Практикум музичних керівників днз «Вплив музичної діяльності на становлення особистості дитини дошкільного віку»




Скачати 233,11 Kb.
Сторінка1/3
Дата конвертації30.12.2017
Розмір233,11 Kb.
  1   2   3
Відділ освіти Богуславської РДА

Районний методичний кабінет
Семінар-практикум музичних керівників ДНЗ

«Вплив музичної діяльності на становлення особистості дитини дошкільного віку»
Богуславський дошкільний 25.02.2016р.

навчальний заклад №5 «Сонечко»


План роботи


9.00-9.15

Заїзд учасників семінару-практикуму

Нуртаєва С.П., завідувач ДНЗ №5 «Сонечко»


9.15-9.30

Реєстрація учасників семінару-практикуму

Щетініна А.К., музичний керівник ДНЗ №5


9.30-10.10

Перегляд музичних розваг «Весела Масляна»


Щетініна А.К.

10.10-10.30

Доповідь «Роль музики у всебічному розвитку дошкільнят »

Підопригора І.А., вихователь-методист ДНЗ №5


10.30-10.45

Практична робота (кросворд «Музична абетка»)


Щетініна А.К.

10.45-11.00

Підведення підсумків , прийняття рекомендацій семінару-практикуму

Михайліченко Л.Г.

методист РМК, всі учасники РМО




11.00-11.15

Індивідуальні консультації

Михайліченко Л.Г.


11.15-11.30

Від’їзд учасників семінару-практикуму

Підопригора І.А.

Відділ освіти Богуславської РДА

Районний методичний кабінет



Рекомендації

семінару - практикуму музичних керівників ДНЗ
«Вплив музичної діяльності на становлення особистості дитини дошкільного віку»
З метою якісної організації навчально-виховного процесу в ДНЗ, формування дитячої рухової та інструментальної творчості,розвитку потягу та інтересу у дошкільнят до української народної та класичної музики, формування основ співочого вміння музичним керівникам
Рекомендуємо:


  • Продовжувати розвивати у дошкільнят потяг та інтерес до української народної та класичної музики.

постійно

  • Спонукати дітей до активного сприйняття музики із застосуванням різних методів уподібнення звучанню музики – вокального, інструментального, моторно-рухового.

постійно

  • Прищеплювати дітям стійкий інтерес і любов до народної музики.

постійно

  • Активізувати дошкільнят творчо проявляти себе в різних видах музичної діяльності (гра-драматизація, танець, музична гра, опера, імпровізація на музичних інструментах, інше)

постійно

  • Збагачувати дітей знаннями про українську народну музику, традиції свого народу, бажання слухати музичні твори, вчитись розрізняти які за характером, жанром.

постійно

  • Розвивати гуманні почуття та патріотичні цінності засобами української та народної музики.

Постійно

Доповідь для музичних керівників ДНЗ

«Вплив музики на становлення особистості дитини дошкільного віку.»

      Музика володіє сильним психологічним впливом на людину. Вона впливає на стан нервової системи (заспокоює, розслаблює чи, навпаки, розбурхує, збуджує), викликає різні емоційні стани (від умиротворення), спокою та гармонії до неспокою, пригніченості або агресії).
У зв’язку з цим важливо звернути увагу на те, яку музику слухаєте ви і ваші діти.
Збуджуюча, гучна музика, що виражає агресивний настрій, позбавляє людину (і дорослого, і дитини) стану врівноваженості, спокою, а при певних умовах (наприклад, на рок-концертах) спонукає до руйнівних дій. Особливо протипоказана така музика гіперзбудливості, розгальмованих дітям зі слабким контролем, тому що вона підсилює прояви негативних властивостей у поведінці дитини.
Спокійна музика, що викликає відчуття радості, спокою, любові, здатна гармонізувати емоційний стан як великого, так і маленького слухача, а також розвивати концентрацію уваги.

        Музику можна використовувати перед сном, щоб допомогти з працею засинає дитині заспокоїтися і розслабитися. Коли дитина ляже в ліжко, увімкніть спокійну, тиху, мелодійну, м’яку музику і попросіть його закрити очі і уявити себе в лісі, на березі моря, в саду або в будь-якому іншому місці, яке викликає в нього позитивні емоції. Зверніть увагу дитини на те, як розслабляється і відпочиває кожна частина його тіла.


Ще з давніх часів люди помітили, що людський голос і звук взагалі володіють сильним впливом. Так, звук східного духового інструменту Панг вводить змію в стан, подібний гіпнозу. Вібрації людського голосу в одному випадку мають лікувальну дію (що здавна використовувалося народними цілителями), а в іншому – заподіює людині шкоди.
Мова людини є найсильнішим чинником впливу, як на оточуючих, так і на того, хто говорить. Наше внутрішнє стан, наші думки, ставлення до світу виявляються в зміст промови і в її інтонаційної забарвленням. А те, що ми говоримо і як це вимовляємо, у свою чергу відкладає відбиток на психологічному стані слухача, впливає на наші стосунки з ним. Наприклад, грубий, різкий голос дорослого може викликати у дитини сильний переляк і стан заціпеніння. Постійно роздратований, незадоволений голос говорить породжує у слухача відчуття, що його не люблять і не приймають як особистість. А відмова в чому-небудь, виголошений спокійним, м’яким, співчуваючим голосом допомагає дитині легше примиритися з незадоволеністю його бажання.
  1   2   3


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка