Портфоліо вчителя географії



Дата конвертації23.03.2019
Розмір7,11 Kb.

Портфоліо вчителя географії

  • Севідова Лідія Іванівна
  • Вчитель географії Добрянського НВК
  • Педагогічний стаж -33 роки.
  • Вища-кваліфікаційна категорія
  • Викладаю географію з 2010 року

Севідова Лідія Іванівна

  • Народилася 20 листопада 1963 року.
  • Освіта вища
  • У 1982р. закінчила Путивльське педагогічне училище за спеціальністю “початкові класи, старший піонерський вожатий“.
  • У 1988 році закінчила Курський державний педагогічний інститут і здобула кваліфікацію вчителя географії.

Проблема над якою працюю:

  • Інтерактивні методи навчання на уроках географії
  • Гронування
  • Мозковий
  • штурм
  • Акваріум
  • Гронування
  • Дискусія в
  • групі
  • Мікрофон

Інтерактивні методи: мотивація

  • Кросворд
  • Мозкова атака
  • Колективна робота. Пошук відповіді на складне питання шляхом висловлення суджень, пошуку істини.
  • Читаємо і дивимося !
  • Використання художньої і науково - популярної літератури, фрагментів художніх та науково-популярних фільмів .
  • Проблемне питання
  • На початку уроку ставиться проблемне питання, відповідь на яке потрібно дати в кінці уроку, вивчивши його матеріал

Перевірка домашнього завдання.

  • «Шпаргалки»
  • Учні готують вдома «шпаргалки» по вивченому матеріалові, використовуючи тільки умовні знаки, малюнки.
  • Тести різних видів
  • Пінг-понг
  • Робота в парі. Обмін питаннями з вивченої теми біля дошки
  • «Вірю - не вірю»
  • Учні повинні підтвердити або спростувати інформацію, яку повідомляє вчитель
  • «Так-ні»
  • Знайди помилку

Вивчення нового матеріалу.

  • «Темна конячка»
  • Робота в парі. Учні зашифровують інформацію про певний географічний об’єкт , який повинна відгадати інша пара учнів.

Узагальнення та систематизація знань.

  • «Вірю - не вірю»
  • «Знайди пару».
  • Терміни і визначення розкидані окремо по класній кімнаті. Потрібно знайти до терміна відповідне визначення. Наприклад, географічні координати (назва об’єкта – координата).
  • «Знайди помилку».
  • Встановити відповідність
  • Робота в парі, групі. Учні встановлюють відповідність між термінами та їх визначеннями.
  • «Ти - мені, я- тобі».
  • Робота в парі. Учні задають один одному питання по темі уроку.

Перелік наочних посібників

  • Географічні карти (14 шт.)
  • Колекції мінералів та гірських порід
  • Атласи для 6-9 класів
  • Глобуси
  • Компаси
  • Колекція цифрових ресурсів:
  • - «Загальна географія. 6 клас»
  • - «Географія материків та океанів. 7 клас»
  • - «Фізична географія України. 8 клас»
  • - «Економічна і соціальна географія України. 9 клас»
  • - “Соціально – економічна географія світу. 10 клас”
  • Позакласна робота. Географія 6 – 10 класи”
  • Сучасний майстер – клас “Загальна географія” 6 клас

Перспективний план роботи на 2015-2016 н.р.

  • поповнення колекції дидактичних посібників з географії.
  • придбання географічних карт

Педагогічне кредо:


Каталог: Files -> downloads
downloads -> Урок 2 Тема. Архітектура кам'яний літопис століть
downloads -> Уроках «Художньої культури»
downloads -> Науковий керівник : учитель стасюк о. С. Консультанти: батьки, бібліотекар, вчитель географії
downloads -> Реферат з основ корекційної педагогіки та спеціальної психології на тему: Психолого-педагогічна допомога сім'ям, які мають дітей з порушенням у розвитку
downloads -> Образотворче мистецтво
downloads -> Чернігівська міська централізована бібліотечна система
downloads -> Особливості розвитку культури Галицько – Волинської держави
downloads -> Визначні місця України краю незвіданих красот
downloads -> Розрахунок сил І засобів по ліквідації нс


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка