План конспект уроку №70 для учнів 6-а класу Тема уроку: Передача м’яча двома руками від грудей І ловіння на рівні грудей, стоячи



Сторінка1/3
Дата конвертації23.11.2018
Розмір3,47 Mb.
ТипКонспект
  1   2   3
Тема: Баскетбол
План - конспект уроку № 70

для учнів 6-А класу


Тема уроку: Передача м’яча двома руками від грудей і ловіння на рівні грудей, стоячи

на місці і з виходом назустріч м’ячу, що летить.

.
Мета уроку:

Освітня: - повторити виконання передачі м’яча двома руками від грудей і ловіння

м’яча на рівні грудей, стоячи на місці і з виходом назустріч м’ячу, що

летить; закріпити техніку виконання кидка м’яча в корзину двома руками

від грудей з місця з близької відстані.

Розвивальна - розвивати спритність, швидкість, координацію рухів.

Виховна - сприяти формуванню у дітей: позитивної мотивації до занять фізичною

культурою та єдності фізичного і духовного у розвитку особистості.


Завдання уроку:

1. Повторити способи пересування баскетболіста; ведення м’яча на

місці та в русі.

2. Повторити виконання передачі м’яча двома руками від грудей і

ловіння м’яча на рівні грудей, стоячи на місці і з виходом назустріч

м’ячу, що летить.

3. Закріпити техніку кидка м’яча в корзину двома руками від грудей

з місця з близької відстані.

4. Сприяти розвитку швидкості, спритності, периферичного зору,

координації в русі.

5. Сприяти збереженню та зміцненню здоров’я учнів (вихованців).

6. Виховувати морально-вольові якості (дисциплінованість,

наполегливість у досягненні мети, цілеспрямованість) командних дій.
Урок за характером змісту – спеціалізований;

за педагогічними направленнями – змішаний.

Місце проведення: спортивна зала.

Інвентар: гімнастичні лави, баскетбольні м’ячі, волейбольні м’ячі, секундомір, свисток.

Дата проведення:

Урок проводив вчитель фізичної культури: Кулик Наталя Євгеніївна



п/п


Зміст завдання

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

Вступна частина 5 хв.


1.

1. Шикування, привітання, ознайомлення учнів із темою уроку та завданням на урок.

2. Вимірювання частоти сердечних скорочень (ЧСС) за 10 с.

3. Нагадати учням правила безпеки під час занять на уроці та фізичної культури та баскетболом.


4. Дихальні вправи:

В.п. – о. с.

1-2 – руки вперед – вгору, підтягнутись,

вдих через ніс,

3-4 –вихідне положення, видих через рот.


До

1 хв.


До

30 с.


До

30 с.


30 сек.


Фронтальний метод. Шикування в одну шеренгу за зростом . Перевірити наявність учнів та їх спортивної форми. Опитування учнів про їх самопочуття. Отримати зворотну інформацію про розуміння учнями завдання на урок.

Визначити самопочуття учнів до початку фізичного навантаження. Отриманий результат помножити на 6.


Фронтальний метод. Особливу увагу звернути на дотримання правил техніки безпеки та поведінки
Дихання не затримувати.

В.п.- вихідне положення,

о. с. - основна стійка.


Підготовча частина 13 хв.


2.

1. Організуючі та стройові вправи:

- «За порядком розрахуйсь!»,


  • повороти на місці:

- «Право – РУЧ!»,

- «Ліво – РУЧ!»,

- «Кру – ГОМ!»;


  • перешикування на місці:

- «На перший, другий – РОЗРАХУЙСЬ!»,

- «В одну шеренгу - ШИКУЙСЬ!».

- «На перший, другий, третій –

РОЗРАХУЙСЬ!»,

- «В одну шеренгу - ШИКУЙСЬ!».
2. - «В обхід по залу кроком - РУШ!»
3. Ходьба та її різновиди:

- на носках, руки на поясі;

- на п’ятах, руки за головою;

- перекатом з п’яти на носок, руки на поясі;

- на зовнішній стороні стопи;

- звичайна з виконанням дихальних вправ.
4. Біг та його різновиди:

- звичайний;

- із закиданням гомілок;

- з високим підніманням стегон;

- в захисній стійці баскетболіста (правим і

лівим плечем уперед);

- перехресним кроком лівим та правим

боком;


- спиною уперед;

- повільний біг з переходом на ходьбу за

командою вчителя.
5. Комплекс загальнорозвивальних вправ в русі:


  • В. п. — руки перед грудьми в «замок».

1 — руки вперед;

2 — в. п.;

3 — ходьба на носках, руки вгору;

4 — в. п.




  • В. п. — права рука вгору.

На кожен рахунок — зміна положення рук.


  • В. п. — руки перед грудьми.

1—2 — відведення зігнутих рук назад;

3—4 — відведення прямих рук назад.




  • В. п. — кисті до плечей.

1—4 — чотири колових оберти вперед;

5—8 — те саме назад.




  • В. п. — руки в сторони.

1—4 — колові рухи руками вперед з

підскоками;

5—8 — те саме назад.


  • В. п. — руки перед грудьми в «замок».

Ходьба випадами з поворотом тулуба у бік ноги, що стоїть попереду.


  • В. п. — руки вниз.

На кожен крок нахил тулуба вниз до ноги


  • В. п. — руки вниз.

1—4 — руки через сторони вгору — вдих;

5—8 — руки через сторони вниз — видих.


6. Перешикування з колони по одному в

колону по троє.
7. Дихальні вправи:

В.п.–о. с.

1-2 –руки в сторони, підтягнутись, вдих через ніс,

3-4 –вихідне положення, видих.


8. Комплекс загальнорозвивальних вправ

з набивним м’ячем на місці:


1 — ліву назад на носок, м’яч угору;

2 — в. п.;

3 — праву назад на носок, м’яч угору;

4 — в. п.




  • 2. В. п. — ноги нарізно, м’яч унизу.

1—4 — колові рухи праворуч у лицевій

площині;

5—8 — те саме ліворуч.


  • В. п. — ноги нарізно, м’яч уперед.

1 — поворот тулуба ліворуч;

2 — в. п.;

3 — те саме в інший бік;

4 — в. п.




  • В. п. — ноги нарізно, м’яч за головою.

1 — нахил ліворуч;

2 — в. п.;

3 — нахил праворуч;

4 — в. п.



В.п. – основна стійка.

1 – вдих через ніс;

2 – видих через рот;

3-4 – те саме.



  • В. п. — вузька стійка, ноги нарізно, м’яч за головою.

1 — присід, м’яч уперед;

2 — в. п.;

3 — присід, м’яч уперед;

4 — в. п.




  • В. п. — ноги нарізно, м’яч угору.

1 — нахил уперед, м’яч на підлогу;

2 — в. п.;

3-4 – те саме.


  • В. п. — вузька стійка ноги нарізно, м’яч унизу.

1 — випад лівою ліворуч, м’яч уперед;

2 — в. п.;

3 — випад правою праворуч, м’яч уперед;

4 — в. п.




  • В. п. — вузька стійка, ноги нарізно, м’яч перед грудьми.

1 — випад лівою вперед, м’яч угору;

2 — в. п.;

3 — те саме з правої;

4 — в. п.




  • Дихальні вправи, вправи на розслаблення

В.п. – основна стійка.

1 – вдих через ніс;

2 – видих через рот;

3-4 – те саме.




  • В. п. — вузька стійка, ноги нарізно, м’яч внизу.

1 — мах лівою ліворуч, м’яч у гору;

2 — в. п.;

3 — мах правою праворуч, м’яч у гору;

4 — в. п.




  • В. п. —ноги разом, м’яч унизу.

1 — стрибком ноги нарізно, м’яч угору;

2 — в. п.;

3 — 4 — те саме.


  • Ходьба на місці.




  • Дихальні вправи, вправи на розслаблення

В.п. – основна стійка.

1 – вдих через ніс;

2 – видих через рот;

3 - 4 – те саме.



9. Перешикування в дві шеренги.

10. Вимірювання частоти сердечних скорочень (ЧСС) за 10 с.

2 хв.


1 хв.

½ кола


½ кола

½ кола


½ кола

½ кола
1 хв.

½ кола

½ кола


½ кола

½ кола
½ кола


½ кола

½ кола
4-6 разів

4-6 разів
4-6 разів

4-6 разів

4-6 разів

4-6 разів


4-6 разів

2-3 рази

2-3 рази

4-5 разів
4-5 разів

4-5 разів

4-5 разів

2-3 рази
4-5 разів


4-5 разів

4-5 разів


2-4 рази
2-3 рази
4-5 разів
4-5 разів

До


10 с.
2-3 рази

До


30 с.
До

30 с.


Команди подаються чітко, з паузою, виправити помилки та повторити виконання команди ще де кілька разів.

Стежити за прямою поставою.
Темп ходьби середній, дотримуватись дистанції 1 метр. Спина пряма.

Положення рук різноманітне.

Інтервал – відстань між учнями за фронтом.

Дистанція – відстань між учнями, які розміщені в колону (в глибину).

У повільному темпі.

Обов’язково звертати увагу на дихання (вдихати потрібно лише носом). Не затримувати дихання, дотримуватись інтервалу та дистанції.


Спина пряма. Тягнутися за руками вгору.

Пальці в кулак. Дистан­ція - 2 кроки.
Пальці разом. Долоні вниз.

Амплітуда максимальна, темп виконання середній.

Дистанція — 2 кроки, по­гляд вперед. Амплітуда максимальна

Глибокий випад


Ноги прямі, нахили максимальні

Руки прямі, спина пряма.
Дихання не затримувати.

Чітко виконувати команди та завдання вчителя.

В.п. - вихiдне положення; о.с. - основна стійка.

Стежити за поставою. Нога назад на носок пряма. Потягнутися і прогнутися треба одночасно.


Темп виконання середній.

Руки в ліктях не згинати

Ноги від підлоги не відри­вати, максимальний пово­рот тулуба. Без ривків. Руки прямі.
Нахил тулуба тільки в сто­рони, амплітуда якомога більше.

Дихання не затримувати.

Розслабити м'язи плечового пояса, кисті і руки в ліктях.

Присідаючи на носках, спину тримати рівною.

Темп виконання середній.

При нахилах вперед ноги в колінах не згинати.

Спину тримати рівною. Зберігати рівновагу. Ногу, яка залишається на місці, не згинати і не відривати від підлоги.

Спина пряма, випад якомога більше, нога що знаходиться позаду, зігнута у коліні.

Дихання не затримувати.

Темп виконання вправи середній. Ноги в колінах не згинати.

Вправу виконувати чітко під рахунок вчителя.

Стопа пружна.


Дихання не затримувати

Темп виконання середній.

Отриманий результат помножити на 6.



Основна частина 17 хв.

3.





  1. Повторити виконання передачі м’яча двома руками від грудей і ловіння м’яча на рівні грудей, стоячи на місці і з виходом назустріч м’ячу, що летить.

Розповідь.

Показ.

Практичне виконання.

  1. Повторити виконання основної стійки баскетболіста: вихідне положення -

ступні ноги розташовуються паралельно на ширині плечей або одна нога виставляється вперед приблизно на половину ступні. Ноги трохи зігнуті, тулуб нахилений вперед, руки зігнуті в ліктях. Вага тіла рівномірно розподіляється на обидві ноги і частково переноситься на передні частини ступень.


  1. Виконати імітацію передачі м’яча двома руками від грудей і ловіння на рівні грудей;




  1. передача та ловіння м’яча двома руками від грудей, стоячи на місці і з виходом назустріч м’ячу, що летить.:

• обома руками від грудей стоячи на місці;

• обома руками від грудей в русі (з виходом

назустріч м’ячу, що летить).

• обома руками з відскоком м’яча від

підлоги;


  1. Закріпити техніку кидка м’яча в корзину двома руками від грудей з місця з близької відстані.

Розповідь.

Показ.

Практичне виконання.

  1. За структурою рухів в підготовчій,

основній та завершальній фазах кидок

двома руками від грудей відповідає передачі:



  • виконується кидок петлеподібним рухом замаху;

  • випуск м'яча здійснюється після його

виносу уздовж тулуба та обличчя знизу вгору обома кистями і наступного повного випрямлення рук;

  • одночасно всі частини тіла випрямити

вгору.


  1. Кидок м’яча в корзину двома руками від грудей з місця з близької відстані.



  1. Робота в парах.

Розповідь.

Показ.

Практичне виконання.

Учень виконує ведення м’яча в русі з



подальшою його передачею партнеру двома руками від грудей, який в свою чергу виконує кидок м’яча в корзину двома руками від грудей з місця з близької відстані.
















Каталог: wp-content -> uploads -> 2012
2012 -> України «київський політехнічний інсттут» кафедра охорони праці, промислової та цивільної безпепки зацарний В. В
2012 -> Програма для вищих медичних (фармацевтичних) навчальних закладів
2012 -> О. Ю. Карпенко (Одеса) Асоціативний словник шлях до сутності власної назви Реферат
2012 -> Наказ №20 Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 16 березня 2005 р за №306/10586 579 Про затвердження Правил охорони праці в деревообробній промисловості
2012 -> О. Ю. Карпенко (Одеса) асоціативне визначення семантичного наповнення онімічних концептів реферат
2012 -> Програма для вищих медичних (фармацевтичних) навчальних закладів
2012 -> Методичні рекомендації з підготовки та критерії оцінювання курсових робіт для слухачів (студентів) 2 курсу нніздн


Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка