Презентація досвіду роботи юркової Ольги Олександрівни




Скачати 12,29 Kb.
Дата конвертації23.03.2017
Розмір12,29 Kb.

ПРЕЗЕНТАЦІЯ ДОСВІДУ РОБОТИ

Юркової Ольги Олександрівни,

спеціаліста І кваліфікаційної категорії,

вчителя фізики Жовтянської загальноосвітньої школи I-III ступенів Слов’яносербської районної ради

Луганської області


Проблема, над якою працює вчитель:

« Формування екологічної культури учнів у процесі навчання фізики»

Юркова О.О.


«Ніщо так не облагороджує особистість дитини, як справи, що приносять добро людям і довкіллю».

І- Керівник експериментальної роботи школи регіонального рівня з теми: «Формування екологічного світогляду учнів у сфері збалансованого розвитку в умовах діяльності Всеукраїнської дитячої спілки «Екологічна варта»

ІІ- Кожен повинен вміти грамотно оцінювати екологічні наслідки технічних рішень людини, використовувати набуті фізичні знання для активного захисту навколишнього середовища, усвідомити значення природи для суспільства і людини.  

Основні напрямки навчального матеріалу і проблем екокультурного характеру, що розглядаються і обговорюються у процесі навчання фізики


*

*

*



*

*

*



Юркова О.О.

Ефективність екологічної освіти


Традиційний урок

Інтерактивний урок

Юркова О.О.



задачі екологічної спрямованості

використання ІКТ

пошук відповідей на питання екологічного змісту

таблиці екологічного змісту

лабораторні та практичні роботи екологічного спрямування

виховання здорового способу життя на уроках фізики та позакласних заходах

використання зв’язку фізики з природничими та гуманітарними науками

Юркова О.О.


Використання зв’язку фізики з природничими та гуманітарними науками


Фізика + географія

«Передача електроенергії на відстань Альтернативні джерела»

«Атмосферний тиск»

Фізика + біологія

«Явище змочування. Капілярність»

«Вплив радіоактивного випромінювання на живі організми»

Фізика + хімія

«Будова атома»

«Електричний струм в електролітах»

«Основні положення МКТ»

фізики + література

Усе – точно в півсні. Над сивою водою



(

“Сутінки”

Ліниво куриться, в імлі гублячись.

Під ним гуде прибій, зловісно розростаючись,

У паруючий туман занурена,

А темних голих скель прибережна стіна,

Сповзає з гір туман, холодний і густий,

Юркова О.О.


створює можливості поєднання фізичного знання з екологічним, наближення абстрактних знань до реальності та усвідомлення учнями значущості своєї діяльності в оточуючому світі.

створює можливості поєднання фізичного знання з екологічним, наближення абстрактних знань до реальності та усвідомлення учнями значущості своєї діяльності в оточуючому світі.


Розв’язання фізичних задач екологічної спрямованості

Юркова О.О.



Розрахуйте,скільки електричної енергії даремно витрачається лампочками за перерву? - класі, в школі та кількість даремно витрачених грошей на електроенергію за день, місяць, рік у нашій школі ( 1кВт*год=24.36 коп.)

Використання ІКТ


дозволяє вчителю спілкуватися з учнями на сучасному технологічному рівні, зробити навчальний процес більш привабливим і ефективним, а контроль навчальних досягнень школярів більш об’єктивним.

Юркова О.О.


Групове виконання завдання з пошуку відповідей на питання екологічного змісту

Клас об'єднується у три групи:

І група розглядає будову та принцип дії ГЕС, ТЕС, АЕС

ІІ група - будову та принцип дії альтернативних електростанцій

ІІІ група (експерти) – аналізує кожен тип електростанцій, з’ясовує переваги і недоліки кожного типу електростанцій з точки зору економіки та екології.


Юркова О.О.

З метою ознайомлення учнів з екологічною інформацією, пов’язаною з розкриттям факторів, що негативно впливають на стан здоров’я людей та можливими шляхами зменшення їх шкідливого впливу

  • З метою ознайомлення учнів з екологічною інформацією, пов’язаною з розкриттям факторів, що негативно впливають на стан здоров’я людей та можливими шляхами зменшення їх шкідливого впливу

Заповнення таблиць екологічного змісту

Юркова О.О.


Мета: поєднання фізичного знання з екологічним, наближення абстрактних знань до реальності та усвідомлення учнями значущості своєї діяльності в оточуючому світі.

  • Мета: поєднання фізичного знання з екологічним, наближення абстрактних знань до реальності та усвідомлення учнями значущості своєї діяльності в оточуючому світі.

Лабораторні та практичні роботи екологічного спрямування

Юркова О.О.

Виконання лабораторної роботи «Дифузія»(7 клас). Учні досліджують явище забруднення води та атмосфери.

Тема: «Ядерна енергетика»

Тема: «Ядерна енергетика»

Проекти:

  • «Вплив ядерних вибухів у атмосфері на структуру магнітних поясів Землі»,
  • «Ядерна енергетика як екологічно чистий виробник електроенергії»,
  • «Проблеми «поховання» радіоактивних відходів»

Завдання на створення групових мультимедійних проектів

Юркова О.О.


Я намагаюсь якомога більше на своїх заняттях дати саме «уроків з життя» для збереження здоров′я учнів і пропаганди здорового способу життя.

  • Я намагаюсь якомога більше на своїх заняттях дати саме «уроків з життя» для збереження здоров′я учнів і пропаганди здорового способу життя.

Виховання здорового способу життя на уроках фізики та позакласних заходах

Юркова О.О.



Юркова О.О.


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка