Професійне резюме Прізвище, ім'я, по батькові




Скачати 15,77 Kb.
Дата конвертації13.04.2017
Розмір15,77 Kb.

Портфоліо вчителя предмету “Захист Вітчизни” Фастівської ЗОШ І –ІІІ ст.№3 Кравченка

Сергія Миколайовича

Професійне резюме

Професійне резюме

Прізвище, ім'я, по батькові:

Кравченко Сергій Миколайович

Дата народження: 01.04.1969

Освіта: Чернігівський Державний педагогічний інститут

Фахова спеціальність:Викладач фізичної і допризовної підготовки

Педагогічний стаж: 22 роки

Загальний стаж 29 років


Я - особистість

Життєве кредо:

Працюй для дітей, працюй для країни - і буде все добре у тебе

Моє педагогічне кредо:

Моє педагогічне кредо:

Підготуй учня в якого научишся сам. 

Посада - вчитель предмету

  • Посада - вчитель предмету
  • “Захист Вітчизни” та фізичної культури

  • Категорія – вища
  • Звання – “Старший витель”

Професійний шлях

Термін роботи

1993рік- теперішній час

Місце роботи

Фастівська

ЗОШ І-ІІІст. № 3

2001рік

2001рік

Білоцерківський КОІПОПК

Підвищення кваліфікації вчителів предмету “Захист Вітчизни” і фізична культура

2006 рік

Білоцерківський КОІПОПК

Підвищення кваліфікації вчителів предмету “Захист Вітчизни” і фізична культура

2011рік

Білоцерківський КОІПОПК

Підвищення кваліфікації вчителів предмету “Захист Вітчизни” і фізична культура

Атестація

Атестація

  • 1996 рік – встановлення кваліфікаційної категорії “спеціаліст І категорії”
  • 2001рік – встановлення кваліфікаційної категорії “спеціаліст вищої категорії”
  • 2006 рік – встановлення кваліфікаційної категорії “спеціаліст вищої категорії” звання “ Старший вчитель”

Науково-методична тема

Науково-методична тема

Військово-патріотичне виховання молоді на уроках «Захист Вітчизни» та у позакласній роботі


Модель процесу виховання патріотизму старших підлітків

Метою патріотичного виховання є становлення громадянина-патріота України, готового розбудовувати її як суверенну, незалежну, демократичну, правову, соціальну державу, і забезпечувати її національну безпеку, знати та відстоювати свої права і обов'язки, сприяти єднанню, злагоді українського суспільства.

Модель процесу виховання патріотизму старших підлітків

Завдання:
  • формування любові до Батьківщини та свого народу;
  • утвердження гуманістичних цінностей як основи патріотизму;
  • формування етнічної та національної самосвідомості, усвідомлення належності до українського народу, визнання духовної єдності населення усіх регіонів України та спільності його культурної спадщини і майбутнього;
  • виховання почуття відданості в служінні Батьківщині, готовності відстояти і захищати незалежність і суверенітет України;

Модель процесу виховання патріотизму старших підлітків

Завдання:
  • виховання законослухняності, поваги до Конституції України, законів України, державної символіки;
  • розвиток мовної культури: оволодіння державною мовою і спілкування нею, турбота про піднесення її престижу;
  • стимулювання здатності визначати форми та способи своєї участі в житті суспільства, захищати свої права і свободи;
  • розвиток критичного мислення. що забезпечує здатність усвідомлювати та відстоювати особистісну позицію;
  • формування толерантного ставлення до інших народів, культур і традицій;
  • спонукання старших підлітків до активної протидії правопорушенням, аморальності, шовінізму, расизму.

Модель процесу виховання патріотизму старших підлітків

Принципи:
  • патріотичної спрямованості,
  • гуманізму,
  • культуровідповідності,
  • зв'язку з життям,
  • єдності,
  • узгодженості виховних дій,
  • суспільної спрямованості діяльності учнів,
  • єдності навчання і виховання.



Модель процесу виховання патріотизму старших підлітків

Функції:
  • інформаційна,
  • трансформаційна,
  • систематизуюча,
  • інтегруюча,
  • координуюча,
  • розвивально-виховна,
  • коректувальна



Модель процесу виховання патріотизму старших підлітків

Зміст визначається розвитком компонентів патріотизму старших підлітків у процесі соціально цінної діяльності.

Модель процесу виховання патріотизму старших підлітків

Методи та форми:
  • дискусія;
  • «мозкова атака»;
  • тематичний диспут;
  • аналіз конкретних cитуацій;
  • «круглий стіл»;
  • ділові ігри;
  • тренінги;
  • вправи;
  • брейн-ринг;
  • метод проектів.

У своїй роботі використовую гуманістичну модель

"Освіта ХХІ століття - це освіта для людини. ЇЇ стрижень - розвивальна, культурологічна домінанта, виховання відповідальної особистості, яка здатна до самоосвіти і саморозвитку, вміє використовувати набуті знання і вміння для творчого розв’язання проблем, критично мислити, опрацьовувати різноманітну інформацію, прагне змінити на краще своє життя і життя своєї країни".

Концепції розвитку середньої освіти

Учень

Технології

Учитель

Особистісно орієнтований підхід

до кожного учня

Особистісно орієнтований підхід передбачає співпрацю та співтворчість учня та вчителя. Головною дійовою особою навчального процесу є учень. Задача вчителя - простежити динаміку його розвитку, визначити особисті переваги у роботі з навчальним матеріалом, тобто пізнати учня як особистість, розкрити та розвинути його індивідуальні здібності.



Діагностика

Вибір технології

Апробація

Впровадження

Корекція

Технології

Інтерактивна

Мультимедійна

Проектна

Створення ситуації успіху

Методична

робота

Напрямки роботи вчителя предмету “Захист Вітчизни” Кравченка С.М.

Напрямки роботи вчителя предмету “Захист Вітчизни” Кравченка С.М.

  • Участь у роботі ОМО, ММО, ШМО, конференцій, творчих та динамічних груп.
  • Створення методичних рекомендацій та програм
  • Надання індивідуальних консультацій.
  • Участь у семінарах на курсах підвищення кваліфікації.
  • Відкриті уроки для вчителів міста.

Курсова робота

«Організація військово-патріотичного виховання в загальноосвітніх навчальних закладах»

Відкриті уроки за темами:
  • “Статут Гарнізонної та вартової служби. Обов’язки чатового та його дії на посту”.
  • “Цивільний захист. Ядерна Зброя та захист від неї ”
  • “ Цивільний захист. Прилади дозиметричного контролю. Будова і робота з приладами .”

Відкриті заходи за темами:

Виховний захід “Герої нашої школи серед нас”(зустріч з воїнами – Афганцями присвячені виводу збройних сил СРСР)


Результативність роботи Якість знань учнів 11 класу


Моє захоплення

Мої успіхи


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка