Послідовне і паралельне з′єднання провідників



Скачати 43,29 Kb.
Дата конвертації11.03.2019
Розмір43,29 Kb.
Тема. Послідовне і паралельне з′єднання провідників

Мета:


  1. Поглибити і закріпити знання учнів про закономірності, що існують у колах з послідовним і паралельним з′єднанням провідників.

  2. Продовжити формування навичок і умінь учнів розв'язувати задачі, застосовуючи набуті знання.

  3. Забезпечити особистісний розвиток природних здібностей учнів шляхом взаємонавчання.

  4. Створити умови для формування в учнів основних груп ключових компетентностей особистості.

Тип уроку: комбінований урок .

Обладнання та наочність: засоби ІКТ, збірки задач.

План-схема урока

Етапи уроку

Час,

хв


Методи навчання

Форми начання

I. Організаційний етап

2

Метод емпатії

Фронтальна

II. Актуалізація опорних знань

2

Репродуктивна бесіда

Фронтальне опитування

III. Мотивація навчальної діяльності

1

Вступна бесіда

Аргументоване пояснення

IV. Повідомлення теми, мети й завдань уроку

2

Бесіда-повідомлення

Фронтальна

V. Вивчення нового матеріалу.

15

Взаємонавчання, метод рецензій, медот синектики

Учень замість вчителя

VI. Закріплення нового матеріалу, та застосування набутих знань

20

Метод порівнянь, контрольна бесіда, бесіда-повторення


Розв′язування задач з коментарем біля дошки.

VII. Підбиття підсумків уроку та повідомлення домашнього завдання

2

Бесіда-повідомлення

Фронтальна

Хід уроку


I. Організаційний етап.

II. Актуалізація опорних знань і мотивація навчальної діяльності.

Фронтальне опитування.

1. Чи можливий електричний стру за відсутності електричного поля?

2. За яких умов виникає і існує електричний струм?

3. Назвіть основні джерела електричного струму.

4. Що являє собою джерело електричного струму?



III. Мотивація навчальної діяльності.

Запитання до классу



  1. Чи актуальна дана тема з точки зору її практичного спрямування? Чому?

  2. Що буде результатом вашої роботи? У який спосіб його можна досягти?

IV. Повідомлення теми, мети й завдань уроку.

Учитель повідомляє тему уроку, пропонує учням сформулювати мету уроку і, якщо потрібно, вносить корективи у їхні відповіді.



V. Вивчення нового матеріалу.

Учитель пропонує учням заповнити таблицю (додаток №1 до уроку). Виступ учня з доповіддю за темою «Послідовне і паралельне з′єднання провідників» (10 хв.), (додаток №2 до уроку). Після виступу, інші учні клусу мають можливість задати уточнюючі питання (3хв.). Потім, за бажанням, виступає рецензент (2 хв.).



VI. Закріплення нового матеріалу, та застосування набутих знань.

Запитання до класу



  1. Як зміниться напруга на лампах в люстрі, якщо половину лампочок вимкнути?

  2. Ялинкова гірлянда спаяна з лампочок для кишенькового ліхтарика. Під час увімкнення цієї гірлянди в мережу на кожну з лампочок припадає напруга 6В. Чому ж небезпечно, викрутивши одну з лампочок, сунути в патрон палець?

  3. Чому амперметр не можна підключати паралельно до споживача електроенергії?

Розв'язування задач

  1. Чи зможе радіолюбитель використати три резистори опорами 100, 100, та 25 кОм замість одного резистора 75 кОм, який вийшов з ладу? Яким чином він може це зробити?

  2. Ділянка кола містить два послідовно з'єднаних резистори опорами 100 та 400 Ом. Сила струму через перший резистор дорівнює 2А. Обчислить силу струму через другий резистор, загальний опір ділянки кола, напругу на кожному резисторі та на всій ділянці кола.

  3. Ділянка кола містить два паралельно з'єднаних резистори опорами 100 та 400 Ом. Сила струму через перший резистор дорівнює 2А. Обчислить силу струму через другий резистор, загальний опір ділянки кола, напругу на кожному резисторі та на всій ділянці кола.

VII. Підбиття підсумків уроку та повідомлення домашнього завдання

Підбивається підсумок уроку.



Домашнє завдання

  1. № 6.19, 6.22 (а,б) або № 6.16, 6, 27 6.39 [4].

  2. Наведіть приклади різних джерел струму та назвіть, які перетворення енергії в них відбуваються.

Каталог: attachments
attachments -> Обґрунтування вибору проблеми
attachments -> Обладнання: комп’ютерні слайди, тексти поезій Архілока, Тіртея Актуалізація опорних знань
attachments -> Урок з Зарубіжної художньої культури 11 клас Культова арабо-мусульманська архітектура
attachments -> Склад і функції крові. Лабораторна робота. Мікроскопічна будова крові людини та жаби
attachments -> Серцево судинні
attachments -> Тема: Хімія та їжа Девіз: Хіміки це ті, хто дійсно розуміють світ!
attachments -> План Пояснювальна записка. Тема Науково-теоретична підготовка вчителя фізичної культури. Тема Питання педагогіки та психології в фізичному вихованні
attachments -> Урок Обміркуйте ситуацію


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка