляних поверхонь

1






2






2. Підготовка бетонних поверхонь

1







2







3






3. Підготовка дерев’яних поверхонь

1






2






3






4






5






Відповіді на питання:

  1. Вкажіть одне з найважливіших умов визначають якість підготовки камневидних поверхонь.

____________________________________________________________

  1. З якою метою вибираються шви у цегляній кладці, робиться насічка по бетонній поверхні при підготовці їх до оштукатурення?

____________________________________________________________

  1. Чому не можна дранкувати в притул?

_____________________________________________________________

  1. На якій відстаніодну від одної виконують насічки чи висвердлюють отвори?

_____________________________________________________________

  1. Якого розміру повинна бути глибина насічок на гладкій бетонної поверхні?

_____________________________________________________________

  1. Які необхідно дотримуватися вимог безпеки праці при підготовці бетонних поверхонь?

_____________________________________________________________

  1. Якими інструментами виконують насічку на поверхні?

_____________________________________________________________

  1. Які переваги має застосування дранкових щитів перед штучною дранню?

_____________________________________________________________

Практична робота № 2


Складання інструкційно - технологічної карти «Улаштування каркасно - армованих конструкцій, затягування стиків різнорідних поверхонь».
Виконавши цю практичну роботу, Ви освоїте основні етапи пристрої каркасно - армованих конструкцій, затягування стиків різнорідних поверхонь під штукатурку.
Мета роботи:

навчитися складати технологічну послідовність виконання каркасно-армованих конструкцій та затягування стиків різнорідних поверхонь під штукатурку.


Приладдя:

моделі підготовки різних поверхонь, плакати «Підготовка поверхонь», методичний посібник з виконання практичної роботи, навчальні посібники, комп'ютер, сканер та ін. електронно-обчислювальна техніка.


Рекомендовані інформаційні джерела

Підручники, навчальні посібники:

1. Івлєв А.А., Калигін А.А., Скок С.М. Оздоблювальні будівельні роботи.- М.: Стройиздат, 1986.-506С.

2. Ольхіна Е.А., Козина С.А., Кузнєцова Д.Н., Довідник по оздоблювальних будівельних робіт. - М .: ВЦ «Академія», 2009.-470с.

3. Шепелєв А.М. Штукатурні роботи.- М. Вища школа, 1988.-320с.

Освітні ресурси мережі ІНТЕРНЕТ


Вказівки до роботи:

1. Проаналізуйте завдання.

2. Узагальнивши отримані знання з пройденого матеріалу, в суворій технологічній послідовності складіть найпростішу інструкційно - технологічну карту «Пристрій каркасно - армованих конструкцій, затягування стиків різнорідних поверхонь» у вигляді таблиці (для кожної операції в графу №3 поміщаються фотографії, схеми пояснюють спосіб виконання робіт ).

3. Дайте відповідь на контрольні питання.

4. Підготовка та надання звіту по практичній роботі (робота може бути здана в електроном вигляді, як в таблиці, так і в програмі «Презентації Microsoft Power Point» (слайд

ХІД РОБОТИ

1. Інструкційно - технологічна карта
«Улаштування каркасно - армованих конструкцій, затягування стиків різнорідних поверхонь».


Послідовність операцій

Інструменти, пристосування, інвентар

Технологія набивання металевої сітки

1

2

3

Улаштування каркасно - армованих конструкцій














































Затягування стиків різнорідних поверхонь














































2. Контрольні питання:

1) Для чого застосовують металеву сітку за підготовки поверхні під оштукатурення?

2) Вкажіть одне з найважливіших умов визначення якості штукатурки?

3) Сітку з якими отворами використовують за підготовки поверхонь під закриття каналів і борозен?

4) На яку величину має заходити нарізана і прикріплена сітка з обох сторін стику різнорідних поверхонь?

5) Для чого під сітку підкладають деревяні рейки чи бруски?

6) Яких вимог безпеки праці необхідно дотримуватися при влаштуванні каркасно - армованих конструкцій?


Критерії оцінки результатів відповідей на питання:

1. Відповідь на питання несе значущу інформацію;

2. Відповідь на питання чітко і зрозуміло сформульовано;

3. Відповідь піддається оцінюванню;

4. Відповідь орієнтована на отримання конкретного результату;

5. Відповідь на питання задає рівень якості знань;

6. Відповідь на питання відповідає повному результату відповіді на

     поставлене запитання і в повному обсязі.


Результати відповідей повинні бути:

  1. Зрозумілими;

  2. Чітко і ясно викладені;

  3. Які можно оцінити.


Критерії оцінки практичної роботи


Завдання

Бали

Примітка

ІТК Улаштування каркасно - армованих конструкцій

4

Вірне завдання 4 бали

ІТК Затягування стиків різнорідних поверхонь

4

Вірне завдання 4 бали

Контрольні питання

3

Кожна вірна відповідь 0,5 бала



Бланк

«Улаштування каркасно - армованих конструкцій, затягування стиків різнорідних поверхонь».

Послідовність операцій

Інструменти, пристосування, інвентар

Технологія набивання металевої сітки

1

2

3

Улаштування каркасно - армованих конструкцій

1





2





3





4





5





Затягування стиків різнорідних поверхонь

1





2





3





4





5








  1. Контрольні питання:

1) Для чого застосовують металеву сітку за підготовки поверхні під оштукатурення?

_______________________________________________________________
2) Вкажіть одне з найважливіших умов визначення якості штукатурки?

_______________________________________________________________

3) Сітку з якими отворами використовують за підготовки поверхонь під закриття каналів і борозен?

________________________________________________________________

4) На яку величину має заходити нарізана і прикріплена сітка з обох сторін стику різнорідних поверхонь?

________________________________________________________________

5) Для чого під сітку підкладають деревяні рейки чи бруски?

________________________________________________________________

6) Яких вимог безпеки праці необхідно дотримуватися при влаштуванні каркасно - армованих конструкцій?

________________________________________________________________

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ

Практична робота оцінюється в такий спосіб:

- оцінка «10,11,12» ставиться, якщо:

- учень самостійно виконав всі запропоновані завдання;

- робота виконана повністю і отриманий вірну відповідь або інше необхідне подання результату роботи;

- оцінка «7,8,9» ставиться, якщо:

- робота виконана повністю, але при виконанні виявилося недостатнє володіння навичками роботи з програмою в рамках поставленого завдання;

- правильно виконана велика частина роботи (понад 85%);

- робота виконана повністю, але використані найменш оптимальні підходи до виконання поставленого завдання;

- оцінка «4,5,6» ставиться, якщо:

- робота виконана в повному обсязі, допущено більше трьох помилок, але студент володіє основними навичками роботи з програмою, необхідними для вирішення поставленого завдання;

- оцінка «1,2,3» ставиться, якщо:

- допущені істотні помилки, які показали, що учень не володіє обов'язковими знаннями з програмою або значна частина роботи виконана не самостійно.

КРИТЕРИИ ОЦЕНИВАНИЯ

Лабораторно-практическая работа оценивается следующим образом:



- оценка «1,2,3» ставится, если:

- студент самостоятельно выполнил все предлагаемые задания;

- работа выполнена полностью и получен верный ответ или иное требуемое представление результата работы;

- соблюдение техники безопасности и организации рабочего места.



- оценка «4,5,6» ставится, если:

- работа выполнена полностью, но при выполнении обнаружилось недостаточное владение навыками работы с программой в рамках поставленного задания;

- правильно выполнена большая часть работы (свыше 85 %);

- работа выполнена полностью, но использованы наименее оптимальные подходы к выполнению поставленного задания;

- соблюдение техники безопасности и организации рабочего места.

- оценка «7,8,9» ставится, если:

- работа выполнена не полностью, допущено более трех ошибок, но студент владеет основными навыками работы с программой, требуемыми для решения поставленного задания;

- частичное соблюдение техники безопасности и организации рабочего места.

- оценка «10,11,12» ставится, если:

- допущены существенные ошибки, показавшие, что студент не владеет обязательными знаниями, умениями и навыками работы с программой или значительная часть работы выполнена не самостоятельно;



- нарушение техники безопасности и организации рабочего места.

Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка