Portfolio носарчук Марини Іванівни учителя англійської мови нвк (школа-гімназія) №1 м. Роздільна Одеської обл



Скачати 10,38 Kb.
Дата конвертації25.09.2018
Розмір10,38 Kb.

PORTFOLIO Носарчук Марини Іванівни учителя англійської мови НВК (школа-гімназія) №1 м. Роздільна Одеської обл.

Загальні відомості про вчителя ПІБ: Носарчук Марина Іванівна Дата народження: 19.04.1982р. Посада: вчитель англійської мови НВК (школа-гімназія) №1 м. Роздільна Одеської обл. Педагогічний стаж: 12 років Педагогічне кредо: Live and Learn (Вік живи – вік учись).

Моїм педагогічним гаслом є слова Т.Фуллера

  • «Якщо ви володієте знаннями, дайте іншим запалити від них свої факели».

Професійний зріст

  • 1999-2004 рр.- навчання у Вінницькому державному педагогічному університеті ім. М. Коцюбинського, де отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Педагогіка і методика середньої освіти. Українська мова і література та мова і література (англійська)» та здобула кваліфікацію вчителя української мови і літератури та англійської мови і зарубіжної літератури.
  • 2003-2004 рр. – робота на посаді вчителя англійської мови у ЗОШ І-ІІІ ст.№ 6 м. Вінниця.
  • 2004-2005 рр. - робота на посаді вчителя англійської мови у ЗОШ І-ІІІ ст.№ 57 м. Одеса.
  • 2010-2015 рр. - робота на посаді вчителя англійської мови у НВК (школа-гімназія) №1
  • м. Роздільна Одеської обл.

Мої педагогічні досягнення

  • 2011 р. – участь та перемога у І (районному) турі конкурсу «Вчитель року-2012»;
  • 2011 р. - участь у ІІ (обласному) турі конкурсу «Вчитель року-2012»;
  • 2012 р. - проходження атестації та отримання ІІ кваліфікаційної категорії;
  • 2013 р. – начальник пришкільного табору «Веселковий дивограй» м. Роздільна;
  • 2014-2015 рр. – керівник районної методичної комісії класних керівників 5-8 класів;
  • 2014 р. – участь у районному конкурсі «Ярмарок педагогічних ідей»;
  • 2015 р. – участь та перемога у І (районному) турі конкурсу «Вчитель року-2016».

Науково-педагогічна діяльність

  • 2010 р. – робота над темою «Використання ігрових моментів на уроках англійської мови».
  • 2011 р. – робота над темою «Формування соціокультурних компетенцій учнів через використання автентичного матеріалу».
  • 2015 р. – розробка для конкурсу «Ярмарок педагогічних ідей» «Сучасні методи роботи з обдарованими дітьми під час вивчення англійської мови у школі».
  • 2015 р. – робота над темою «Розвиток фонетичних здібностей та розвиток аудіювання на базі автентичної пісенної творчості під час викладання англійської мови»

  • Моє гасло:
  • «Учитель – це скрипка дитячих сердець: як поведе смичком, таку мелодію й почує».
  • Головна моя мета
  • – захопити учнів вивченням англійської мови;
  • підтримати інтерес дитини до школи;
  • зосередити увагу на успіхах і перемогах, навіть незначних;
  • працювати на уроках за правилом «Менше вчителя – більше учня».

Використання інноваційних технологій на моїх уроках

  • Інтерактивні технології
  • Технологія проектного навчання
  • Інформаційно-комунікаційні технології

Технологія досвіду

  • Мікрофон
  • Асоціації
  • Снігова куля
  • Займи позицію
  • Робота в групах
  • Незавершені речення
  • Робота в парах
  • Рольові ігри
  • Дискусія
  • Навчаючи-вчуся

Прийоми, якими користуюся

  • Розумію позицію іншого у спілкуванні, виявляю інтерес до його особистості.
  • Створюю атмосферу довіри.
  • Проявляю толерантність у відношенні до учнів та їх батьків.
  • Підтримую рівне відношення до усіх учнів.
  • З гумором ставлюсь до окремих аспектів педагогічних ситуацій.
  • Відео пісні
  • Педагогічні
  • Програмні
  • Засоби
  • Учитель повинен йти
  • в ногу із сучасністю,
  • пройматися й
  • надихатися силами,
  • що пробудилися в ній!
  • А. Дістервег
  • Використання ІКТ допомагає «оживити» урок, зацікавити учнів, пробудити їх до активної співпраці з вчителем.
  • Навчальні фільми

Використання автентичних джерел

  • Jeanne Perret “Fly High. Pupil’s Book” by Longman Pearson Education Limited 2010;
  • Gill Mackie “Super Songs & Activities-2” by New Editions English Language Teaching;
  • “The Music Box songs and activities for children” by Longman Pearson Education Limited 1995 ,
  • “Longman Children’s Picture Dictionary with Songs and Chants by Carolyn Graham” by Pearson Education North Asia Limited 2003.

Участь у всеукраїнських конкурсах

  • Конкурс «Greenwich-2013»
  • Кількість учнів: 20
  • Золотих сертифікатів –4
  • Срібних сертифікатів – 2
  • Бронзових сертифікатів – 6
  • Сертифікатів учасника– 8
  • Конкурс «Greenwich-2014»
  • Кількість учнів: 24
  • Золотих сертифікатів –4
  • Срібних сертифікатів – 5
  • Бронзових сертифікатів – 6
  • Сертифікатів учасника– 9

Позаурочна діяльність Happy New Year

St. Valentine's Day

Halloween

We Like to Go to School

My Hobby


Каталог: up portfolio
up portfolio -> Портфоліо дуплава Лариса Іванівна вчитель історії
up portfolio -> В концепції національно-патріотичного виховання дітей І молоді та Стратегії національно-патріотичного
up portfolio -> Конспект з біології 8 клас ( поглиблене вивчення) Організми і середовище існування
up portfolio -> Карта обліку методичної діяльності вчителя Розділ Загальні відомості про вчителя
up portfolio -> Творчі завдання з української мови 3 клас 1
up portfolio -> Початкова школа Вчителі англійської мови Кирюхіна А. В
up portfolio -> Портфоліо вчителя музичного мистецтва Малотур’янського нвк кашуби Любомира Петровича
up portfolio -> А. М. Темника Чернігівської районної ради Запорізької області
up portfolio -> Портфоліо вчителя фізики і математики Комсомольської гімназії №2 Зміївської районної ради Харківської області Мухортової Поліни Анатоліївни Загальні відомості про вчителя


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка