Правила виконуй скоро: словам було щоб тісно, думкам же щоб просторо. М. Некрасов. Теми творів: За творчістю Ф. Стендаля: «У чому ж трагедія Ж. Сореля?»




Скачати 56,51 Kb.
Дата конвертації28.11.2017
Розмір56,51 Kb.
Підсумковий тематичний контроль з теми «Література ХІХ століття». Класний контрольний твір.


Правила виконуй скоро: словам було щоб тісно, думкам же - щоб просторо.

М. Некрасов.



Теми творів:
1.За творчістю Ф. Стендаля:

  • «У чому ж трагедія Ж. Сореля?»;

  • «Жіночі образи роману «Червоне і чорне»»;

  • «Психологізм творчості Стендаля»;

  • «Твір-відгук на роман Стендаля «Червоне і чорне»;

  • «Розкриття теми кохання у романі «Червоне і чорне»;

  • «Символіка назви роману Стендаля «Червоне і чорне».

2. За творчістю Оноре де Бальзака:

  • «Золото - гарний слуга, але поганий пан» (за повістю О. Бальзака «Гобсек»);

  • «Гобсек – геній накопичення»;

  • «Гобсек - філософ чи скнара?»;

  • «Гроші в нашому житті»;

  • «Тема скупого у світовій літературі»;

  • «Зображення падіння моралі у творах Бальзака».

3. За творчістю Ф. М. Достоєвського:

- «Злочинний смисл теорії Раскольникова»;

- «Образ Петербурга»;

- «Жіночі образу роману «Злочин і кара»;

«Сім´я Мармеладових і її роль у романі «Злочин і кара»;


  • «Релігія як спосіб розв’язання проблем моралі»;

  • «Філософські проблеми роману «Злочин і кара»;

  • «Промова на захист Родіона Раскольникова»;

  • «Засоби художнього зображення внутрішнього світу людини» (за творчістю Ф.М. Достоєвського);

  • «Тема принижених та ображених у романах Ф.М. Достоєвського» (на прикладі роману «Злочин і кара»);

  • «Правда Соні Мармеладової»;

  • «Злочин і кара Родіона Раскольникова»;

  • «Мовленнєва характеристика персонажів роману «Злочин і кара»;

  • «Двійники Раскольникова»;

- «Жанрові особливості роману Ф.М. Достоєвського «Злочин і кара»;

- «Тема «маленької людини» у творах Ф. М. Достоєвського»;

- «Роль снів у романі «Злочин і кара»;

- «Кольорова гама у романі «Злочин і кара»;

- «Біблійні мотиви у романі Ф.М. Достоєвського «Злочин і кара»;

- «Читаючи Достоєвського…».



4. За творчістю Л.М. Толстого:

- «Моє ставлення до Анни Кареніної»;

- «Суперечливий образ Анни Кареніної»;

- «Хто винен у трагедії Анни Кареніної?»;

- «Олексій Каренін – бездушна машина?»

- «Духовні пошуки Костянтина Льовіна»;

_ «Роль портретної характеристики у романі «Анна Кареніна»;

- «Біблійні мотиви у творчості Льва Толстого»;

- «Мій Лев Толстой»;

- «Мої думки з приводу відлучення Льва Толстого від церкви»;

- «Критика роману Льва Толстого «Анна Кареніна»;

- «Олексій Веронський… Хто він?»

- «Мої роздуми під час читання роману «Анна Кареніна»;

- «Тема брехні в романі «Анна Кареніна»;

- «Основні ідейні лінії роману Анна Кареніна»;

- «Роман «Анна Кареніна» - шедевр світової літератури»;

- «Проблема подружньої вірності у висвітленні Л. Толстого»;

- «Роль художньої літератури в житті сучасної людини».


Епіграфи до творів:

Завжди треба пам’ятати:

все, що з нами відбувається, -

це результат наших поганих чи добрих учинків!!!

Конфуцій
«Корінь усього злого – любов до грошей,

і деякі, піддавшись їй, відійшли від віри

та наразили себе на безліч страждань»

Біблія, 1 Тимофію 6:10
Що у світі є прекрасніше за людину?

Адже вона — найдосконаліше творіння цього світу.

Л. Толстой
Кохання – то полум’я, в якому згорають

не тільки почуття але й людина.

В. Шекспір

Любов… І чим же гарна є вона, що робить пекло із життя?

В. Шекспір
Не вбивай.

Біблія.
Неправильні думки і неправильний

настрій серця породжують

неправильні вчинки…

Біблія

Підступне серце не знайде добра,



бо в ньому народжуються неправильні думки

Біблія, Притчі 17:20


Міні-пам'ятка

Як писати твір

Твір – це показник інтелектуального розвитку студента, його естетичного смаку. Він свідчить про знання тексту художнього твору, про який ви пишете, вміння його аналізувати, зрілість ваших думок, широту кругозору. Саме тому варто знати, як написати твір.

Одна з головних вимог до твору – логічна структура викладу. Це насамперед означає, що тема повинна бути розкрита чітко, аргументовано, глибоко, окремі частини твору повинні бути пов’язані між собою, переходи від однієї думки до іншої мають бути послідовні і переконливі, а судження - розумні і доказові. Головна думка твору розвивається за планом (хоча сам план писати зовсім не обов’язково). Важливо аналізувати не тільки ідейний зміст твору, але і його художню сторону.

Композиція твору повинна складатися з таких частин:



Відсутність у творі одного з елементів композиції розглядається як помилка і враховується при виставленні оцінки. Композиція твору повинна бути продуманою і чіткою. Всі основні думки у творі необхідно ретельно обгрунтовувати, аналізуючи текст літературних творів.


А ще:

  • 3 кількох запропонованих тем обирай не найлегшу, а ту, яка тебе цікавить і хвилює;

  • Добре обдумай тему, визнач, який обсяг матеріалу вона охоплює; 

  • Визнач основну думку майбутнього твору, намагайся зберегти її під час роботи над твором;

  • Склади план, чітко та стисло сформулюй думку кожного пункту. Не забувай, що назва основної частини в складному плані - це теза, яку потрібно довести;

  • Добери епіграф, який висловлює основну думку твору;

  • Напиши вступ, який би доречно розпочинав тему. На початку твору вислови головну думку, потім обґрунтуй її, доповни фактами з твору, у разі потреби наведи цитати;

  • Стеж за послідовністю викладу думок;

  • Дотримуй ся пропорційності частин твору і стеж за зв'язком між ними;

  • Висловлюй власне ставлення до всього, про що пишеш, роби власні висновки, узагальнення;

  • Наприкінці твору зроби загальний висновок;

  • Правильно і грамотно висловлюй свою думку;

  • Дотримуйся вимог до зовнішнього оформлення.


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка