Правила безпечної поведінки у кабінеті інформатики. Поняття про інформацію. Зміст та завдання курсу «Інформатика




Сторінка1/7
Дата конвертації09.12.2018
Розмір0,82 Mb.
  1   2   3   4   5   6   7

п/п

Зміст навчального матеріалу

К-сть годин

Дата

Примітка




2 клас













Тема 1. Інформація

4










Правила безпечної поведінки у кабінеті інформатики. Поняття про інформацію. Зміст та завдання курсу «Інформатика».

1










Сприймання людиною інформації. Властивості інформації. Види інформації за способом сприймання: зорова, слухова, нюхова, смакова, дотикова.

1










Приватна та публічна інформація. Захист особистої приватної інформації. Безпека використання інформації.

1










Пристрої для роботи з інформацією.

1










Тема 2. Комп’ютери та інші пристрої

6










Комп'ютер та інші пристрої для роботи з інформацією.

1










Увімкнення та вимкнення комп'ютера та інших пристроїв. Робочий стіл. Значки робочого столу.

1










Використання пристроїв для навчання: перегляд зображень (образотворче мистецтво), читання текстів (літературне читання, мови), слухання мелодій (музичне мистецтво).

1










Виділення обраного тексту в середовищах для читання. Використання миші та інших маніпуляторів для вибору та переміщення об’єктів.

1










Уведення окремих символів. Зміна мовних режимів.

1










Організація робочого місця під час навчання з різними пристроями.

1










Тема 3. Інтернет

6










Початкові уявлення про Інтернет.

1










Поняття браузера, як програми для роботи в Інтернеті. Вікно браузера. Кнопки керування вікном. Маніпуляції з вікном. Вкладки браузера. Посилання. Закладка.

1










Правила безпечної роботи в Інтернеті. Інформація для дітей та для дорослих. Приватна (особиста, сімейна) та публічна інформація. Вікові обмеження на перегляд вмісту сторінок.

1










Ігри для вдосконалення навичок роботи з маніпуляторами, клавіатурою.

1










Перегляд навчальних відео, картин художників, читання текстів, вдосконалення навичок усного рахунку в математичних тренажерах.

1










Робота з комп’ютерними програмами на підтримку вивчення іноземної мови. Повторення і систематизація навчального матеріалу за І семестр.

1










Тема 4. Графіка

9










Поняття ком’ютерної графіки.

1










Програми для створення за змінювання графічних зображень.

1










Змінювання готових зображень.

1










Створення зображень. Зображення з геометричних фігур.

1










Доповнення зображень підписами чи коментарями у вигляді кількох слів.

1










Створення зображень за зразком

1










Сервіси для перегляду зображень картин художників. Віртуальні мистецькі галереї, екскурсії до музеїв.

1










Пристрої для створення та опрацювання графічних зображень.

1










Пошук зображень в Інтернеті для природознавства (музичного та образотворчого мистецтв, читання тощо). Право на зображення. Розрізнення дозволів на використання чужих зображень.

1










Тема 5. Команди та виконавці

10










Поняттям команди. Порівняння команди й спонукального речення. Команди й виконавці.

1










Послідовність дій. Приклади послідовності дій у природі. Виконання послідовних дій. Пошук помилок в послідовності дій.

1










Ігрові вправи з надання команд виконавцям у середовищах програмування.

1










Порівняння двох або більше предметів.

1










Об’єднання предметів у групи за певними заданими ознаками. Назви групи однорідних предметів. Визначення ознак предметів, впізнавання предметів за даними ознаками. Складові частини предметів.

1










Ігри на змінювання послідовності дій, пошук помилок в послідовностях; об’єднання предметів у групи, вилучення зайвого за певними ознаками.

1










Робота з комп‘ютерними програмами на розвиток логічного мислення.

1










Робота з комп‘ютерними програмами на підтримку вивчення різних предметів.

1










Повторення і систематизація навчального матеріалу за ІІ семестр.

Робота з розвиваючими програмами.

1










Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік.

1

























3 клас













Тема 1. Інтернет

6










Правила безпечної поведінки у кабінеті інформатики.

Повторення основних прийомів роботи із комп'ютерами та даними.



1










Поняття про мережі. Поняття про мережу Інтернет. Складові вікна програми-браузера.

1










Поняття веб-сторінки, її адреси.

1










Пошук зображень, текстів, відео, карт в Інтернеті для навчальних предметів. Пошук з різних джерел. Додавання найкращих результатів у закладки браузера. Структурування закладок у папки.

1










Ключові слова для пошуку (на прикладах знайомих текстів з природознавства, літературного читання, інших предметів).

1










Авторське право та Інтернет. Безпечна робота в Інтернеті. Налаштування безпечного пошуку та безпечного перегляду відео.

1

























Тема 2. Людина та інформація

5










Роль інформації в житті людини.

1










Види інформації за способом подання: текстовий, графічний, числовий, звуковий, відео.

1










Перетворення інформації з одного виду в інший. Пристрої для роботи з текстовою, звуковою, відео інформацією.

1










Дії з інформацією: передавання, пошук, перетворення, використання. Переваги опрацювання інформації сучасними пристроями.

1










Структурування інформації в документах, папках. Поняття меню.

1










Тема 3. Графіка

5










Програми та онлайн середовища для роботи з графічними даними.

1










Перегляд карт. Пошук рідного краю на картах.

1










Середовище графічного редактора. Панель інструментів. Палітра кольорів. Колір фігури і колір фону.

1










Створення та змінювання простих зображень. Створення зображень з геометричних фігур.

1










Доповнення малюнка підписом чи коментарем.

Повторення і систематизація навчального матеріалу за І семестр.

1










Тема 4. Алгоритми і виконавці

6










План дій. Поняття алгоритму. Алгоритми і виконавці. Складання алгоритмів для виконавців.

1










Середовища програмування для дітей: створення та змінювання послідовності команд у вигляді словесних, символьних блоків.

Порядок виконання команд виконавцем.

1










Пошук пропущених дій в знайомій послідовності.

Складові частини об’єктів. Схема складу. Зв’язки у схемах.

1










Істинні й хибні висловлювання.

1










Логічне слідування.

1










Використання логічних висловлювань з «не», «і», «або».

1










Тема 5. Текст

6










Середовища для читання текстів. Закладки в тексті, цитати тощо. Віртуальні бібліотеки, довідники, енциклопедії, словники.

1










Текстові редактори. Переміщення в текстовому документі. Виділення частин тексту. Змінювання та вдосконалення текстів.

1










Основні команди редагування: вирізати, копіювати, вставити, видалити. Уведення символів за допомогою клавіатури.

1










Доповнення текстів зображеннями.

1










Таблиці в тексті: орієнтування в клітинках. Доповнення таблиць.

1










Порівняння текстів з оманливою та правдивою інформацію. Пошук хибних висловлювань у текстах (на основі інформації з інших предметів).

1










Тема 6. Презентації

7










Доповідач/доповідачка та презентація. Культура презентування. Слайд-шоу із зображень як вид презентування.

1










Середовище створення презентацій.

1










Переміщення слайдами презентації. Режим показу презентації та режим змінювання слайдів.

1










Переміщення текстових вікон/полів та зображень на слайдах.

1










Утворення нового слайду, текстового вікна/поля.

1










Доповнення презентації текстом, зображенням, схемою.

1










Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік.

1

























4 клас













  1   2   3   4   5   6   7


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка