Портфоліо педагога



Скачати 20,08 Kb.
Дата конвертації19.02.2017
Розмір20,08 Kb.

  • Від франц.
  • викладати;
  • формулювати, нести;
  • сторінка;
  • досьє, збірка досягнень
  • (Словник іноземних слів)
  • Від латин. «презентація»
  • офіційне представлення нової фірми, підприємства, проекту, продукції, товару, послуг колу запрошених осіб, публічна демонстрація
  • (Словник іноземних слів)
  • Виставки навчально-методичних матеріалів
  • Слайд - шоу
  • Доповіді
  • з комп’ютерним супроводом
  • Презентація ПОРТФОЛІО
  • може відбуватись у вигляді:

способом представлення та аналізу професійної компетентності педагога під час атестації

  • способом представлення та аналізу професійної компетентності педагога під час атестації
  • показником кадрового потенціалу освітнього закладу під час його ліцензування, атестації, акредитації
  • способом і засобом систематизації професійної діяльності педагога
  • стимулюючим фактором підвищення професійного рівня педагога

  • Це набір робіт педагога, в якому окремі аспекти його діяльності зібрані в більш повну картину
  • Це заздалегідь спланована індивідуальна підборка матеріалів про досягнення педагога
  • Це спосіб фіксації, накопичення та оцінювання індивідуальних досягнень педагога за певний період його діяльності     
  • ПОРТФОЛІО

Провести системну діагностику професійної діяльності педагога

  • Провести системну діагностику професійної діяльності педагога
  • Враховувати результативність різних напрямків і складових професійної діяльності педагога

«ПОРТФОЛІО ДОКУМЕНТІВ»

  • «ПОРТФОЛІО ДОКУМЕНТІВ»
  • «ПОРТФОЛІО РОБІТ»
  • «ПОРТФОЛІО ВІДГУКІВ»
  • «КОМПЛЕКСНЕ ПОРТФОЛІО»
  • В системі позашкільної освіти, в КПДЮ доцільним є використання типу «Комплексне портфоліо»
  • Диплом
  • Грамота
  • Свідоцтво

Рекомендаційний лист

  • Рекомендаційний лист
  • Рецензія
  • Резюме
  • Висновок
  • Відгук

Проекти, реферати

  • Проекти, реферати
  • Презентації, відеоматеріали
  • Дослідницькі роботи
  • Електронні документи
  • Методичні рекомендаціїї

(найбільш об’ємне):

  • (найбільш об’ємне):
  • Розділ документів
  • Розділ робіт
  • Розділ відгуків

якомога точніше сформулювати портфоліо, самокритично оцінивши свої можливості і здібності;

  • якомога точніше сформулювати портфоліо, самокритично оцінивши свої можливості і здібності;
  • зібрати наявні документи і матеріали і розташувати їх в установленому структурою порядку; скласти перелік;
  • всі документи повинні бути датовані, в них повинні бути вказані посади і звання рецензентів, авторів рекомендацій;
  • важливо періодично поповнювати портфоліо відповідними документами і відстежувати результати роботи відповідно до поставлених цілей;
  • вказувати джерела використовуваної для роботи інформації, описувати засоби і методи роботи;

І. Титульна сторінка.

  • І. Титульна сторінка.
  • ІІ. Офіційні документи.
  • ІІІ. Відомості про підвищення кваліфікаціїї, професійну підготовку.
  • ІV. Робота педагога з узагальнення та поширення власного педагогічного досвіду.
  • V. Участь в районних, міських, Всеукраїнських професійних конкурсах.
  • VІ. Використання інноваційних освітніх технологій.
  • VІІ. Показники позитивної динаміки навчання вихованців за останні три роки.
  • VІІІ. Показники конструктивного співробітництва.
  • IХ. Відгуки про роботу педагога

Прізвище, ім’я, по- батькові педагога, рік народження.

  • Прізвище, ім’я, по- батькові педагога, рік народження.
  • Повна назва освітнього закладу, відділу, в якому працює педагог.
  • Загальний педагогічний стаж з даної спеціальності; стаж роботи в даному освітньому закладі.
  • Посада; предмет, що викладає.
  • Назва ВНЗ (що і коли закінчив), спецільність та кваліфікація за дипломом.
  • Кваліфікаційна категорія (термін останньої атестації).
  • Нагородження, відзнаки.
  • Період, за який представлені документи та матеріали.
  • Назва
  • документа
  • Зміст
  • Ким виданий
  • Коли виданий
  • 1
  • Посвідчення про проходження курсів підвищення кваліфікації
  • 2
  • Сертифікат про проходження курсів …
  • Тема випускної роботи
  • (назва курсу)
  • 1
  • Методичне об’єднання, в якому працює педагог
  • Тема, над якою працює МО
  • Тема, над якою працює педагог в межах цієї структури
  • Термін роботи
  • 2
  • Творча група, в якій працює педагог
  • Тема, над якою працює група
  • Тема, над якою працює педагог в межах роботи групи; вид представлення
  • результатів роботи
  • Термін роботи
  • 3
  • Систематичність підвищення кваліфікації
  • Назва курсів підвищення кваліфікації (установа)
  • Кількість годин аудиторних занять
  • Термін
  • 4
  • Професійна перепідготовка або отримання додаткової освіти
  • Назва курсів професійної перепідготовки або отримання додаткової освіти
  • Кількість годин аудиторних занять
  • Термін
  • Вид документа
  • (посвідчення, диплом, сертифікат)
  • 5
  • Навчання в аспірантурі, докторантурі,
  • наявність вченого ступеня, вченого звання
  • Вид навчання
  • (аспірантура – очна, заочна, пошукач, докторантура)
  • Кількість годин аудиторних занять
  • Термін
  • Вид
  • документа
  • Організація і проведення семінарів, «круглих столів», майстер-класів тощо.
  • Проведення науково-дослідницьких робіт.
  • Розробка авторських програм, навчально-методичних матеріалів.
  • Публікації педагога.
  • Творчі звіти, реферати, статті, доповіді, тези.
  • Матеріали дисертації (за наявності).
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Наявність власної системи методичних розробок.
  • Наявність публікацій з проблем навчання, розвитку та виховання .
  • Участь в проведенні майстер-класів, «круглих столів», семінарів, конференцій, тренінгів .
  • Розробка та реалізація авторських концепцій, програм, проектів .
  • Назва конкурсу
  • Термін
  • Результат
  • 1
  • 2
  • Участь в районних професійних конкурсах

Освітні програми та описи комплектів навчально методичної літератури з обгрунтуванням їх вибору.

  • Освітні програми та описи комплектів навчально методичної літератури з обгрунтуванням їх вибору.
  • Опис освітніх технологій, що застосовуються, з обгрунтуванням їх вибору.
  • Засоби педагогічної діагностики для оцінювання освітніх результатів.
  • Опис способів використання інноваційних технологій в освітньому процесі.

Дані про наявність позитивної динаміки розвитку вихованців, зростання успішності засвоєння знань з предмета (індивідуальні або групові «успіхи», таблиці, діаграми тощо).

  • Дані про наявність позитивної динаміки розвитку вихованців, зростання успішності засвоєння знань з предмета (індивідуальні або групові «успіхи», таблиці, діаграми тощо).
  • Дані, що свідчать про ефективність роботи
  • (відсоткові та якісні показники успішності вихованців).
  • Відповідність отриманих результатів можливостям вихованців.

Критерії аналізу:

  • Критерії аналізу:
  • Участь в реалізації комплексних освітніх програм ВНЗ, організацій, установ, творчих спілок тощо.
  • Форми і результативність взаємодії зі спеціалістами та іншими педагогами, іншими структурами.
  • Організація роботи з батьками вихованців.

Відгуки керівників освітнього закладу про діяльність педагога.

  • Відгуки керівників освітнього закладу про діяльність педагога.
  • Відгуки колег, батьків вихованців, випускників.
  • Дані моніторингів ефективності роботи педагога, якості освіти, що реалізує педагог.
  • Рецензії на розробки педагога.
  • « Во времена крупных перемен будущее принадлежит тем, кто учится»
  • Л.Толстой
  • «Чтобы находить целесообразные решения профессиональных задач, надо систематизировать свой арсенал»
  • К. Маркс

Каталог: Files -> downloads
downloads -> Урок 2 Тема. Архітектура кам'яний літопис століть
downloads -> Уроках «Художньої культури»
downloads -> Науковий керівник : учитель стасюк о. С. Консультанти: батьки, бібліотекар, вчитель географії
downloads -> Реферат з основ корекційної педагогіки та спеціальної психології на тему: Психолого-педагогічна допомога сім'ям, які мають дітей з порушенням у розвитку
downloads -> Образотворче мистецтво
downloads -> Чернігівська міська централізована бібліотечна система
downloads -> Особливості розвитку культури Галицько – Волинської держави
downloads -> Визначні місця України краю незвіданих красот
downloads -> Розрахунок сил І засобів по ліквідації нс


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка