Програма Біографічні відомості видатних математиків




Скачати 53,37 Kb.
Дата конвертації06.09.2018
Розмір53,37 Kb.
Позакласна робота

Тиждень математики

Оголошення!

Увага! Увага!

Всім, хто захоплюється цією наукою, вміє думати, любить міркувати, не боїться труднощів у пошуках істини, повідомляємо:

з 11.02 по 15.02 відбудеться тиждень математики

Програма

1. Біографічні відомості видатних математиків (Понеділок)

2. З історії математики. Обчислювальна техніка (Вівторок)

3. Виготовлення моделей (Середа)

4. Випуск стінгазет (Четвер)

5. Математичні вікторини, конкурс (П'ятниця)

6. Підсумки:

а) конкурс-виставка стінгазет

б) конкурс-виставка рефератів

в) математична гуморина



Математична гуморина

Ведучий. Математика - цариця всіх наук, наука - давня, точна, цікава і серйозна. А сьогодні ми пропонуємо вам переглянути цікаві пригоди, які трапляються у царстві Математики з тими, хто не хоче дружити з нею. Отож пожартуємо з математикою.

Інсценівка "На екзамені"

Екзаменатор. Добувати корені вмієш?

Учень. Звичайно. Треба потягнути за стебло рослину і корінь витягнемо із грунту.

Екзаменатор. Ні, я маю на увазі інший корінь. Наприклад, із дев'яти.

Учень. Це буде "дев'я", тому, що в слові дев'ять суфікс - "ть".

Екзаменатор. Ти мене зовсім не зрозумів, я кажу про корінь квадратний!

Учень. Квадратних коренів не має, бувають тільки мичкуваті і стрижневі.

Екзаменатор. Та арифметичний корінь із дев'яти!

Учень. Ага! Нарешті зрозумів! Буде 3, тому, що 3=9.

"Веселий лоскотон"

- Сергійку, скільки буде коли від ста відняти одиницю?

- Два нулі.

* * *

Учитель. Павленку, як розділити п'ять картоплин між шістьма дітьми?

Павленко. Треба зробити пюре.

"Своя арифметика"

Учитель запрпонував школярам розв'язати задачу про басейн, який потрібно заповнити водою з труб різного діаметру. Першим захотів відповісти Петро.

- Чтотири, п'ять, шість, двадцять дев'ять, сказав він.

- Що це? - здивувався вчитель.

- Телефон нашого слюсаря-водопровідника, - відповів хлопчик.

Інсценівка "Розв'язання рівняння"

(На сцену входять А і Б)

А. Я розв'язую всі задачі тільки на "відмінно", а про рівняння й говорити нічого: лускаю як насіння.

Б. Дуже добре! А я ось цілий тиждень роз'вязую рівняння 2 = Х і ніяк не можу його роз'вязати. "Лускни" будь-ласка, це рівняння.

А. Добре, давай я його вдома розв'яжу. Після обіду...

Б. Чому після обіду? Ти зараз розв'яжи.

А. А ти впевнений, що це рівняння

Б. Звичайно впевнений.

А. А що в рівняннях треба шукати?

Б. Та ти ж лускаєш рівняння, як насіння, і не знаєш? "Х" треба знайти.

А. Ех ти, бідолаха! І було б тобі над чим тиждень думати. Знайти "Х" кажеш? Та ось же він (показує).

Інсценівка "Вміло поділив"

(На сцену виходять А і Б)

Б. Ти знаєш, що в нашій сім'ї 5 осіб: батько, мати, я і дві сестрички.

А. Знаю. Крім того, знаю, що ти неввічливий. Треба було сестричок назвати першими, а не себе.

Б. Добре. Слухай далі. Купила мама сьогодні7 яблук і вирішила розділити їх порівну між нами. Спочатку вона одне яблуко розділили на 5 однакових частин, потім...

А. Досить, я знаю як ці яблука без розрізування на однакові частини можна було б між вами розділити.

Б. 7 яблук на 3 осіб? І не розрізати?

А. Звичайно.

Б. Цікаво! Так як же?

А. Зварити компот!



* * *

Вчитель на математиці запитує у малого Іванка:

- Ну що, Іванко, до скількох навчився ти лічити?

- Один, два, три, чотири, п'ять, шість, сім, вісім, дев'ять, десять...

- А далі?

- А далі "туз".



"Хитрий хлопчик"

- Татусю, допоможи мені розв'язати задачу

- А ти вже над нею думав?

- Думав


- Ну і що придумав?

- Що краще спитати у тебе чи у Вовки.



* * *

Приходить Петро додому і розповідає

- Тату, я сьогодні отримав 12 балів.

- Із чого це? - запитав тато.

- Географія - 2 бали, математика - 2 бали, українська мова - 2 бали, українська література - 2 бали, музика - 2 бали, німецька мова - 2 бали. Разом - 12 балів.

* * *

Вчителька пояснює арифметичну дію ділення. На дошці написано 2 * 2 і питає:

- Хто знає, що це означає?

У Іванка, який сидів за першою партою засяяли оченята:

- Нічия!

Зрозуміла по своєму

Батько глянув у щоденник і питає:

- "Грицю, це за що тобі учителька вліпила одиницю?"

Гриць знітився і промимрився так, що ледве чути:



- "Та... то я не міг сьогодні кореня добути".

- "Ой лелечко! Чи ви чули? - обурилась мати - Вже дитину заставляють корені тягати".


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка