Причини, що спонукали…



Скачати 32,91 Kb.
Дата конвертації17.01.2017
Розмір32,91 Kb.
  • 5-9 клас

Причини, що спонукали….

  • Стара програма мала ряд недоліків:
  • великий об’єм навчального матеріалу (без урахування кількості годин у навчальному плані);
  • наявність тем, для виконання яких у більшості шкіл немає ніякої бази (догляд за тваринами, вирощування рослин…);
  • наявність теоретичного матеріалу, який не використовувався під час виконання практичних робіт тощо.

1 варіант: Програми для хлопців

  • 1 варіант: Програми для хлопців
  • 2 варіант: Програми для дівчат
  • 3 варіант: Програми для класів, які не поділяються на групи хлопців і дівчат
  • з.п.
  • Назва частин програми
  • Кількість годин
  • 5,6,9 кл.
  • 7,8
  • кл.
  • 1
  • Обов’язкова (інваріантна)
  • 16
  • 32
  • 2
  • Вибіркова (варіативна)
  • 16
  • 32
  • 3
  • Резерв часу
  • 3
  • 6
  • Всього
  • 35
  • 70
  • з.п.
  • Назва розділу
  • К-сть
  • годин
  • 1
  • Вступ
  • 1
  • 2
  • Основи вивчення матеріалів та способів їх обробки (за зразком)
  • 5
  • 3
  • 10
  • 4
  • Варіативний модуль
  • 16
  • 5
  • Резерв часу
  • 3
  • Всього
  • 35
  • з.п.
  • Назва розділу
  • К-сть
  • годин
  • 1
  • Основи вивчення матеріалів та способів їх обробки (за зразком)
  • 5
  • 2
  • Проектування та виготовлення виробів з тонколистового металу або дроту
  • 10
  • 3
  • Варіативний модуль
  • 16
  • 4
  • Резерв часу
  • 4
  • Всього
  • 35
  • з. п.
  • Назва розділів
  • К-сть
  • годин
  • 1
  • Основи вивчення матеріалів та способів їх обробки
  • 10
  • 2
  • Проектування та виготовлення виробів з деревини
  • 22
  • 3
  • Варіативний модуль
  • 16
  • 4
  • Варіативний модуль
  • 16
  • 5
  • Резерв часу
  • 6
  • Всього
  • 70
  • з.п.
  • Назва розділів
  • К-сть
  • годин
  • 1
  • Основи вивчення матеріалів та способів їх обробки
  • 10
  • 2
  • Проектування та виготовлення виробів з металу
  • 22
  • 3
  • Варіативний модуль
  • 16
  • 4
  • Варіативний модуль
  • 16
  • 5
  • Резерв часу
  • 6
  • Всього
  • 70
  • з.п.
  • Назва розділів
  • К-сть
  • годин
  • 1
  • Варіативний модуль
  • 16
  • 2
  • Проектування та виготовлення комплексного виробу (підсумковий проект)
  • 15
  • 3
  • Резерв часу
  • 4
  • Всього
  • 35
  • № з.п.
  • Назва розділу
  • К-сть
  • годин
  • 1
  • Вступ
  • 1
  • 2
  • Технологія виготовлення виробів з текстильних і нетканих матеріалів ручним способом (за зразком) (аплікація)
  • 5
  • 3
  • Конструювання та виготовлення виробів із
  • текстильних і нетканих матеріалів (аплікація)
  • 10
  • 4
  • Варіативний модуль
  • 16
  • 5
  • Резерв часу
  • 3
  • Всього
  • 35
  • № з.п.
  • Назва розділу
  • К-сть
  • годин
  • 1
  • Технологія виготовлення та оздоблення виробів вишивкою (за зразком)
  • 6
  • 2
  • 9
  • 3
  • Презентація результатів проектної діяльності. Оцінювання результатів проектної діяльності.
  • 1
  • 4
  • Варіативний модуль
  • 16
  • 5
  • Резерв часу
  • 3
  • Всього
  • 35
  • № з.п.
  • Назва розділу
  • К-сть
  • годин
  • 1
  • Технологія виготовлення виробів з волокнистих матеріалів плетених гачком (за зразком)
  • 6
  • 2
  • Проектування та виготовлення виробів плетених гачком
  • 5
  • 3
  • Презентація результатів проектної діяльності. Оцінювання результатів проектної діяльності.
  • 1
  • 4
  • Технологія виготовлення виробів в’язаних спицями (за зразком)
  • 8
  • 5
  • Проектування та виготовлення виробів в’язаних спицями
  • 11
  • 6
  • Презентація результатів проектної діяльності. Оцінювання результатів проектної діяльності.
  • 1
  • 7
  • Варіативний модуль
  • 16
  • 8
  • Варіативний модуль
  • 16
  • 9.
  • Резерв часу
  • 6
  • Всього
  • 70
  • № з.п.
  • Назва розділу
  • К-сть
  • годин
  • 1
  • Проектування та виготовлення швейних виробів (машинним способом)
  • 31
  • 2
  • Презентація результатів проектної діяльності. Оцінювання результатів проектної діяльності
  • 1
  • 3
  • Варіативний модуль
  • 16
  • 4
  • Варіативний модуль
  • 16
  • 5
  • Резерв часу
  • 6
  • Всього
  • 70
  • № з.п.
  • Назва розділу
  • К-сть
  • годин
  • 1
  • Варіативний модуль
  • 16
  • 2
  • Проектування та виготовлення комплексного виробу (підсумковий проект)
  • 15
  • 3
  • Презентація результатів проектної діяльності. Оцінювання результатів проектної діяльності
  • 1
  • 4
  • Резерв часу
  • 3
  • Всього
  • 35

Технологія приготування страв

  • Технологія приготування страв
  • Технологія пошиття швейного виробу (наволочки)
  • Технологія пошиття швейного виробу (фартушка)
  • Технологія виготовлення народної ляльки
  • Технологія догляду за тваринами

Технологія вирощування та догляду за рослинами

  • Технологія вирощування та догляду за рослинами
  • Технологія електротехнічних робіт
  • Технологія ажурного випилювання
  • Технологія аплікації з природного матеріалу
  • Технологія художнього випалювання
  • Технологія виготовлення дерев’яної іграшки
  • Технологія виготовлення м’якої іграшки

1. Технологія виготовлення аплікації

  • 1. Технологія виготовлення аплікації
  • 2. Технологія виготовлення виробів, оздоблених вишивкою
  • 3.Технологія обробки тонкого листового металу
  • Або
  • Будь який модуль із попереднього списку

Технологія оздоблення одягу

  • Технологія оздоблення одягу
  • Технологія пошиття швейного виробу (плечового)
  • Технологія плетіння гачком
  • Технологія в’язання спицями
  • Технологія вишивання
  • Технологія вишивання мережками
  • Технологія приготування страв

Технологія вирощування та догляду за рослинами

  • Технологія вирощування та догляду за рослинами
  • Технологія заготівлі та зберігання продуктів харчування
  • Технологія писанкарства
  • Технологія плетіння макраме
  • Технологія електротехнічних робіт
  • Технологія геометричного різьблення

Технологія інтарсії, інкрустації

  • Технологія інтарсії, інкрустації
  • Технологія лозоплетіння
  • Технологія соломоплетіння
  • Технологія мозаїки по деревині (маркетрі)
  • Технологія токарної обробки деревини
  • Технологія токарної обробки металу
  • Технологія природного землеробства

Технологія плетіння гачком

  • Технологія плетіння гачком
  • Технологія в’язання спицями
  • Технологія вишивання
  • Технологія виготовлення швейного виробу(поясного) (машинним способом)
  • Технологія обробки деревини
  • Технологія слюсарної обробки металу
  • Або
  • Будь який модуль із попереднього списку
  • з.п.
  • Назва частин
  • Кількість годин
  • 5,6,9 кл.
  • 7,8 кл.
  • 1
  • Вибіркова (варіативна)
  • 16
  • 2х16
  • 2
  • Вибіркова (варіативна)
  • 16
  • 2х16
  • 3
  • Резерв часу
  • 3
  • 6
  • Всього
  • 35
  • 70
  • У класах, які не поділяються на групи дівчат та хлопців, учитель працює за варіативними модулями.
  • У таких класах, крім варіативних модулів, треба вивчати Базовий модуль.
  • На базовий модуль окремий час не виділяється.
  • Зміст обраного варіативного модуля треба поєднати із змістом Базового модуля (відповідно до класу)
  • Навчальний матеріал
  • Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів
  • Проектування виробів
  • Комбінаторика у художньому конструюванні. Симетрія і асиметрія. Ритм. Динамічні й статичні форми. Рівновага. Фактура матеріалу.
  • Виконання ескізного малюнку виробу із зазначенням інформації необхідної для його виготовлення.
  •  
  • Використовує елементи комбінаторики в конструюванні виробу. Розуміє і пояснює на прикладі проектованого виробу симетрію та асиметрію, поняття динамічної й статичної форми.
  • Виконує ескізний малюнок проектованого виробу із зазначенням інформації необхідної для його виготовлення.
  • Пояснює способи одержання штучних і синтетичних матеріалів, їх вплив на здоров’я людини та навколишнє середовище.
  • Навчальний матеріал
  • Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів
  •  
  • Конструкційні матеріали
  • Матеріали хімічного походження (штучні, синтетичні). Їх переваги і недоліки у порівнянні із натуральними матеріалами. Способи отримання штучних і синтетичних матеріалів. Їх вплив на здоров’я людини і навколишнє середовище.
  •  
  •  
  • Називає матеріали хімічного походження, наводить їх приклади на основі проектованого виробу.
  • Характеризує переваги і недоліки штучних матеріалів у порівнянні з натуральними.
  • Обґрунтовує добір штучних матеріалів на прикладі майбутнього виробу.
  • Пояснює способи одержання штучних і синтетичних матеріалів, їх вплив на здоров’я людини та навколишнє середовище

Основи техніки і технологій

  • Основи техніки і технологій
  • Відомості про основні базові технології: механічні, хімічні, біологічні, енергетичні, інформаційні.
  • Державні вимоги
  • до рівня загально - освітньої підготовки учнів
  • Називає основні базові технології, пояснює які з них будуть використані під час виготовлення виробу.

1. Учитель має обрати варіативні модулі.

  • 1. Учитель має обрати варіативні модулі.
  • 2. Переглянути зміст Базового модуля.
  • 3. Визначити, який матеріал Базового модуля можна інтегрувати із змістом обраних варіативних модулів.
  • 4. Визначити порядок вивчення обраних модулів (відповідно до порядку розділів (тем) Базового модуля)

Модуль

  • Модуль
  • “Технологія токарної обробки деревини”
  • Зміст базового модуля
  • Фактура матеріалу.
  • Виконання ескізного малюнку виробу із зазначенням інформації необхідної для його виготовлення

Модуль

  • Модуль
  • “Технологія оздоблення одягу”
  • Зміст базового модуля
  • Матеріали хімічного походження (штучні, синтетичні). Їх переваги і недоліки у порівнянні із натуральними матеріалами. Способи отримання штучних і синтетичних матеріалів. Їх вплив на здоров’я людини і навколишнє середовище.
  • Ритм. Динамічні й статичні форми. Рівновага.

Модуль

  • Модуль
  • “Технологія писанкарства”
  • Зміст базового модуля
  • Комбінаторика у художньому конструюванні. Симетрія і асиметрія.
  • Модуль
  • “Технологія вирощування рослин та догляду за ними”
  • Зміст базового модуля
  • Відомості про основні базові технології: механічні, хімічні, біологічні, енергетичні, інформаційні.

Каталог: Files -> downloads
downloads -> Урок 2 Тема. Архітектура кам'яний літопис століть
downloads -> Уроках «Художньої культури»
downloads -> Науковий керівник : учитель стасюк о. С. Консультанти: батьки, бібліотекар, вчитель географії
downloads -> Реферат з основ корекційної педагогіки та спеціальної психології на тему: Психолого-педагогічна допомога сім'ям, які мають дітей з порушенням у розвитку
downloads -> Образотворче мистецтво
downloads -> Чернігівська міська централізована бібліотечна система
downloads -> Особливості розвитку культури Галицько – Волинської держави
downloads -> Визначні місця України краю незвіданих красот
downloads -> Розрахунок сил І засобів по ліквідації нс


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка