Подібні трикутники




Скачати 299,69 Kb.
Сторінка1/3
Дата конвертації26.10.2018
Розмір299,69 Kb.
  1   2   3
Вчитель математики ЗОШ №3 Карасік Т. А.

Урок геометрії у 8 класі.

Тема: Подібні трикутники

Мета: Ознайомити учнів з означенням подібних трикутників; навчати використовувати означення подібних трикутників для знаходження їх невідомих елементів.

Тип уроку: засвоєння нових знань.

Хід уроку.


  1. Організаційний момент.

  2. Сьогодні на уроці ми познайомимося з дуже цікавою і важливою темою з курсу геометрії 8 класу.

Вже другій рік вивчаємо геометрію. За цей час познайомилися з новими фігурами, їх властивостями. Але одній із цих фігур приділяємо багато уваги. Як ви думаєте, яку фігуру я маю на увазі? (трикутник)

Один мудрець сказав: «Найвищий прояв духа – це розум, найвищий прояв розуму – це геометрія. Клітинка геометрії це трикутник. Він такий же невичерпний, як і весь Всесвіт».

Так що ми знаємо про трикутник?

(«Відкритий мікрофон» - учні відповідають все що знають про трикутник. За це отримають жетони).

Це маленька частина того, що ми повинні знати.

На минулому уроці ми познайомилися з ще одній властивістю пов’язаною з трикутником, а саме - з властивістю його бісектриси.

Яка це властивість?

Перевіримо як ви використали цю властивість при виконанні домашніх задач.



  1. Перевірка д/з.

Підручник «Геометрія 8 клас» А.Г. Мерзляк. №386, №404

№ 380 –


№ 386 С Дано:

АВС, АМ-біс-са А

М АВ=48см,

А В АС=32см,

ВМ=18см.

ВС-?


Розв᾽ язання:



Х=12


МС=12см, ВС=30см.

№404 В Дано:

АВС,

А Д С АВ=28см,



ВС=20см,

ВД-біс-са В ,

АС=36см.

АД-? , ДС-?.



Розв ᾽язання:

,

,

Х=21


АД=21см, ДС=15см

№3 80. Дано:

В АВС -трикутник ,

М МК\\ ВС,

А К С АМ=9см , МВ=6см , КС=8см.

АК-?


Розв ᾽язання:

, = , х= 12, АК = 12см.

для розв´ язання задачі яку теорему ви використали. (теорема про

пропорційні відрізки).

Що спільного в розв´язуванні цих задач?. (Складали пропорції). Як знайти невідомий член пропорції. Що потрібно використати?

Весь урок працюємо за правилом «Правило мудрого – дай відповідь розміркувавші» (Есхил).


  1. Багато інформації ми згадали про трикутники, але теорія без практики є мертвою, або безплідною, практика без теорії немислима і згубна. Для теорії потрібні знання, для практики ще до того навички.

Запищить число, класна робота. Виконаємо практичну роботу, яка нас доведе до теми уроку. Працювати будемо по парах.

  1. Практична робота. У конверті є трикутники.

  1. Знайдіть рівні трикутники не виконуючи виміри довжин сторін. Як ви це зробили?

У конверті є пара трикутників АВС і МНК , градусні міри кутів позначені на трикутниках : кутА=кутуМ, кутВ=кутуН, кутС=кутуК.



  1. Надайте означення рівних трикутників. (На дошці малюнок двох рівних трикутників. Вказуються рівні елементи)

N B

M K A C



  1. Розглянемо іншу пару трикутників АВС і А1В1С1.Порівняйте кути трикутників. А= А1 , В= В1 , С= С1 .

Виміряйте довжини сторін :АВ= … , А1В1=….; знайти відношення =…; ВС=…., В1С1=…, …; АС=…,А1С1=…, ; Порівняйте відношення. Зробить висновок. . Трикутники АВС іА1В1С1 є подібними.

6.Тема уроку: Подібні трикутники.

На стор.87 підручника зачитаємо означення подібних трикутників.

7.Мета уроку: навчитися знаходити невідомі елементи подібних трикутників ,використовуючи означення.

АВС А1В1С1 , к –коеф. подібності.

АВС А1 В1С1 , к=2 ,що це означае ? к= , що це означае?

В зошитах: Якщо АВС і А1В1С1

В В1 такі, що < А=< А1 ,<В= < В1 , <С =<С1, і



= , то

А С А1 С1

  1   2   3


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка