Планета птахів. Виготовлення мозаїки „ Райдужний птах




Скачати 58,49 Kb.
Дата конвертації05.11.2018
Розмір58,49 Kb.
Тема уроку. Планета птахів. Виготовлення мозаїки „ Райдужний птах"
Мета уроку: збагатити знання учнів про життя птахів;ознайомити дітей із художнім терміном „ мозаїка"; навчити створювати мозаїчні композиції, розвивати творчі здібності, естетичний смак, виражати свої світовідчуття за допомогою кольору; виховувати старанність у роботі; привчати до турботливого ставлення до птахів; відчувати радість допомоги.
Обладнання: ілюстрації різновидів птахів, ілюстрації мозаїчних малюнків, диск голосів птахів, диск мелодій (Поля Маріа) кольоровий папір, ножиці, олівці.
Хід уроку.

І. Психологічний настрій. Організаційний момент.

Учитель. Візьмемося за руки, закриємо очки і про себе промовимо за мною. «У нас хороший настрій, ми всі готові до уроку, бажаємо собі і товаришам успіхів!»

Учні.

Добрий день вам, люди, добрі Зичим вам добра й здоров'я .

І запрошуємо вас

На урок у третій клас.
ІІ. Оголошення теми і мети уроку.

На уроці читання, ми читали літературну казку

Всеволода Нестайка ,,В Палаці Чарівних Казок", де

зустрілися із хлопчиком Веснянком, який потрапив до чарівного палацу. А сьогодні ми вирушимо з вами до царства живої природи. Ви знаєте, що вчені поділили живу природу на п'ять царств. В одному із них ми і побуваємо, розгадавши загадки.

Скаче босий хлопчик

У сірій сорочці,

Він у вирій не літає,

Рідні сади доглядає. (горобець)
Вертиться, скрекоче, весь день клопоче (сорока)

Який це птах ?

Що на дереві над нами

Тук,- тук, тук,

Прибиває щось гвіздками,

Тук - тук-тук,

Наполегливо працює,

Хоч нічого не майструє

Тук - тук – тук

Робить він хорошу справу

Та одягнений яскраво

Тук - тук – тук. (дятел)

(ілюстрації птахів)

Ми потрапили у царство птахів, на „ Планету птахів" А чи можна уявити нашу планету без пташиної краси, без їхніх чарівних співів ? Переказ казки учнем, (звучить запис пташиних голосів). Прочитайте надруковані прислів'я. Яке з них на вашу думку, більш влучно виражає головну тему казки? Оберіть прислів'я.

Золота клітка птаха не тішить".



Людина без Батьківщини, що птах без пісні".

Висновок учнів.

Учитель.

Продовжуємо нашу подорож і надаємо слово доповідачам:,, Цікаво знати "(запис на дошці)

учень. В Україні близько 360 видів птахів

учень. Найбільш морозостійкі птахи це качки та гуси; вони витримують мороз 110°

учень. Найбільший птах у нашій країні страус, він швидко бігає, але не літає.

учень. Найменша пташка корольок, вага його 5-6 грамів, а знищує 8-10 мільйонів шкідників.

учень. Птах чорний крячок проводить у повітрі 3-4 роки, не сідаючи ні на воду, ні на землю.

учень. Деякі види птахів занесені до Червоної книги (ілюстрації видів птахів) .

учень. У зарубіжних країнах збудовані пам'ятники птахам. У Америці - чайкам, С Ш А - горобцю, Франції - голубам, Італії - гусям, Японії - лебедям.

Учитель. Більше цікавого про життя птахів можна дізнатися із книг про тварин (виставка книг).

Учитель. Свою подорож продовжимо відпочинком.

Фізкультхвилинка.

(звучить мелодія «Танець каченят»)

На Веселих пташенят

З задоволенням глядять ,з задоволенням глядять і ти, і я

Ми танцюєм всі разом ,і співаємо гуртом, і співаємо

гуртом

і ти , і я

Фізкультура в нас така;

І весела, і швидка , і весела, і швидка

Нумо, в танець всі разом

Потанцюємо гуртом , потанцюємо гуртом

і ти, і я.

Нумо веселіше ти старайсь, дружок,

Крильця молодії піднімай їх у танок,

і ти, і я.

Учитель. Крокуємо «царством птахів», і наступна наша зупинка :

,,У нас руки золоті - ми покажем їх у труді".

На цій зупинці ми з вами попрацюємо, виконуючи мозаїку «Райдужний птах".

А що таке мозаїка ми дізнаємося від агента з довідкового бюро (зачитує учень тлумачення терміна „мозаїка").

Розгляд робіт мозаїки. Ознайомлення з професіями людей , які створили чудові мозаїчні композиції.

Пригадайте, де ви бачили, чи зустрічали малюнки із мозаїки (розповіді дітей).

Сьогодні на уроці ми будемо майстрами , і за допомогою кольорового паперу виготовимо композицію «Райдужний птах» (педагогічний малюнок).
Повторення правил користування ножицями, клеєм.

Пояснення виконання роботи, виготовлення учнями самостійно малюнка під музичний супровід.

Показ робіт,відбір робіт на виставку, оцінення дитячих мозаїк.
ІІІ. Підсумок уроку.

а)Поміркуйте і скажіть, чи отримали ви радість, задоволення, знання від подорожі по ,, царству птахів"?

б)Де б ви хотіли бачити свої малюнки?


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка